Nieuwe HT club BBQ.... in Emmeloord.

Started by J.A.F._Doorhof, May 11, 2003, 20:58:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

13 Juli is weer de jaarlijkse BBQ in Emmeloord.

Er wordt die dag PUUR voor de gezeligheid bij elkaar gekomen en niet voor demo's, films etc....

Het principe is een Amerikaanse instuif maw iedereen neemt wat mee voor de BBQ of om te drinken.

Overleg via deze thread is mogelijk, met mooi weer kunnen we maximaal 25 man kwijt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Zonder tegenbericht ben ik van de partij

Robbo


garmtz

Hmmm... Is mijn (kersverse) vriendin jarig... Neem ik haar gewoon mee...  ;D  Gelijk een feestje!  8)

J.A.F._Doorhof

WAT !!!
Garmt aan de vrouw......  8)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen


Martin_M

Zal even de agenda checken.

Maar zal er in principe bij zijn (incl. dame).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

markvl

Ik wil er ook graag bijzijn.
Kan ik eindelijk eens wat gezichten bij de gezegden plaatsen :).

Frank, wil je nog enige verdeling brengen in wat we meebrengen (voor de barbeque dan, niet wat wederhelften betreft...)?
Of is het altijd goed.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

blue-eyes

#8
Ik ben van de partij!

p.s. Helpt toch he Garmt, die auto ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Als het een beetje meezit ben ik ook gaarne van de partij, wil toch ook eens langzaam de gezichten achter de namen zien ;)

Moet alleen even kijken wat het handigste is wat ik meeneem ivm een ritje vanuit Maastricht naar Emmeloord op een mogelijk warme dag (ivm bederfbaarheid).

Mvrgr

Patrick

garmtz

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 12, 2003, 16:22:26
WAT !!!
Garmt aan de vrouw......  8)

Hahaha! Ja, en WAT voor een!   ;)   Maar ze is er waarschijnlijk niet op 13 juli (even nagevraagd: op vakantie), dus kom ik maar alleen. Maar ik kom zeker! Ik ben trouwens 12 juli jarig. Precies een dag ouder dan m'n vriendin...  ;D

garmtz

Quote from: blue-eyes on May 12, 2003, 21:30:51
Ik ben van de partij!

p.s. Helpt toch he Garmt, die auto ;)

Nee, absoluut niet... Die zag ze pas veel later... :)

jaco

Ik kom ook wel. Ik heb de dag dichtgezet in mijn werk kalender, kunnen ze me geen overwerk meer inplannen..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Van te voren regelen we wel wat wie meeneemt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Yep.. ik kom hoogst waarschijnlijk ook (met vriendin)...
Nog heel even de agenda synchroniseren, maar dat komt wel goed denk ik!
Groeten, Peter

bmateijsen

Quote from: patrick_vdb on May 12, 2003, 22:33:59
Als het een beetje meezit ben ik ook gaarne van de partij, wil toch ook eens langzaam de gezichten achter de namen zien ;)

Moet alleen even kijken wat het handigste is wat ik meeneem ivm een ritje vanuit Maastricht naar Emmeloord op een mogelijk warme dag (ivm bederfbaarheid).

Mvrgr

Patrick

Daar hebben ze ook coolboxen voor  ;D

Kan je misschien ook nog een demo in almere in plannen.....  8) (aangezien je via de a6 komt..)

Groet Bjorn

patrick_vdb

Quote from: bmateijsen on May 13, 2003, 16:39:22Daar hebben ze ook coolboxen voor  ;D

Klopt...maar dan moet ik die eerst aanschaffen ;) Enfin, we regelen wel wat.

Voor demo's ben ik altijd te vinden ;)

Mvrgr

Patrick


markvl

Misschien moeten we officiele aanvoerroutes uitzetten, met om de 25km een te bezoeken HT. ;D
En dan op vrijdagavond al vetrekken... :P

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

jaco

Mark, waarom wil je vet oprekken op vrijdagavond ;D
Kun je dan dingen op de BBQ beter braden..


Bjorn, Heb je je home cinema dan al klaar voor demo's ?

Jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bmateijsen

13 juli hoop ik toch al wel heel ver te zijn... Zal nog niet helemaal klaar zijn, maar het idee wel..

Ben nu met het scherm bezig..., volgende week de ophangconstructie... als de barco hangt.. ga ik actief bezig met de achterwand...

dus nog zeer drukke tijden..

Jaco.. heb je nog even een PM gestuurd voor die rails!

Groet Bjorn

markvl

Jaco,

Als je het oprekt wordt het dunner en is dus eerder gaar ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

jaco

Aha, nu snap ik het. Dan zal ik ook de etenswaren maar op gaan rekken voordat ik kom.

Nu allemaal de spelfouten van Jaco opsporen. (zijn er helaas heel erg veel denk ik) Maar Mark kent me een beetje, en hij wordt niet zo snel boos volgens mij. Wel geschikte lui, die pianisten  ;)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

markvl

Ach, netwerkers onder elkaar...
En natuurlijk zal ik degene die mij met Meridian heeft laten kennis maken niet afvallen. Ook al heeft 'ie een CRT ;D

Trouwens, ik wil graag nog eens komen luisteren naar je 800v3 en 861v3 (of v4 binnenkort). Na mijn vakantie (heel juni) zal ik nog eens mailen voor een afspraak.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

jaco

Eind Juni moet ik wel een V4 hebben staan lijkt me.

Misschien moeten we maar wat na de bbq afspreken, als die althans niet erg lang doorgaat s'avonds..
Je rijdt dan toch min of meer voor mijn huis langs. Als je dan tenminste nog tijd hebt.


Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

markvl

Goed plan!
Ach, we kunnen zelf zorgen dat het niet te laat gaat worden, en misschien heeft Frank ook wel doggy-bags... :)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.