Ik heb een stronthekel aan julie (maar niet heus!)

Started by WouterNeyn, May 11, 2003, 20:39:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marz01

Quote from: WouterNeyn on May 13, 2003, 07:42:36
Hoi Martin,

Ik heb inmiddels via iemand hier op het forum een voordelige set kunnen bestellen (is ook erkend b&w dealer).

Wouter.

ja zo zie je maar dat de dealers in NL ook wel doorhebben dat er veel klanten toch doorrijden naar duitsland omdat de verschillen te groot zijn om het hier te kopen (ik praat dus over verschillen van 30% tot 50%) >:(
en dat ze toch na een goed gesprek wel bereid zijn om in de buurt te komen van de prijzen van dld :)
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

WouterNeyn

Zo is het :) Hoeven we niet meer naar onze buurtjes..
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

blue-eyes

Toch mooi zo een forum. Ik wil binnenkort een pocketpc aanschaffen, of ene PDA zoals de meesten zeggen, zie ik daar een nieuw lid die een site daarover beheerd, handig dit forum ;) De layout komt me wel heel erg bekend voor................ Bill heeft je geinspireerd?

Trouwens veel plezier met je aanschaf, komende aanschaf. We hebben trouwens weinig eisen hierop het forum, maar een daarvan zijn FOTO's :) .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WouterNeyn

:) Nou nee, design is gewoon creativiteit geweest..
Als je vragen over PPC hebt is www.pocketpc-club.nl de juiste site. Maar goed,
Foto's ga ik zeker maken als ik m'n setje binnen heb dus nog even afwachten. Het begin is dus besteld.
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

Tuur

Hallo allen,

Ik wilde alleen nog even mijn ervaringen met Stassen delen, voor het geval er iemand nog op het punt staat om daar wat te gaan kopen.
Ik heb er mijn receiver (een Onkyo) + 5 speakers gekocht, welliswaar alweer 2 jaar geleden bijna, maar ik moet zeggen dat de winkel en de verkopers erg prettig op me overkwamen toen. Ze waren vrij goedkoop en namen de tijd voor je.
Maar ja, misschien is de service bij Stassen inmiddels verslechterd, ik weet het niet.

Groetjes,

Arthur
Epson TW100H, Onkyo TX-DS595, Marantz DV4300