Transformers in september op Blu-Ray!

Started by baltar, May 29, 2008, 01:21:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Wuppy32

Kijk dat is goed nieuws....en nu maar hopen dat de soundtrack ook aangepast wordt. Dus meer laag (bassen). Want dat miste ik wel op de DVD en HDDVD versie. Zeker in de scene in het begin...in de bioscoop voelde je gewoon de bassen tegen je lijf aan denderen :)

Nooff

Quote from: Wuppy32 on May 29, 2008, 09:29:23
Kijk dat is goed nieuws....en nu maar hopen dat de soundtrack ook aangepast wordt. Dus meer laag (bassen). Want dat miste ik wel op de DVD en HDDVD versie. Zeker in de scene in het begin...in de bioscoop voelde je gewoon de bassen tegen je lijf aan denderen :)

In de bioscoop wordt ook alles zwaar over the top gedraaid, vooral bij zulke films. De verwachtingen die mensen alvorens hebben als ze naar een echte Home Cinema set gaan luisteren moeten daarom ook al snel flink bijgeschroefd worden  ;)

R

Ik vond de soundtrack prima. Denk maar aan de scene in de stad.

Quote from: Wuppy32 on May 29, 2008, 09:29:23
Kijk dat is goed nieuws....en nu maar hopen dat de soundtrack ook aangepast wordt. Dus meer laag (bassen). Want dat miste ik wel op de DVD en HDDVD versie. Zeker in de scene in het begin...in de bioscoop voelde je gewoon de bassen tegen je lijf aan denderen :)

bmateijsen

Nee, de soundtrack op de HD-DVD was niet goed. Het laag en LFE was niet altijd goed gemixt, waardoor heftige scenes soms gewoon geen laag hebben, waaronder de eerste helicopter landing.

Quote from: R on June  6, 2008, 13:10:17
Ik vond de soundtrack prima. Denk maar aan de scene in de stad.


harrytasker

lb

Quote from: bmateijsen on June  7, 2008, 09:01:03
Nee, de soundtrack op de HD-DVD was niet goed. Het laag en LFE was niet altijd goed gemixt, waardoor heftige scenes soms gewoon geen laag hebben, waaronder de eerste helicopter landing.

5150 time!


jaco


jantje112

Quote from: jaco on June 23, 2008, 17:42:10
Kost slechts $40  :o

Dat is 25 euro. Dat valt wel mee ivm de mediamarkt :)

Nooff

Quote from: jaco on June 23, 2008, 17:42:10
Kost slechts $40  :o

Dat is MSRP, oftewel suggested retail price. Via HDMS is hij gewoon 19 euries  ;)

Wuppy32

ff een kickje....

Tis inmiddels september, maar nog nergens kan je Transformers op blu ray bestellen / pre-orderen :(

croje

Quote from: Wuppy32 on September  3, 2008, 11:27:02
ff een kickje....

Tis inmiddels september, maar nog nergens kan je Transformers op blu ray bestellen / pre-orderen :(

Mijne is gister verzonden :) Amazon.com, dacht rond de 20 euro incl. verzenden  :)

Nooff

Gerucht gaat dat Paramount voor zowel Transformers als Cloverfield heeft gekozen voor Dolby Digital 5.1 soundtracks. Op areadvd is al vermeld dat Cloverfield slechts DD 5.1 wordt en een duitse blu-ray verzamelaar heeft doorgekregen dat ook Transformers DD 5.1 zal zijn. Zeer spijtig als dit nieuws waar is en ik boycot dan ook alle NL Paramount releases mocht dit waar zijn.

Wuppy32

Ik zag net bij de MM in Amsterdam Arena de UK import versie liggen van Transformers voor het mooi bedrag van rond de 38 euro. Wel met NL subs en Dolby True HD sound track :)

searcher

38 euro,,,, :-X

                                                    Gr Searcher



Wuppy32

Bij PLAY.com kost ie 22.49 euro ongeveer. Alleen bij bestellen komt de melding  This item can only be delivered to a UK address.

de NL gaat straks 30 euro kosten...volgens BOL en DVDOUTLET


Gaeje

ik heb de mijne via axelmusic. 20 euro denk ik, geen NL subs, maar couldn't care less.

beste beeld en geluid OOIT aanschouwd in mijn HT.
must have als je het mij vraagt, en maak je geen zorgen over LFE. ik weet niet hoe de hd dvd is
(op mijn set) maar deze heeft meer bass dan je maag en je buren ooit zullen kunnen verdragen

celerontje

Nog een goedkoop adresje is thehut.co.uk
Die hebben de UK uitgave die NL subs heeft.
Heb je wel een Credit(crysis ;D) Card voor nodig.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Graveheart

Quote from: celerontje on October  3, 2008, 16:29:03
Nog een goedkoop adresje is thehut.co.uk
Die hebben de UK uitgave die NL subs heeft.
Heb je wel een Credit(crysis ;D) Card voor nodig.

Heb je daar toevallig ook een bron van?
Op de website zelf kan ik het namelijk niet vinden.
[Deze ruimte is te huur!]

celerontje

http://www.thehut.com/hut/8629713.product
Alsjeblaft ;D

En deze heeft NL ondertitels, 100% zeker.
Ik heb zelf wat uitzoekwerk gedaan en het is ook nog eens bevestigd op een ander forum.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

PjotrrrNL

Tja, zijn Transformers (of I Am legend) nu films die we nog een keer willen zien?

Gaeje

ja, ik vind ze zelf beter worden door nog eens te kijken. (wel, transformers dan, i am legend hou ik het op 1 keer)
let wel: je moet hem niet volledig herbekijken, alleen de coole stukken :-D

celerontje

Zit wel wat in, wat een irritante ouders heeft die Sam zeg!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

diceman

Zag de film bij de MM in Almere liggen voor €29 heeft 100% nederlandse ondertiteling( speelt nu hier thuis, is gecheckt).
Is duurder dan de winkels in de UK, maar die €7 kom ik ook nog wel overheen  :)

yorkie13

gisteren eens Transformers vergeleken met gewone dvd met DD op HD-DVD
ik vond namelijk met name het laag in de True HD geluidsmix gewoon matig
DD op de gewone DVD was veel dynamischer met meer impact
dus terug naar de mixen die op de UKimport Blu ray staan

alleen Englisch true HD met nederlandse subtitels
dus eens Duits DD opgezet, en gelijk is het geluid veel beter, beeld is gewoon super
valt me dus wel een beetje tegen die speciale true HD mix

op Xmen is die wel prima in orde bv
zijn er meer mensen die deze ervaring hebben