Powerstrip + monitor

Started by bmateijsen, May 11, 2003, 17:52:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

in afwachting van mijn projector ben ik alvast wel gaan klooien met de holo3d software en powerstrip.

Nu krijg ik mijn monitor (17 inch compaq) niet op 1440 X 960 of 1440 X 1152... ligt dit nu aan mijn monitor of doe ik iets fout...

Daarnaast zie ik deze resoluties ook niet in het Holo menu....

Groet Bjorn

Roland

Welke videokaart heb je?
Het kan ook wel aan je monitor liggen, maar denk eerder je videokaart.

bmateijsen

#2
Radeon 9500.... dus het zal wel niet aan de videokaart liggen....

Groet bjorn

P.S. als ik de resolutie kies, en dan klik op apply... schiet deze gewoon terug.. (de resolutie 1440 x 960) is in advanced resoluties voorgeprogrammeerd)

Roland

Ah ok :)
Ben niet zo into powerstrip. Iemand anders kan je vast wel goed helpen.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Je moet onder powerstrip de resoluties aanmaken in custom resoluties en daarna opslaan, je PC moet dan herstarten en daarna moeten ze gewoon verschijnen in de H3D software, zorg er wel voor dat Powerstrip op de achtergrond loopt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

dat gaan we vanavond maar eens proberen dan... Ik heb een hoop van die pre-defined resoluties al weggehaald. Nog maar eens proberen.. zal wel iets fout hebben gedaan...

Groet Bjorn

bmateijsen

Snap er niks van...

Ik ga in powerstrip naar display configure... dan naar advanced timing... en maak in custom resolutions een nieuwe resolutie aan... PC opnieuw opstarten.. en resolutie is niet toegevoegd??  ???

Nog iets vreemds... al die pre-defined resoluties weggehaald...., maar deze staan er gewoon weer in custom resolutions...

Wat doe ik fout??

Groet bjorn

J.A.F._Doorhof

Hi,

Heb je wel als monitor een andere als plug en play gekozen, kies bv de Sony GDM-W900.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen


bmateijsen

Stomme vraag.... maar hoe installeer je een nieuwe monitor??

Want via hardware toevoegen, vind ik niet eens monitors...

blue-eyes

Windows2000: bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen(of properties), advanced, tabblad monitor, eigenschappen of properties. Daar heb je een updatebutton voor drivers.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey


blue-eyes

De procedure zal ongeveer gelijk zijn. Ik heb ooit de beta versie van XP gebruikt, maar ik gebruik alleen win2k.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bmateijsen

het vreemde is dat mijn huidige monitor gewoon een 1600 X 1200 resolutie zou moeten aan kunnen....


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Kreeg die gisteren dus niet toegevoegd... maar goed.. probeer dat vanavond nog wel een keer...


J.A.F._Doorhof

Je moet eerst onder windows het stuurprogramma van je monitor wijzigen in Sony GDM-W900 dit is redelijk makkelijk, geef alleen wel aan dat je zelf wilt selecteren uit een lijst.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Voel me met XP echt weer een IT-dummy.... maar goed.. monitor is geinstalleerd.. En ja.. nu staan de resoluties er wel..

1440 x 960 geselecteerd.. en daarna op apply changes gedrukt... Alleen krijg nu dus in beeld sync is out of range..  Das klote want.. alleen een harde reset werkt nu, maar na het opstarten schiet de holo3d software direct weer in sync is out of range.

Wat doe ik nu fout?? En hoe kan ik dit veranderen??

bmateijsen

Even een windowsherstel gedaan.. opnieuw geinstalleerd en 1440 x 1152 ging prima...

Toch vraag ik me af waar die out of sync vandaan kwam.. iemand enig idee??? (kon wel gewoon de pc uitzetten...)

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

zou kunnen... heb ik eigenlijk niet meer gecheckt in powerstrip...
Maar even vanavond weer doen.

Groet Bjorn

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview