The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Started by Jean Sibelius, May 25, 2008, 23:30:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Marco66

Mooie reis weer Jan, succes en met name veel plezier hier mee!
Gebruik zelf ook Roon en heb dsp enkel aan staan om samplerate van dsd compatible te maken met de Linn Majik, verder geen aanpassingen.
Via andere app nog nooit echt veel verschil gehoord maar dat kan ook aan mijn vorige sets gelegen hebben haha.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Bas Akkerman

Helaas is voor mij Roon daardoor nog steeds geen 100% oplossing. Ja het klinkt "lekkerder" met Roon, maar de gedachte dat afspeelsoftware dat doet, vind ik geen fijne. Ik werd voor gek versleten dat ik dit ervaarde dus, hoewel subjectief, ik ben blij met jouw ervaring.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Quote from: Marco66 on January 13, 2019, 14:39:40
Mooie reis weer Jan, succes en met name veel plezier hier mee!

Dank je Marco. Gaat helemaal goedkomen :). Het is in ieder geval fijn om een helder 'einddoel' te hebben. Hoe lang het exact gaat duren om dat doel te bereiken is nog niet helemaal duidelijk. Heb natuurlijk ook een 'grote stappen, snel thuis' scenario klaar liggen om een eerste indruk te krijgen wat straks ongeveer haalbaar is, maar het echte uitknijpen gaat (veel) meer tijd kosten, maar dat is leuk en ook onderdeel van de hobby :colgate:.

Quote from: Marco66 on January 13, 2019, 14:39:40
Gebruik zelf ook Roon en heb dsp enkel aan staan om samplerate van dsd compatible te maken met de Linn Majik, verder geen aanpassingen.

Het kan zijn dat er instellingen actief zijn waarvan je niet weet dat ze toch actief zijn, maar als het voor jou prettig klinkt dan is dat natuurlijk het allerbelangrijkste. Voor mij was het een onaangename 'openbaring' dat er schijnbaar nog steeds DSP-instellingen actief zijn, zelfs als je de DSP van Roon op het hoogste niveau op 'disable' hebt gezet.

Quote from: Marco66 on January 13, 2019, 14:39:40
Via andere app nog nooit echt veel verschil gehoord maar dat kan ook aan mijn vorige sets gelegen hebben haha.

Ik heb hier mijn complete set-up getweaked terwijl ik daarbij BubbleUPnP gebruikte. Daarna heb ik pas Roon aangeschaft. Als je dan exact dezelfde track afspeelt via Roon en je hoort/ervaart wat anders, dan is dat uiteraard vreemd. In mijn situatie klonk het via Roon allemaal wat ronder/minder dynamisch. Geen verschil van dag en nacht, maar uiteindelijk wel waarneembaar. De vraag die dit dan oproept is dan zelfs waar het aan ligt: BubbleUPnP, Roon of wat anders?

Quote from: Bas Akkerman on January 13, 2019, 15:34:41
Helaas is voor mij Roon daardoor nog steeds geen 100% oplossing. Ja het klinkt "lekkerder" met Roon, maar de gedachte dat afspeelsoftware dat doet, vind ik geen fijne. Ik werd voor gek versleten dat ik dit ervaarde dus, hoewel subjectief, ik ben blij met jouw ervaring.

Graag gedaan ;). Zoals hierboven bij de reactie van Marco beschreven vond ik Roon persoonlijk minder prettig om naar te luisteren. Aangezien de Trinnov 'Roon Ready' is en er extra aandacht is geschonken aan de onderlinge link zou het in principe beter moeten (kunnen) klinken, maar dat moet dan uiteindelijk natuurlijk ook zo blijken :wacko:. Nadat ik de 'hidden' features in Roon had gevonden was er voor mij geen verschil meer waarneembaar. Moet eerlijk toegeven dat sindsdien ook Tidal beter klinkt. Aangezien ik binnenkort vanaf '0' begin ga ik Roon direct als referentiebron gebruiken. De verschillen die ik in het verleden heb ervaren tussen BubbleUPnP/Roon had ik overigens met de targetcurve (zeer, zeer waarschijnlijk) ook kunnen compenseren, maar ik heb daar nooit de tijd en moeite in willen steken :nopompom:.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Jean Sibelius

Quote from: i2Paq on January 13, 2019, 18:48:16
Misschien even die "hidden feature" delen?

Compatibility downsampling: op 'off' zetten.
Sample rate conversion filter: op 'off' zetten.
DSD gain adjustment 0dB => -3dB (voor de Trinnov niet relevant, maar sommige mensen hadden hier ook baat bij).

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Dirk

Quote from: Jean Sibelius on January 13, 2019, 19:34:06
Compatibility downsampling: op 'off' zetten.
Sample rate conversion filter: op 'off' zetten.
DSD gain adjustment 0dB => -3dB (voor de Trinnov niet relevant, maar sommige mensen hadden hier ook baat bij).
wat voor effect zou dat dan nog hebben als je de hele "sample rate conversion" (net als de andere 5 DSP subtabs) al op disabled hebt staan, of begrijp ik je nou verkeerd?  ???
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

scoc

Gewoon in Roon de DSP Engine volledig uitschakelen en klaar. Ik vond het dan zelf iets beter klinken, minder digitaal.



Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Bas Akkerman

Ik wil je topic niet al te veel vervuilen met Roon. Nu Roon ook integratie van Qobuz kent, wordt het toch wel interessant.

Je gaf aan dat Roon na het uitzetten van de DSP anders klonk. Kan je die verandering nog eens beschrijven?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Quote from: Bas Akkerman on January 22, 2019, 21:51:16
Ik wil je topic niet al te veel vervuilen met Roon. Nu Roon ook integratie van Qobuz kent, wordt het toch wel interessant.

Je gaf aan dat Roon na het uitzetten van de DSP anders klonk. Kan je die verandering nog eens beschrijven?

Voorheen miste ik wat fijndetaillering in het tophoog, waardoor het soms wat lafjes klonk.

Ik kom van de andere kant. Toch eens serieus kijken naar Qobuz i.p.v. Tidal :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Dirk

ik vroeg er je eerder ook al naar...
in de context van wat er door sommigen gehoord wordt bij het uitschakelen van DSP, is dit antwoord van Roon (van gisteren btw) misschien wel een eye opener ;)

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Mooie open reactie. Als er een knop zit dan zal die ook wel iets doen...is ook wat voor te zeggen. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Quote from: Jean Sibelius on January 22, 2019, 22:04:42
Voorheen miste ik wat fijndetaillering in het tophoog, waardoor het soms wat lafjes klonk.

Ik kom van de andere kant. Toch eens serieus kijken naar Qobuz i.p.v. Tidal :)
Duidelijk, dank je!

Qobuz vind ik echt heel fijn en op jouw set eigenlijk een must have. Ik heb zelf het Sublime-abonnement. De hoge korting op high-res bestanden vind ik zeker de moeite waard
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

i2Paq

Quote from: chansig on January 23, 2019, 08:58:56
Mooie open reactie. Als er een knop zit dan zal die ook wel iets doen...is ook wat voor te zeggen. :D

Gr. Hans

Of de knop deed wel wat maar geven ze het niet toe.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Jean Sibelius

Hoi allemaal,

Vwb de knoppen in Roon, e.d.

Mijn belangrijkste observatie is c.q. was dat BubbleUPnP en Roon anders klonken in mijn set-up. Aangezien de targetcurve in de Trinnov is/was 'getweaked' op basis van BubbleUPnP, vond ik dat beter klinken dan met Roon. Eerder deze week heb ik de upgrade gemaakt van Roon 1.5 naar 1.6. Daarvoor was de tablet al teruggegaan naar Angelie (die hem ondertussen 'leeg' heeft gemaakt). Gebruik nu uitsluitend nog de iPad in de ruimte. Overigens zie ik in Roon 1.6 onder 'audio' voor mijn Trinnov helemaal DSP-opties meer (weet niet of dat bij iedereen zo is). Het klinkt nu in ieder geval (meer dan) prima met Roon (incl. de nieuwe powercords en Schnerzinger) :).

Qua rippen ben ik ondertussen bij de 'R'(age against the machine), dus het begint op te schieten :colgate:.

Gisteravond is het 1 maand proefabonnement voor 'Qobuz Studio' van start gegaan (dit 'streaming plan' is 5 Euro duurder dan mijn huidige abonnement bij Tidal). Heb nu de komende maand de beschikking over zowel Tidal als Qobuz (en eigen rips), dus ga alles de komende tijd goed onderling vergelijken, wat de voorkeur heeft. Interessant is in ieder geval dat 'Qobuz Studio' de mogelijkheid biedt om ook 'high-res' materiaal te streamen 8).

Tot slot te horen gekregen dat de levering van de VAC's vertraging op gaat lopen :nopompom:. Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer ze dan wel geleverd gaan worden, tja... Had er al een beetje rekening mee gehouden, maar voorlopig heb ik mijn handen nog vol qua voorbereidingen. Een weloverwogen keuze maken tussen 'Tidal' of 'Qobuz' is daar nu onderdeel van geworden ;D.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Hoi allemaal,

Hierbij een korte update :). Een hoop gedaan in de afgelopen weken, maar ik ben 'helaas' nog steeds bezig met het rippen van mijn cd-collectie (ca. 1500 stuks). Het valt eerlijk gezegd best tegen om alle verzamel CD's die ik de loop der jaren heb gekocht goed te rippen (incl. bijbehorend hoesje) en als het dan gelukt is, dan heeft Roon af en toe een eigen interpretatie of het al dan niet een verzamel-cd is of dat het allemaal losse nummers zijn... (wat resulteert in 'chaos' in Roon). Ach, al doende leert men. Het is overigens wel leuk om weer eens structureel door de hele collectie te gaan en CD`s tegen te komen die je zo`n 30 jaar geleden al hebt aangeschaft :colgate:

Verder heb ik mijn abonnement op Tidal opgezegd en ga ik een jaartje aan de Qobuz Sublime+. Vooral de grote collectie hi-res spreekt me aan en verder heb ik talloze nummers onderling vergeleken (Tidal vs Qobuz) en ik vind Qobuz over het algemeen lekkerder klinken. Als het goed is heb ik het komend jaar sowieso weer wat meer tijd om aan de audio hobby te besteden, mede omdat een groot project waar ik een aantal jaren intensief aan heb gewerkt met een goed resultaat is volbracht. We zullen zien :coffee:.

De levering van de VAC's..., tja dat blijft nog even afwachten-onduidelijk. Heb begrepen dat de versterkers bijna volledig geassembleerd zijn, maar dat een belangrijk onderdeel (wat afkomstig is van een toeleverancier) nog ontbreekt en het niet 100% duidelijk is wanneer levering gaat plaatsvinden (week, weken?). Zodra de onderdelen geleverd worden, dan kunnen de versterkers afgemaakt worden en in de doos richting de Confidence Mansion. Ik hoop ze in ieder geval voor mijn verjaardag binnen te hebben (eerder mag ook natuurlijk) ;D.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

scrutinizer

Quote from: Jean Sibelius on February 16, 2019, 17:23:42
Hoi allemaal,

Hierbij een korte update :). Een hoop gedaan in de afgelopen weken, maar ik ben 'helaas' nog steeds bezig met het rippen van mijn cd-collectie (ca. 1500 stuks). Het valt eerlijk gezegd best tegen om alle verzamel CD's die ik de loop der jaren heb gekocht goed te rippen (incl. bijbehorend hoesje) en als het dan gelukt is, dan heeft Roon af en toe een eigen interpretatie of het al dan niet een verzamel-cd is of dat het allemaal losse nummers zijn... (wat resulteert in 'chaos' in Roon). Ach, al doende leert men. Het is overigens wel leuk om weer eens structureel door de hele collectie te gaan en CD`s tegen te komen die je zo`n 30 jaar geleden al hebt aangeschaft :colgate:

Verder heb ik mijn abonnement op Tidal opgezegd en ga ik een jaartje aan de Qobuz Sublime+. Vooral de grote collectie hi-res spreekt me aan en verder heb ik talloze nummers onderling vergeleken (Tidal vs Qobuz) en ik vind Qobuz over het algemeen lekkerder klinken. Als het goed is heb ik het komend jaar sowieso weer wat meer tijd om aan de audio hobby te besteden, mede omdat een groot project waar ik een aantal jaren intensief aan heb gewerkt met een goed resultaat is volbracht. We zullen zien :coffee:.

De levering van de VAC's..., tja dat blijft nog even afwachten-onduidelijk. Heb begrepen dat de versterkers bijna volledig geassembleerd zijn, maar dat een belangrijk onderdeel (wat afkomstig is van een toeleverancier) nog ontbreekt en het niet 100% duidelijk is wanneer levering gaat plaatsvinden (week, weken?). Zodra de onderdelen geleverd worden, dan kunnen de versterkers afgemaakt worden en in de doos richting de Confidence Mansion. Ik hoop ze in ieder geval voor mijn verjaardag binnen te hebben (eerder mag ook natuurlijk) ;D.

Groeten, Jan

Heb je daarover contact met Hayes zelf Jan?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Van wachten wordt je echt heel geduldig. Zit ook al 2 mnd te wachten op iets. Is voor een andere hobby...maar toch. Wachten blijft wachten.

Wordt in ieder geval een mooi voorjaar.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jean Sibelius

Quote from: chansig on February 16, 2019, 18:03:06
Van wachten wordt je echt heel geduldig. Zit ook al 2 mnd te wachten op iets. Is voor een andere hobby...maar toch. Wachten blijft wachten.

Wordt in ieder geval een mooi voorjaar.

Gr. Hans
Wat is deze andere hobby? :)

Mooi voorjaar, dat sowieso :D. Het geeft me in ieder geval nog even wat extra tijd om de `infrastructuur' nog wat extra op te poetsen :). Het wordt vooral vervelend als je 1 dag van te voren hoort dat het niet doorgaat... Belangrijkste is dat ze (uiteindelijk) komen.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Marco66

Je kunt in Roon per album of map instellen of je eigen tags wilt gebruiken.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

chansig

Quote from: Jean Sibelius on February 16, 2019, 18:41:52
Wat is deze andere hobby? :)

Mooi voorjaar, dat sowieso :D. Het geeft me in ieder geval nog even wat extra tijd om de `infrastructuur' nog wat extra op te poetsen :). Het wordt vooral vervelend als je 1 dag van te voren hoort dat het niet doorgaat... Belangrijkste is dat ze (uiteindelijk) komen.


Groeten, Jan

Precies en ik wacht op een Tacx Neo Smart Bike.

Bij mij is de verwachte levering eind februari...maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Gr, Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Tja, dat rippen... Ik heb mijn verzamelalbums ook als laatste bewaard, dat is op een of andere manier toch lastig te begrijpen.

Voor je verjaardag... Ik hoop dat je niet in januari jarig was. :omg: ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

blue-eyes

Quote from: Bas Akkerman on February 17, 2019, 09:35:39
Tja, dat rippen... Ik heb mijn verzamelalbums ook als laatste bewaard, dat is op een of andere manier toch lastig te begrijpen.

Voor je verjaardag... Ik hoop dat je niet in januari jarig was. :omg: ;D

Je zal maar op 29 februari jarig zijn, moet je nog langer wachten :P  :headbanging: >:D.   lol
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

eddy135

Quote from: Blue-Eyes on February 17, 2019, 09:59:57
Je zal maar op 29 februari jarig zijn, moet je nog langer wachten :P  :headbanging: >:D.   lol
Vooral op je pensioen!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Jean Sibelius

Quote from: Marco66 on February 16, 2019, 19:04:40
Je kunt in Roon per album of map instellen of je eigen tags wilt gebruiken.

Dank je! Ik zal later deze week eens kijken of ik het dan wel gaat lukken zoals ik het wil hebben :). Heb nu 3 verzamel-Cd's, die de bokkenpruik op hebben. Eens kijken of ik die uiteindelijk ook in het gareel kan krijgen :colgate:

Quote from: chansig on February 16, 2019, 19:21:21
Precies en ik wacht op een Tacx Neo Smart Bike.

Bij mij is de verwachte levering eind februari...maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Zojuist even gekeken, maar wat een gaaf ding! 8) Ook jij succes met wachten, ik snap dat die ook zo snel mogelijk binnen wil hebben.

Quote from: Bas Akkerman on February 17, 2019, 09:35:39
Tja, dat rippen... Ik heb mijn verzamelalbums ook als laatste bewaard, dat is op een of andere manier toch lastig te begrijpen.

Tja, het blijven computers. Al doende leert men. Voor het weekend wil ik ook weten hoe ik e.e.a. het beste aan kan pakken c.q. kan manipuleren. Gelukkig zijn het nog maar drie Cd's die echt heel iets anders doen dan dat ik wil.

Quote from: Bas Akkerman on February 17, 2019, 09:35:39
Voor je verjaardag... Ik hoop dat je niet in januari jarig was. :omg: ;D

Gelukkig niet... Ik heb goede hoop dat ik uiterlijk op 12 maart twee grote dozen bij de Mansion naar binnen kan schuiven :).

Quote from: Blue-Eyes on February 17, 2019, 09:59:57
Je zal maar op 29 februari jarig zijn, moet je nog langer wachten :P  :headbanging: >:D.   lol

Quote from: eddy135 on February 17, 2019, 10:58:51
Vooral op je pensioen!  ;D

Bbbrrrr... moet er niet aan denken :crazy:.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Zojuist via betrouwbare bron begrepen dat volgende week woensdag de units verscheept gaan worden. Oftwel als alles nominaal verloopt dan heb ik ze rond 6 maart binnen. Nog niet te hard juichen, maar er is in ieder geval een nieuwe streefdatum :colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)