Pace DS810XE HD-ontvanger - afstandsbedieningproblemen

Started by TJ, May 22, 2008, 20:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TJ

Ik heb sinds kort een Pace ds810xe HD-satellietontvanger.
Qua beeld en geluid ben ik zeer tevreden, maar de afstandsbediening is zeer traag en werkt de helft van de tijd niet.
Heb al geprobeerd met andere batterijen, de ontvanger weg te zetten van alle apparatuur, andere afstandsbediening, niets helpt.
Heeft er iemand dezelfde ontvanger en heeft die afstandsbediening problemen niet?
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

frank2

bellecoupe hier op het forum heeft er een besteld voor op z'n slaapkamer, hij weet vast meer
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

danielo

Quote from: TJ on May 22, 2008, 20:21:28
Ik heb sinds kort een Pace ds810xe HD-satellietontvanger.
Qua beeld en geluid ben ik zeer tevreden, maar de afstandsbediening is zeer traag en werkt de helft van de tijd niet.
Heb al geprobeerd met andere batterijen, de ontvanger weg te zetten van alle apparatuur, andere afstandsbediening, niets helpt.
Heeft er iemand dezelfde ontvanger en heeft die afstandsbediening problemen niet?

Hai,

Ik heb het zelfde probleem gehad, zorg dat je de laatste versie van de software draait dat helpt. Maar uiteindelijk was het bij mij een hardware probleem en de 3e machine deed en doet deze het nog perfect.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

bellecoupe

TJ ik heb jouw vraag reeds beantwoord in een reply op jouw mail aan mij.