Zelfbouw, maar wat voor model?

Started by eazyQ, May 22, 2008, 17:28:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eazyQ

Quote from: WMC on May 23, 2008, 15:19:42
Waarom ben je nu van plan te gaan voor de Carat? Je schrijft eerder al dat je de Carat wel leuk vindt, maar dat het door ook bij blijft. Mijn suggestie zou zijn om eens wat te gaan luisteren naar wat je leuk vindt en je niet blind te staren om meningen van anderen.

Ook ben ik wel benieuwd naar je eisen met betrekken tot bijvoorbeeld diepgang. Hoe groter de woofer moet worden, hoe duurder het als snel wordt. Daarbij wordt een 3 weg helemaal snel duur vanwege de grotere hoeveelheid filter onderdelen, maar ook de grootte van de filter onderdelen.

Groeten,

Tom
Ik ga niet specifiek voor de carat, ik ga eerst weer even luisteren. De carat wordt nu even als voorbeeld gebruikt om te zien hoe je een standaard model kast kan wijzigen tot iets anders zonder dat je alles opnieuw moet gaan meten. Totdat ik weet welke donorkast ik wil gaan gebruiken is de carat dus echt even een leidraad.


Stone

ga maar rustig uit zoeken/luisteren wat voor speaker je wilt gebruiken. en stuur mijn daarna een pm dan zullen even kijken wat we kunnen bedenken.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

eazyQ

Quote from: Stone on May 23, 2008, 18:51:57
ga maar rustig uit zoeken/luisteren wat voor speaker je wilt gebruiken. en stuur mijn daarna een pm dan zullen even kijken wat we kunnen bedenken.
Enorm bedankt alvast.