Post hier je macro's

Started by spotmatic, May 19, 2008, 21:27:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P


Arno P


Kwabbernoot

Quote from: Uitje on August 18, 2009, 12:20:03
Ik moet zeggen dat ik nummer 2 wel helemaal geweldig vind.

Yep, hier ben ik wel helemaal mee eens. Errug mooie foto Beunky.  :worship:

Groeten...

R

Prachtige platen Beunky, dit ligt je wel zo te zien. Heerlijke sfeer, mooi licht en strakke composities..


Uitje

Vindt de laatste foto's van Arno ook weer helemaal geweldig  :clapping:
Begint bij mij toch ook wel errug te kriebelen om ook een macro lens aan te schaffen.
En ik had mezelf nog wel voorgenomen voorlopig geen grote uitgaven meer te doen....  :(

beunky

Dank heren :)

Mooie foto's weer Arno!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

oliverken


Arno P

Na een tijd met de tele rond te hebben gelopen, vandaag toch nog maar even het macro-objectief erop gezet want  er waren ondanks het koudere weer een hoop insecten



Arno P


sj0er-D



Deze zat op vakantie op de balkontafel.. het witte ovale wat je ziet is van een miniaansteker, zo klein is hij

Arno P


Arno P

Toch nog maar eens een keertje het macro-objectief erop gezet:
Ik was eigenlijk alleen de bloemknop aan het fotograferen maar toen kwam de wesp er even gezellig bij zitten.


Arno P

Af en toe toch triest. Na het avondeten (spagetthi) zie ik het bord en een verkleining van het tafellaken door het zoutvaatje....en ja hoor tot en met het statief aan tafel.."sorry ik moet even"  ::)



Hootie

Arno, wat voor macro lens gebruik je?

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Arno P

Quote from: Hootie on October 29, 2009, 21:59:25
Arno, wat voor macro lens gebruik je?

Hootie
Voor macro een 105mm/F2.8 nikkor, aanrader.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

John03

Spinnetje op perforator @ work.

Robbert54

spinnetje? lijkt zo wel een freakin tarantula! ??? of de spin uit IT :D hoe groot was die in werkelijkheid??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03

Quote from: The Vampire on March 16, 2010, 01:25:29
spinnetje? lijkt zo wel een freakin tarantula! ??? of de spin uit IT :D hoe groot was die in werkelijkheid??

Ongeveer 4mm groot. 't is echt zo'n hardlopertje  :smile:

Robbert54

haha! dat verwachtte ik al. wat ontzettend gaaf dan zeg! spinnetje doet zo niet onder voor zijn grote broers! ben benieuwd hoe jullie de kop van een tarantula op de plaat kunnen krijgen :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03

Quote from: The Vampire on March 16, 2010, 02:01:18
haha! dat verwachtte ik al. wat ontzettend gaaf dan zeg! spinnetje doet zo niet onder voor zijn grote broers! ben benieuwd hoe jullie de kop van een tarantula op de plaat kunnen krijgen :crazy:


Ik zou dan een dikke tele pakken en op veilige afstand gaan staan  :unhappy:

;)

Robbert54

nah dat hoeft nog net niet ;D heb er een keer 1 in mijn hand mogen houden, toch wel een hele aparte ervaring.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Jaja, voor 't maken van zulke foto's helpt 't om een spindokter erbij te hebben! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

John03

Groter dan 4mm vind ik maar niks  :wacko:

Hahahah.

celerontje

Geen 4mm lens, mag ik hopen? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!