Muziek shootout 22 juni 2008 bij Audioloog

Started by hifiman, May 19, 2008, 13:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Ik heb geen idee waar je het over hebt. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 21, 2008, 19:31:50
Ik heb geen idee waar je het over hebt. ;D
Dat is de juiste vertaling van de eerste thaise zin   ;D

De tweede was: morgen mooi weertje   ;)

tiptop

Thais is niet mijn sterkste kant dus ik hou het even bij nederlands. ;)

22 juni is goed voor mij.

(PS: gelukkig ben je er nog Ronald. Toen ze een Ronald uit Delft opgepakt hadden dacht ik even.... :-\ Daar gaat de BBQ ;D)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

scrutinizer

Quote from: tiptop on May 21, 2008, 20:10:37
Thais is niet mijn sterkste kant dus ik hou het even bij nederlands. ;)

22 juni is goed voor mij.

(PS: gelukkig ben je er nog Ronald. Toen ze een Ronald uit Delft opgepakt hadden dacht ik even.... :-\ Daar gaat de BBQ ;D)
LOL!!! ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Quote from: tiptop on May 21, 2008, 20:10:37
(PS: gelukkig ben je er nog Ronald. Toen ze een Ronald uit Delft opgepakt hadden dacht ik even.... :-\ Daar gaat de BBQ ;D)

Nee, dat was niet onze Ronald hoor! :o Daarvoor steek ik mijn hand in het vuur BBQ. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 21, 2008, 21:05:04
Nee, dat was niet onze Ronald hoor! :o Daarvoor steek ik mijn hand in het vuur BBQ. ;)
Haha, ik stond er ook even van te kijken toen ze zeiden ene Ronald uit Delft  ;D

hifiman

Ok dus de datum staat vast heren, de 22e it will be (zie ook de startpost).

Ik zal jullie binnenkort nog even mijn adres gegevens mailen.  :)

scrutinizer

Quote from: Audioloog on May 21, 2008, 22:32:28
Ok dus de datum staat vast heren, de 22e it will be (zie ook de startpost).
Weet je zeker dat je daar niet meer aan wilt sleutelen, Ronald? >:D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

garmtz

Quote from: scrutinizer on May 22, 2008, 18:55:22
Weet je zeker dat je daar niet meer aan wilt sleutelen, Ronald? >:D

Anton.

Aan de precieze tijd valt denk ik nog wel wat tweak-plezier te beleven... ;D

hifiman


Audiofiel

Quote from: garmtz on May 22, 2008, 18:58:49
Aan de precieze tijd valt denk ik nog wel wat tweak-plezier te beleven... ;D

Was je dan van plan als laatste te komen, Garmt? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Quote from: tiptop on May 22, 2008, 20:48:39
Ik kom om 1400 uur. Punt. ;D
Prima Fabian, we zien je wel verschijnen.  8)

tiptop

Kijk, was het altijd maar zo duidelijk, he?! ;D ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

garmtz

Quote from: Audiofiel on May 22, 2008, 20:47:26
Was je dan van plan als laatste te komen, Garmt? ::)

Nee, klokslag 12:01 uur denk ik... ;D

scrutinizer

#65
Quote from: garmtz on May 23, 2008, 22:21:30
Nee, klokslag 12:01 uur denk ik... ;D
Deze ruimte is wel nodig ook, anders gaan we wel heel erg laat BBQen. :-\ Je weet het namelijk nooit met Ronald, voor het zelfde geld geeft hij nog even een Roomcorrection demootje. :-X

;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Quote from: scrutinizer on May 24, 2008, 10:27:42
Deze ruimte is wel nodig ook, anders gaan we wel heel erg laat BBQen. :-\ Je weet het namelijk nooit met Ronald, voor het zelfde geld geeft hij nog even een Roomcorrection demootje. :-X

;D

Anton.
Maak je geen zorgen, BBQ rond 17:00 wat mij betreft :P En geen verplichting om na het eten te blijven "hangen" (mag wel, hoeft niet).

Volgens mij had ik mijn vorige room correctie demo toch flink aangekondigd  :-X Kortom, maak je geen zorgen, ben sindsdien helemaal niet meer met roomcorrectie bezig geweest eigenlijk  :P

Groetjes,

Ronald

hifiman

Als jullie 12 uur te vroeg vinden is 13:00 ook prima hoor, voor de 12 uur komers staat mijn zelfgebakken krentenbrood klaar in elk geval  8)

Nog even wat de BBQ (wederom o.v.b. het weer) betreft, als iemand nu al weet dat tie voor de BBQ vertrekt of hij dat dan even wil aangeven, dit ivm inkoop vlees hoeveelheid  :P

hifiman

En dan weer even zeer ontopic, namelijk over muziek  ;D

Onlangs was ik met Harry HT op de hifi show in Antwerpen en daar hoorden we op een gegeven moment een cd van een zweedse zangeres. Ik vond het erg mooi en wil deze muziek kopen. Echter de cd bleek een cdr te zijn en de persoon die hem draaide had geen idee hoe de zangeres heette. Harry HT kende haar wel maar kon niet op de naam komen, maar zei tegen mij dat Garmt deze cd heeft en ik het eens aan hem moet vragen.

Deze cd schijnt verkocht te zijn oa door hifidiscs en zou al een tijdje niet meer verkrijgbaar zijn.

Dus bij deze  ;D Heb jij enig idee waar ik het over heb Garmt en zoja of je de betreffende cd wil meenemen de 22e juni  :-*

Audiofiel

Quote from: Audioloog on May 25, 2008, 09:13:16
Als jullie 12 uur te vroeg vinden is 13:00 ook prima hoor, voor de 12 uur komers staat mijn zelfgebakken krentenbrood klaar in elk geval  8)

En dat is altijd lekker, weet ik uit ervaring. :D

QuoteNog even wat de BBQ (wederom o.v.b. het weer) betreft, als iemand nu al weet dat tie voor de BBQ vertrekt of hij dat dan even wil aangeven, dit ivm inkoop vlees hoeveelheid  :P

Ik BBQ in ieder geval graag mee! O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: Audioloog on May 25, 2008, 09:19:43
Deze cd schijnt verkocht te zijn oa door hifidiscs en zou al een tijdje niet meer verkrijgbaar zijn.

Weet je zeker dat het een Zweedse is en niet een Noorse zangeres (Haugtussa)? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 25, 2008, 09:24:19
Weet je zeker dat het een Zweedse is en niet een Noorse zangeres (Haugtussa)? ::)
Ehhhhh dat zou ook inderdaad wel eens Noorse geweest kunnen zijn , in elk geval met een knackebrot accent  ;D

garmtz

Dan was het inderdaad Haugtussa van Lynni Treekrem denk ik. Op het Kirkelig Kulturverksted. Neem ik wel mee!

hifiman

Quote from: garmtz on May 25, 2008, 09:58:58
Dan was het inderdaad Haugtussa van Lynni Treekrem denk ik. Op het Kirkelig Kulturverksted. Neem ik wel mee!
Gelukkig een makkelijk te onthouden naam en titel  ;D Graag Garmt!  :)

Wat een pokkeweer trouwens vandaag zeg, ideaal tweak weertje  ;)

LittleNinja

Oke... dan weet ik er in ieder geval van als ik bij mij in de tuin de muziek hoor klinken.  ;D

Veel plezier heren!!

LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"