Muziek shootout 22 juni 2008 bij Audioloog

Started by hifiman, May 19, 2008, 13:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Quote from: scrutinizer on May 21, 2008, 10:31:50
Just checking!!! ;D

Wat was trouwens je reden voor  sluiten van het andere topic, Ronald?

Anton.
Simpelweg omdat er dan hier verder gegaan wordt en ik niet 2 topics in de gaten hoef te houden.  ;D

Maarre hoezo dat? Ik wil um wel weer van het slotje afhalen als daar behoefte aan is  ???

)p(

Quote from: Audioloog on May 21, 2008, 10:25:17

PS. Voor degenen die willen weten om welke apparatuur het gaat, zie mijn signature. Er zijn geen redenen om aan te nemen dat deze samenstelling voor die tijd gaat veranderen  ;D

Zeg je vandaag...morgen is weer een andere dag...  >:D  ;D

peter

garmtz


hifiman

#28
Quote from: )p( on May 21, 2008, 10:35:55
Zeg je vandaag...morgen is weer een andere dag...  >:D  ;D
Hee, hee, mijn laatste DIY wijziging (ander snoer aan de VRDS-10) was 30 april he , de laatste apparatuur (W&M LS kabels) wijziging was 7 maart. Ik ben niet zo erg als jullie blijkbaar denken!  >:D

hifiman


Audiofiel

1 juni kan ik sowieso niet, dan hebben we sinds enkele jaren weer een grootste familiedag in Groningen met ooms, tantes, neefjes, nichtjes en achterneefjes en -nichtjes. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 21, 2008, 10:46:22
1 juni kan ik sowieso niet, dan hebben we sinds enkele jaren weer een grootste familiedag in Groningen met ooms, tantes, neefjes, nichtjes en achterneefjes en -nichtjes. :D
Houden we dus 22 juni over, wie biedt  ???

scrutinizer

#32
Quote from: Audioloog on May 21, 2008, 10:47:25
Houden we dus 22 juni over, wie biedt  ???
Gewoon vastleggen, Ronald. ;)
Maar een maandje 'kabbelend'.....  ::), gaat dat lukken, Ronald?>:D :D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

#33
Quote from: scrutinizer on May 21, 2008, 10:50:06
Gewoon vastleggen, Ronald. ;)
Ok, we gaan even uit van zondag 22 juni. Als iemand dan echt niet kan laat het dan even weten!!

hifiman

Quote from: scrutinizer on May 21, 2008, 10:50:06
Maar een maandje 'kabbelend'.....  ::), gaat dat lukken, Ronald?>:D :D
Als er genoeg meet & greets zijn ter afleiding dan wel  ;D

hifiman

#35
Maar ik wil er toch even serieus op ingaan.

De afgelopen tijd heb ik veel gewijzigd in de set. Na een periode van relatieve rust in de set was de trigger om te gaan wijzigen de room correctie meet & greet (ik noem geen namen van de schuldige, die ik overigens erg dankbaar ben ;D ). Het ligt in mijn karakter om dan door te gaan tot ik vind dat het "af" is en dus heeft het een tot het ander geleid. Het was mijn doel om voor mijn vakantie alle geplande wijzigingen door te voeren en dat is grotendeels gelukt. Na mijn vakantie de zaken afgemaakt die nog waren blijven liggen en dat heeft geleid tot de huidige situatie.

Ik heb nu denk ik een goede basis (de huidige samenstelling van de set) om vanuit verder te "bouwen". Er is nu een stuk rust en ik hoef niet zo nodig morgen gelijk weer wat te wijzigen. Wel is het zo dat ik nog niet helemaal tevreden ben en ook wel meen te weten waar de bottlenecks nog liggen. Daar ga ik dus op zeker verder aan werken, maar dan wel stap voor stap en zonder tijdsdruk.

Maar zoals gezegd, in deze meet & greet staan muziek en gezelligheid centraal en gaat er niet aan de apparatuur gesleuteld worden!

scrutinizer

Quote from: Audioloog on May 21, 2008, 11:18:29
Maar ik wil er toch even serieus op ingaan.

De afgelopen tijd heb ik veel gewijzigd in de set. Na een periode van relatieve rust in de set was de trigger om te gaan wijzigen de room correctie meet & greet (ik noem geen namen van de schuldige, die ik overigens erg dankbaar ben ;D ). Het ligt in mijn karakter om dan door te gaan tot ik vind dat het "af" is en dus heeft het een tot het ander geleid. Het was mijn doel om voor mijn vakantie alle geplande wijzigingen door te voeren en dat is grotendeels gelukt. Na mijn vakantie de zaken afgemaakt die nog waren blijven liggen en dat heeft geleid tot de huidige situatie.

Ik heb nu denk ik een goede basis (de huidige samenstelling van de set) om vanuit verder te "bouwen". Er is nu een stuk rust en ik hoef niet zo nodig morgen gelijk weer wat te wijzigen. Wel is het zo dat ik nog niet helemaal tevreden ben en ook wel meen te weten waar de bottlenecks nog liggen. Daar ga ik dus op zeker verder aan werken, maar dan wel stap voor stap en zonder tijdsdruk.

Maar zoals gezegd, in deze meet & greet staan muziek en gezelligheid centraal en gaat er niet aan de apparatuur gesleuteld worden!
Begrijpelijk..... en duidelijke taal. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Erik van Voorst (in memoriam)

Quote from: Audioloog on May 21, 2008, 11:18:29

Maar zoals gezegd, in deze meet & greet staan muziek en gezelligheid centraal en gaat er niet aan de apparatuur gesleuteld worden!

PAI TIO

Erik
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

Eigenlijk ...een beetje rondwandelen en plezier maken  ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

#40
Quote from: Erik van Voorst on May 21, 2008, 15:28:06
Eigenlijk ...een beetje rondwandelen en plezier maken  ;D
Sanuk  :)

Maarreh hoe komt jouw thais zo goed? De meeste toeristen houden het op "sawasdee krap".  :P

Erik van Voorst (in memoriam)

#41
..nu niet meer goed.. ;D

Mijn directeur was/is een Thailand-ganger en heeft al meer dan 20 jaar een thaise partner...toen hij in die tijd (1992) vernam dat ikook wel eens naar Thailand op vakantie wilde gaan kreeg ik meteen 5 weken de tijd en leerde hij mij elke dag thai.... ;D 8)

Toen ik daar in de paskamers tegen de dames Pom Lak Koen riep was ik de held uit de straat en van verre kwamen ze ...die gekke thai sprekende toerist bekijken... ;D

Kunnen we niet beter tijdens een bbq of zo praten... :-X :P >:D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Quote from: Erik van Voorst on May 21, 2008, 15:42:58
Mijn directeur was/is een Thailand-ganger en heeft al meer dan 20 jaar een thaise partner...toen hij in die tijd (1992) vernam dat ikook wel eens naar Thailand op vakantie wilde gaan kreeg ik meteen 5 weken de tijd en leerde hij mij elke dag thai.... ;D 8)
A zo  :)

Quote from: Erik van Voorst on May 21, 2008, 15:42:58
Toen ik daar in de paskamers tegen de dames Pom Lak Koen riep was ik de held uit de straat en van verre kwamen ze ...die gekke thai sprekende toerist bekijken... ;D
Haha, dat moet je niet tevaak zeggen natuurlijk want dan ben je al snel een butterfly  :P

Quote from: Erik van Voorst on May 21, 2008, 15:42:58
Kunnen we niet beter tijdens een bbq of zo praten... :-X :P >:D
BBQ's sla ik nooit af  ;)
Of was dat een hint mbt deze meet & greet  ;D

Groetjes,

Ronald

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

...wat ik bedoel is...ik nodig MEZELF natuurlijk niet uit.. ;D ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

scrutinizer

Quote from: Erik van Voorst on May 21, 2008, 16:42:41
...wat ik bedoel is...ik nodig MEZELF natuurlijk niet uit.. ;D ;)
Maar Ronald toch wel......... :P

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Haha de hint was wel duidelijk, maar ik liet het nog even sudderen  ;D
Je bent welkom hoor!

Maar daar laten we het nu echt bij want anders wordt het echt te druk!  :P

Audiofiel

#48
Quote from: Erik van Voorst on May 21, 2008, 16:42:41
...wat ik bedoel is...ik nodig MEZELF natuurlijk niet uit.. ;D ;)

Nee, iemand die zo goed Thais spreekt, die WORDT 'anchern'. Waar wacht je nog op Ronald? ;D

(Crosspost: de uitnodiging is al onderweg zag ik. Lijkt me gezellig als Erik ook kan!
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on May 21, 2008, 17:46:21
Nee, iemand die zo goed Thais spreekt, die WORDT 'anchern'. Waar wacht je nog op Ronald? ;D

Mai roe, mai kau chai  ::)

Proenie akaat die, ielie!

Ok, vanaf nu maar weer nederlands  ;D