Muziek shootout 22 juni 2008 bij Audioloog

Started by hifiman, May 19, 2008, 13:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Quote from: Audioloog on June 23, 2008, 17:20:22
Dat kan helemaal niet, want Tiptop die gisteren zijn portemonnee was vergeten  ;D kwam deze net ophalen en bracht jawel, de genoemde cd weer mee  :D

Mijn tasje met CD's is niet eens open geweest, Ronald.... Dus ook niet om er per abuis iets in te doen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

)p(

Quote from: Audioloog on June 23, 2008, 17:20:22


Edit: ik zie dat het de Claude Debussy Preludes betreft van Krystian Zimmerman die Tiptop hier heeft afgegeven.

Voor je de cd's opstuurt op een rustig moment eerst zelf aandachtig beluisteren, die dubbel cd is werkelijk subliem!

peter


hifiman

Quote from: )p( on June 23, 2008, 17:34:24
Voor je de cd's opstuurt op een rustig moment eerst zelf aandachtig beluisteren, die dubbel cd is werkelijk subliem!

peter


Ik zou het ook niet mijn hoofd halen om hem even als flacjes te "backuppen"  ;)

garmtz

Quote from: )p( on June 23, 2008, 17:34:24
Voor je de cd's opstuurt op een rustig moment eerst zelf aandachtig beluisteren, die dubbel cd is werkelijk subliem!

Hij is inderdaad ERG goed, een klassieker! 8)

garmtz

Quote from: Audioloog on June 23, 2008, 17:37:07
Ik zou het ook niet mijn hoofd halen om hem even als flacjes te "backuppen"  ;)

Whoehahaha! Ik zou het inderdaad nooit achter jou zoeken! ::)  ;D

tiptop

Ik had mooi even de kans om 'm in de auto te draaien sinds hij er toch in lag.  :D

Toch even langs de cd winkel van de week. :)

En die eric clapton live tour 2001 schaf ik dan ook maar meteen aan.  ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

scrutinizer

#181
Aangezien dit theekransje onderhoudend was ( die Ronald kan 'beppen'..... :-X ) is mijn breiwerk niet uit de tas geweest. :P

- Sarah McLachlan     -  Live Acoustic EP
- Dhafer Youssef       -  Electric Sun
- Harry Belafonte       -  Belafonte sings the blues
- Eric Clapton            - One more car, one more rider (live tour 2001)
- Frank Zappa           -  Zoot Alllures ( the torture never stops) ;D
- Shakti                   -  Remember (live take '97 UK tour) Feat. John McLaughlin - Zakir Hussain
- Trilok Gurtu            -  Kathak
- Al Di Meola             -  Cielo e Terra
- Stephan Micus        -  The garden of mirrors
- John Surman           -  Private city
- Pat Metheny           -  Travels
- Nitin sawhney         -   Beyond skin
- Eiji Oue                  -   Liszt, Mussorgsky, Saint-saĆ«ns ......
- Krystian Zimmerman -   2e pianoconcert Chopin
- Oa......

Was gezellig guys :D......Ronald, thanks!!!....ook voor de inwendige mens. ;)

Anton.         
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Quote from: scrutinizer on June 24, 2008, 09:29:56
Aangezien dit theekransje onderhoudend was ( die Ronald kan 'beppen'..... :-X )
Jij zat er anders ook niet de hele middag stilletjes bij  ;)

Quote from: scrutinizer on June 24, 2008, 09:29:56
is mijn breiwerk niet uit de tas geweest. :P
Maar die ene die je wel gedraaid hebt (Eric Clapton) heb ik inmiddels besteld  8)

Quote from: scrutinizer on June 24, 2008, 09:29:56
Was gezellig guys :D......Ronald, thanks!!!....ook voor de inwendige mens. ;)         
Jij ook bedankt!  :)

hifiman

Eigenlijk moeten we een dergelijk theekransje elke zondagmiddag doen  ;) Dan komen die meegebrachte cd's er tenminste een keertje allemaal doorheen  ;D

Arno P

En de top 20 van mooiste opnames/muziek is.....????

hifiman

Quote from: Arno P on June 24, 2008, 10:10:11
En de top 20 van mooiste opnames/muziek is.....????
Ten ondergegaan in de ruis van de audiofiele gesprekken over kabels, netfilters, muziek, enz..  ;D

LittleNinja

...omstreeks 21.00 uur die avond dacht ik "Zal ik eens even gaan kijken wie al die forumlui nu allemaal zijn?!". Dus ik bel Ronald... "Nee joh.. Iedereen is al lang naar huis!"  :-X  

Jammer. Ik had nog wel wat gezichten ( en karakters ) bij de verschillende pseudonamen willen plaatsen. Wellicht volgende keer beter.  ;)



Quote from: scrutinizer on June 24, 2008, 09:29:56
Aangezien dit theekransje onderhoudend was ( die Ronald kan 'beppen'..... :-X ) is mijn breiwerk niet uit de tas geweest. :P

:P

Was gezellig guys :D......Ronald, thanks!!!....ook voor de inwendige mens. ;)         

Bij mij thuis was hij anders best stil..  :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Quote from: LittleNinja on June 24, 2008, 10:18:40
Bij mij thuis was hij anders best stil..  :D
Toen zat ik in de rol van "spectator"   ;D  ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

...ook hier bedankt voor de hapjes en de gastvrijheid  ;)

Kwam weer hele mooie muziek voorbij........maar weer even naar de (internet)winkel  :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Quote from: Erik van Voorst on June 24, 2008, 10:47:22
...ook hier bedankt voor de hapjes en de gastvrijheid  ;)
Leuk om de Erik der Eriks een keer in levende lijve ontmoet te hebben  :)

Quote from: Erik van Voorst on June 24, 2008, 10:47:22
Kwam weer hele mooie muziek voorbij........maar weer even naar de (internet)winkel  :P
Precies waarom opstaan uit je luie bank als het niet nodig is  ;D

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

ivo1986

Bijna alle titels op youtube opgezocht en er zitten idd een aantal leuke voor mij onbekende artiesten tussen.

hifiman

Quote from: ivo1986 on June 24, 2008, 21:17:30
Bijna alle titels op youtube opgezocht en er zitten idd een aantal leuke voor mij onbekende artiesten tussen.
Dan heeft ons theekransje toch nog wat opgeleverd dus  :D

tiptop

Ik heb anders geen thee gezien (ook geen kransje trouwens) ;D

Wel water, bier, kaasjes, nootjes enz.. ;D

Heb jij al wat op het oog aan nieuwe muziek, Ronald.?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Quote from: tiptop on June 25, 2008, 19:19:26
Ik heb anders geen thee gezien (ook geen kransje trouwens) ;D

Wel water, bier, kaasjes, nootjes enz.. ;D

Heb jij al wat op het oog aan nieuwe muziek, Ronald.?
Ik heb Eric Clapton besteld, ik heb die cd van jou en eentje van jou gekopieerd (thai chi) en ook eentje van Garmt (omdat deze cd niet meer verkrijgbaar is), ik heb weer even genoeg te luisteren dus  :)

tiptop

Dus ook nuttige voor jou geweest :)

Ga zelf ook even kijken voor wat cd's van het weekend. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

En niet te vergeten de vergeten cd van Garmt die hier nog ligt ;D

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.