EK 2008 in HD met @home ?

Started by Grample, May 15, 2008, 10:23:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snowmaster

Quote from: Donnie on June  9, 2008, 23:27:57
Is deze aanbieding aantrekkelijk of kan ik beter wachten op de Humax.
http://eindelijkscherp.ziggoziet.nl/aanbieding.php

Die actie begint me wel te kriebelen met die EK wedstrijden.

Niemand kent nog de kwaliteiten van de Humax.
De aanbieding van Ziggo is gewoon goed, niet schokkend, maar wel goed.
Als je vanaf morgen kunt kijken en je bent voetballiefhebber........
........dan stond ik ook morgen in de winkel  ;D

Vanavond heb ik in ieder geval genoten tot in mijn tenen......lekker in HD en receiver op volle kracht.....de trommels bonkten in PL II door mijn kamer.....heerlijk zo'n adrenaline rush van ruim twee uur lang  8) 8) 8).  Vervolgens ging naast mijn huis ergens het vuurwerk omhoog en reden ze toeterend door de straten  ;D ;D ;D......
....wat een taferelen....dus trok ik nog maar eens een Grolschje los  ;D

Nederland-Italie : 3-0   :D :D :D......een historisch moment !
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Atmoz

Quote from: snowmaster on June 10, 2008, 00:21:51
Niemand kent nog de kwaliteiten van de Humax.
De aanbieding van Ziggo is gewoon goed, niet schokkend, maar wel goed.
Als je vanaf morgen kunt kijken en je bent voetballiefhebber........
........dan stond ik ook morgen in de winkel  ;D

Vanavond heb ik in ieder geval genoten tot in mijn tenen......lekker in HD en receiver op volle kracht.....de trommels bonkten in PL II door mijn kamer.....heerlijk zo'n adrenaline rush van ruim twee uur lang  8) 8) 8).  Vervolgens ging naast mijn huis ergens het vuurwerk omhoog en reden ze toeterend door de straten  ;D ;D ;D......
....wat een taferelen....dus trok ik nog maar eens een Grolschje los  ;D

Nederland-Italie : 3-0   :D :D :D......een historisch moment !


Haha ;D 8) >:D O0

Wij hebben hier ook genoten!! (van het beeld, maar ook zelfs een beetje van 't voetbal :))
Winnen is natuurlijk altijd leuk.

Op naar de volgende keer!

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

gijsnoorlander

Quote from: gijsnoorlander on June  5, 2008, 21:51:06
Ik heb vandaag even in de Mediamarkt gespeeld met de Samsung HD ontvanger, aangesloten op een full-HD scherm via HDMI.
Ik vond het beeld van de paar HD-zenders die erop zaten (NatGeo-HD, HD5 en het stilstaande beeld van EurosportHD) nauwlijks beter dan DVD-kwaliteit en bij bewegingen nog best wel blokkerig.
[....]
Ik heb vandaag toch maar de Samsung HD-ontvanger gehaald en ik weet nu ook wat er bij de MediaMarkt mis was....
Ze hadden de ontvanger dus gewoon op 576p staan, aangesloten op een Full-HD scherm via HDMI en wel de HD-logotjes in beeld.
In-en-in triest dus.

Maar goed, we hebben vanavond dus al even de HD-zenders zitten bekijken, nu nog aangesloten via component. Morgen maar even de HDMI regelen.

chulin

Hier een tevreden voetbal liefhebber met ND1 HD. In het begin wat lichte storingen hier en daar maar prachtige beeld op 720p, duidelijke beter dan de gewone SD uitzending.
Voor mij betref mag ie blijven  ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Donnie

Alleen de wedstrijd is in HD, de rest zoals reclames etc. is weer in SD.
Hiermee kun je wel zien wat het kwaliteitsverschil is.