Indiana Jones box set: 4 november

Started by Johan Van Gompel, May 7, 2003, 12:48:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Sam

hier staat een beetje informatie plus een trailer voor de trilogie.
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

Scarp

Inmiddels staat ie in de pre-order bij dvdboxoffice voor ruim 50 euro:
Quote
This four disc set includes:
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Bonus Disc
Each film is digitally remastered and THX certified. Includes Dolby Digital 5.1 soundtracks. Bonus Disc includes newly produced making-of documentaries; new cast and crew interviews - including Spielberg, Ford, and Lucas; and scores of other surprises from all three films. Each movie is packaged in its own DVD case.
The Adventures of Indiana Jones - The Complete DVD Movie Collection contains three of the most-requested DVD titles in history and is a must-have for all Indiana Jones fans!

J.A.F._Doorhof

De prijs valt nog mee.
Ik had verwacht dat ze rond de € 75,00 zouden gaan zitten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ViolatoR

Op deze zat ik al een tijdje te wachten :D

suyver

Duidelijk een set die ik MOET hebben! Indy = 8)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Rick-DTS

Absoluut een set die je moet hebben, alleen .....welke ?
De regio 1 of de regio 2 ?
Zou daar nog verschil in komen, bijvoorbeeld in geluid ? ( het zelfde als indertijd met de 4 disc versie van LOTR )
De regio 1 heb ik gezien voor £ 36,56 de regio 2 voor £ 31,99...

Rick

meij001

#7
bij rodirect kost ie 39,99 eur pre-order (R2NL)

J.A.F._Doorhof

Ik heb gisteren een mail gekregen dat onze regio 1 boxen onderweg zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Die van mij is ook verstuurd!! Kan haast niet wachten
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

patrick_vdb

Hi,

Heb de box nog niet besteld :-[ maar ben benieuwd naar jullie bevindingen omtrent de transfer.

Mvrgr

Patrick

Rick-DTS

waar heb jij 'em besteld Frank ?

Rick

Grindtegel

@Patrick,

Volgens deze site:

http://www.bbc.co.uk/films/2003/09/15/the_indiana_jones_boxset_2003_dvd_review.shtml

Is de beeldkwaliteit subliem. Dit gaat over de R2 versie maar ik neem aan dat de R1 en R2 weinig tot niks zullen verschillen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Rick-DTS

dat is dus mijn grote  "angst".......bij LOTR was er toch ook enig verschil tussen de regio 1 en 2, met name in geluid

garmtz

Ja, bij LOTR waren zowel beeld als geluid beter bij de R1...

Grindtegel

Maar ik heb het dan ook over de beeldkwaliteit  ;D

En ik bestel eigenlijk alleen maar R1 omdat die vaak het beste zijn (of op zijn minst evengoed)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Rick-DTS

dat bedoel ik dus...vandaar dat ik nog steeds niks besteld heb.....
eerst de reviews maar afwachten.....


garmtz

Net de R1 besteld voor een krappe 41 Euro...  8) Op mijn complete bestelling ook nog 10 CAD korting en free shipping! That's the way I like it!

Rick-DTS


garmtz


Rick-DTS


Rick-DTS

aangezien ik totaal geen ervaring heb met dvdsoon...hoe zit dat met de douane  ?
Het is meer dan € 23 wat je invoerd....
Of blijft het gewoon die € 41 welke je betaald voor die boxset ?

Rick

Grindtegel

DVDSoon zet meestal een lagere waarde op de verpakking waardoor die in principe altijd door de douane komt zonder dat er imoprtbelasting over hoeft te worden betaald.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

pietnoeck

DVDsoon zet altijd 12 CAD op de verpakking.
Voor Nederland is dit geen probleem, voor Belgie moet je dan echter nog altijd 12 euro opleggen als ze je pakketje tegenhouden.
In Belgie is er geen vrijstelling !!

Johan Van Gompel

Quote from: pietnoeck on October 11, 2003, 16:36:54
DVDsoon zet altijd 12 CAD op de verpakking.
Voor Nederland is dit geen probleem, voor Belgie moet je dan echter nog altijd 12 euro opleggen als ze je pakketje tegenhouden.
In Belgie is er geen vrijstelling !!

:'( Ik verhuis naar Nederland. Kan ik meteen ook weer bij play.com bestellen.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer