Het zenderaanbod en de paketten van TV Vlaanderen

Started by Fico, May 1, 2008, 07:31:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fico

Ik heb op 28/04 mijn basis pakket ge-upgrade naar het Plus+HD+Thema pakket en ben nu alle zenders eens opnieuw aan het evalueren  8)

Wat ik wel spijtig vind is dat ik 2 belangrijke zenders mis in het Thema pakket, nl. Discovery Civilisation en The History Channel. Gelukkig komt The History Channel in de maand mei naar het etalagekanaal, maar ik hoop dat deze zender permanent in het Thema pakket komt te zitten.

TMF mis ook wel. Die zou ik ook graag in het Basis pakket zien.

Verder vind ik het Plus pakket erg leuk. Overdag speel ik dikwijls MTV Dance via mijn surround installatie en kijken de kinderen regelmatig naar JETIX en Boomerang :)

Uit het HD pakket vind ik Discovery HD echt wel TOP! Man, wat een prachtige documentaires en wat een mooi en vlijmscherp beeld zeg  8) National Geographic HD vind ik dan zowel qua inhoud als beeld dan weer een stuk minder :(  Brava HDTV is dan weer qua beeld helemaal TOP maar spreekt mij qua inhoud minder aan. Ik hoop dan ook dat deze zender ook iets anders gaat uitzenden dan alleen maar opera  ^-^
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500