Nieuwe Pioneer PDP-LX5090H met HD satelliettuner

Started by pch, April 27, 2008, 11:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pch

Ik vroeg me af of de nieuwe Pioneer Kuro PDP-LX5090H met de geintegreerde HDTV-tuner geschikt is voor HDTV via Canal Digitaal?
Er zal natuurlijk eerst een CAM in de Pioneer moeten met een seca2 kaart met het juiste abo, dat snap ik, maar zou het moeten werken dan?
Lijkt me nl. wel cool en handig dat de satelliet tuner is ingebouwd in het scherm en je met de tv.-a.b. kunt zappen. Programma's opnemen wordt alleen een beetje moeilijk zonder HDD. Verder lijkt me de LAN-aansluiting om films via je netwerk te streamen ook wel erg handig!

Gr. Paul.

V8Hemi

Quote from: pch on April 27, 2008, 11:21:42
Ik vroeg me af of de nieuwe Pioneer Kuro PDP-LX5090H met de geintegreerde HDTV-tuner geschikt is voor HDTV via Canal Digitaal?
Er zal natuurlijk eerst een CAM in de Pioneer moeten met een seca2 kaart met het juiste abo, dat snap ik, maar zou het moeten werken dan?
Lijkt me nl. wel cool en handig dat de satelliet tuner is ingebouwd in het scherm en je met de tv.-a.b. kunt zappen. Programma's opnemen wordt alleen een beetje moeilijk zonder HDD. Verder lijkt me de LAN-aansluiting om films via je netwerk te streamen ook wel erg handig!

Gr. Paul.


Dat zou ik ook wel willen weten!

Flexaa

Ja hoor dat is tie. Als er in de satellietontvanger van Pioneer een CAM kan, is het geen enkel probleem.

Professor

Quote from: pch on April 27, 2008, 11:21:42
Ik vroeg me af of de nieuwe Pioneer Kuro PDP-LX5090H met de geintegreerde HDTV-tuner geschikt is voor HDTV via Canal Digitaal?
Er zal natuurlijk eerst een CAM in de Pioneer moeten met een seca2 kaart met het juiste abo, dat snap ik, maar zou het moeten werken dan?
Lijkt me nl. wel cool en handig dat de satelliet tuner is ingebouwd in het scherm en je met de tv.-a.b. kunt zappen. Programma's opnemen wordt alleen een beetje moeilijk zonder HDD. Verder lijkt me de LAN-aansluiting om films via je netwerk te streamen ook wel erg handig!

Gr. Paul.

Wellicht overbodig maar letop dat LX5090H officieel niet naar Benelux komt :-[

pch

Quote from: Flexaa on April 30, 2008, 23:31:46
Ja hoor dat is tie. Als er in de satellietontvanger van Pioneer een CAM kan, is het geen enkel probleem.


En Flexa, is ie dan volledig Diseq te besturen? Ik heb straks een Visiosat G4 Quadro met Astra1/2/3 en Hotbird met daaraan een diseq switch om naar 1 kabel te gaan, kan de interne satelliettuner in de nieuwe Pioneer LX-5090H die switch dan schakelen?

Gr. Paul.

pch

Ik zie op internet de volgende specs van de interne HDTV satelliettuner van de LX-5090H:

Digital Satellite DVB-S/S2 Tuner   PDP-LX5090H
DVB-S/S2 compliant   Yes
   
Modulation   QPSK/8PSK
   
Preset Channels   5000
   
LNB Control   DiSEqC1.0


Kan iemand mij uitleggen wat e.e.a. betekent?

Gr. Paul.
   

Flexaa

Disecq 1.0 betekent dat de satellietontvanger maximaal tussen vier LNB ingangen kan schakelen

DVB-S en DVB-S2 is een sd tuner en HDtv tuner tegelijk
Modulatie omvat de vormen van modulatie die standaard gebruikt worden
500 kanalen spreekt voor zich.