panorama's

Started by gvy, April 19, 2008, 02:01:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cinebasement

Gegroet!

Leuk topic! Ik draag mijn steentje bij:


JeKa

Quote from: cinebasement on May  3, 2008, 11:13:23
Gegroet!

Leuk topic! Ik draag mijn steentje bij:



Mooie ruimte!

gvy

Inderdaad prachtig.

Hij staat er vooraan reeds bij.

Geert

HTip

Quote from: cinebasement on May  3, 2008, 11:13:23
Gegroet!

Leuk topic! Ik draag mijn steentje bij:

Erg mooi geworden 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

gvy

Niet voor 't een of 't ander.... maar ik mis hier echt nog een paar panorama's van vlaamse HT ruimtes/woonkamers/kamers.

Waar blijft Molle zijn schitterende pitch black ?
Waar blijft Daxy zijn room with a view ?
Waar blijft Mike zijn cinemike II ?

Komaan jongens, ik hoop dat jullie dit lezen en in de camera schieten. (Ik zorg wel voor het afwerkingskadertje  O0 )

Geert

astrobart

zo nou net even mijn n95 misbruikt 

gvy

voila,


crop,rescale,wat extra contrast,transparant binnenframe, kadertje,tekstje. En hij staat er vooraan ook al bij.




Laat maar komen,
Dit wordt onderhand een mooi fototopic.

Geert

daxie

Quote from: gvy on May  3, 2008, 21:03:09
Niet voor 't een of 't ander.... maar ik mis hier echt nog een paar panorama's van vlaamse HT ruimtes/woonkamers/kamers.

Waar blijft Molle zijn schitterende pitch black ?
Waar blijft Daxy zijn room with a view ?
Waar blijft Mike zijn cinemike II ?

Komaan jongens, ik hoop dat jullie dit lezen en in de camera schieten. (Ik zorg wel voor het afwerkingskadertje  O0 )

Geert

ok, ok, ik zorg deze week voor een fotootje...

astrobart

dit kan wel eens een supertopic worden ;D

astrobart

Quote from: gvy on May  4, 2008, 20:32:32
voila,


crop,rescale,wat extra contrast,transparant binnenframe, kadertje,tekstje. En hij staat er vooraan ook al bij.




Laat maar komen,
Dit wordt onderhand een mooi fototopic.

Geert

en meteen ook een naam voor mijn huiselijke HT

CRT all The way haha dank je wel, die houden we er in :D

gvy

Quote from: daxie on May  5, 2008, 08:40:06
ok, ok, ik zorg deze week voor een fotootje...
Ik houd je eraan daxie. 8)
En nogmaals , wil je het mooi ruimtelijk, neem dan minimaal een 3 tal lagen boven elkaar (van vloer tot plafond)


Geert

tiptop

Hoi Geert,

Erg leuk initiatief zo. Bedankt voor het mooier maken van de foto ook. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Zodra ik terug een degelijke digicam heb maak ik foto's

Mijn canon heeft de geest gegeven  :(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

tiptop

Nog meer mensen in voor een panorama? ??? ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

nielvm

Wanneer de "verbouwingen" hier klaar zijn, post ik er ook eentje  ;)
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

tijse400

als ik heb opgeruimd, nog niet verhuisd ben en ik een fatsoenlijke camera heb.. dan... :p
maak ik ook een foto mits ik dan een leuk filmnpje kijk op de beamer :p
Philips 42PFL5028/h12| EPSON TW2900
DENON AVR 2307 | SONY PS3 | Sony VPL ES  |2*Xbox | Benq 8700
Front SS-SR12 -Center SS-CN14 -Rear SS-SR12)
Alles is te koop!

gvy

#66
Quote from: daxie on May  5, 2008, 08:40:06
ok, ok, ik zorg deze week voor een fotootje...

"Deze week"  is intussen 3 weken voorbij  >:D
komaan Daxie
fooooootooooooo  ;D

Geert

mikeske

Binnenkort maak ik er ook een.
Heb vanavond een statief gekocht en bij men nieuwe camera zat een panorama programma  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

Quote from: mikeske on May 19, 2008, 20:39:51
Binnenkort maak ik er ook een.
Heb vanavond een statief gekocht en bij men nieuwe camera zat een panorama programma  ;)

Yesssss, (of is het Yessi)

Laat maar komen Mike.

Geert

molle

Ik ga er ook een paar proberen Guy, maar het is redelijk donker daarbeneden :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

VlisChris

Ik mag hopen dat Yessi geen panoroma nodig heeft? ::) ??? ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mikeske

Quote from: Christiaan S on May 19, 2008, 22:41:43
Ik mag hopen dat Yessi geen panoroma nodig heeft? ::) ??? ;D

naaah, zeker niet  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

#72
Quote from: molle on May 19, 2008, 22:41:36
Ik ga er ook een paar proberen Guy, maar het is redelijk donker daarbeneden :-\

jip Sven,

Dat zou mooi zijn.
Probeer toch maar zonder flits te werken. Bij mij is het wel niet zo donker als in pitch Black, maar het plafond en de muren zijn toch ook heel erg donkerbruin, en bij mijn foto's lukt het best aardig.
Heb je een statief, dan is dat geen probleem, anders met vaste hand......
Stel je op vb achteraan aan je deur en begin met een reeks iewat naar boven gericht, van links naar rechts.
Keer dan terug wat lager richtend, van rechts naar links, tenslotte nog een serietje nog lager van links naar rechts.
voldoende overlappen en vooral allemaal vanuit identiek hetzelfde standpunt nemen.

Bewerk de foto's niet.
smijt ze in het programmatje, of zet ze allemaal op een persoonlijk berichtje richting mij en ik fix het wel

Oja. Neem de foto's gerust met een lage resolutie. Eens alles aaneengekleeft, kom je sowieso aan een grote resolutie.

Geert

reza

Echt een hele mooie Ht cinebasement!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Quote from: gvy on May 19, 2008, 23:41:51
jip Sven,

Dat zou mooi zijn.
Probeer toch maar zonder flits te werken. Bij mij is het wel niet zo donker als in pitch Black, maar het plafond en de muren zijn toch ook heel erg donkerbruin, en bij mijn foto's lukt het best aardig.
Heb je een statief, dan is dat geen probleem, anders met vaste hand......
Stel je op vb achteraan aan je deur en begin met een reeks iewat naar boven gericht, van links naar rechts.
Keer dan terug wat lager richtend, van rechts naar links, tenslotte nog een serietje nog lager van links naar rechts.
voldoende overlappen en vooral allemaal vanuit identiek hetzelfde standpunt nemen.

Bewerk de foto's niet.
smijt ze in het programmatje, of zet ze allemaal op een persoonlijk berichtje richting mij en ik fix het wel

Oja. Neem de foto's gerust met een lage resolutie. Eens alles aaneengekleeft, kom je sowieso aan een grote resolutie.

Geert

Zal ik doen ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter