Cursussen / opleidingen

Started by eric_audio, April 15, 2008, 18:28:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eric_audio

Wellicht aardig om een topic te openen over cursussen en opleidingen, uiteraard gericht op fotografie en fotobewerking.

Zelf heb ik interesse in een cursus gericht op natuur/landschapsfotografie. Tevens moet ik nog helemaal kennis gaan maken met fotobewerking. Ik ben zeer onlangs overgestapt van analoog naar digitaal, dus er is wat dat betreft een wereld te leren en ontdekken voor mij. Maar ik denk dat ik dat eerst met boeken probeer.

Maar als er iemand een goede suggestie heeft voor een cursus natuurfotografie, graag............
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

vtuinen

Op het eosdigitaal forum is een member genaamd "schoffie" die regelmatig natuurfotografie workshops geeft. De foto's die daar uitkomen zijn zeer fraai.

Erik
Equipment check my avatar

J.A.F._Doorhof

geen natuur fotografie maar wel anders, misschien ook interessant.
www.fotografie-workshops.nl
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign

Ik ga op 16 Mei de workshop volgen bij Frank.  :D

Martijn76

Quote from: GTDesign on April 16, 2008, 16:08:47
Ik ga op 16 Mei de workshop volgen bij Frank.  :D

Is Linda S. al op de hoogte? ;)

Wel stoer hoor trouwens, zou er zelf ook meer mee willen doen dan ik tot nu toe doe, heb tot nu toe alleen maar zelf lopen pielen (met wisselende resultaten)... heb trouwens een D70s..


dENDen

Meer gericht voor nabewerking en fotografie als basis kun je ook bij mij terecht.

kijk eens op www.seetherealyou.com, ben nu druk bezig aan het updaten van mijn site dus kan hier en daar wat missen :)

gr dD.

GTDesign

Quote from: Martijn76 on April 16, 2008, 16:13:34
Is Linda S. al op de hoogte? ;)

Wel stoer hoor trouwens, zou er zelf ook meer mee willen doen dan ik tot nu toe doe, heb tot nu toe alleen maar zelf lopen pielen (met wisselende resultaten)... heb trouwens een D70s..



;D

Nee anders komt ze misschien niet meer.  ;D

donaldk


donaldk

Liefelijk plaatje! http://www.doorhof.nl/models/displayimage.php?pid=5828&fullsize=1

Frank heb je hier nog veel gefotoshopped (aanzetten blauw van ogen bijvoorbeeld?) of is mattering van bovenarmen en gezicht (bijvoorbeeld) het werk van je visagiste?

GTDesign

Quote from: donaldk on April 16, 2008, 17:53:30
Liefelijk plaatje! http://www.doorhof.nl/models/displayimage.php?pid=5828&fullsize=1

Frank heb je hier nog veel gefotoshopped (aanzetten blauw van ogen bijvoorbeeld?) of is mattering van bovenarmen en gezicht (bijvoorbeeld) het werk van je visagiste?


Schrijf je in voor 16-5 dan komt dat vanzelf aan de orde.  ;D

donaldk

Veel te advanced voor mij. Eerst eens normaal leren kadreren en compositie kiezen, in plaats van point, click, accu leeg;-).

J.A.F._Doorhof

Die aangehaalde foto is zo uit de camera met een lichte boost op het blauwe kanaal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eric_audio

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 15, 2008, 21:38:33
geen natuur fotografie maar wel anders, misschien ook interessant.
www.fotografie-workshops.nl


Ziet er zeer interessant en professioneel uit. Ik zie mezelf dit ook nog wel een keer doen. Maar niet als eerste. Ik ga me zeker nu niet richten op studiofotografie. Maar ik ben ervan overtuigd dat het zeker heel leerzaam zal zijn.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 16, 2008, 19:27:15
Die aangehaalde foto is zo uit de camera met een lichte boost op het blauwe kanaal.

En daar wordt wit ook weer wat witter van;-).

Mooi wit is niet lelijk :D.

GTDesign

22 Augustus weer op Cursus bij Frank...

Volgens mij  heeft Frank dit keer een topmodel uitgenodigd  :) http://www.doorhof.nl/models/displayimage.php?album=172&pos=18

J.A.F._Doorhof

Roosmarijn is een toppertje inderdaad :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TornadoGo

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  7, 2008, 09:14:48
Roosmarijn is een toppertje inderdaad :D

Dat kun je wel zeggen ja.. :o
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX