Peter Gabriel in CONCERT R'dam

Started by AppleMies, May 3, 2003, 10:45:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AppleMies

Hoi ,

Ben gisteren geweest. GEWELDIG.

SHOW: Niet zo maar een lichtshow. Maar vooral een creatief spektakel.
GELUID: Zoals verwacht voor AHOY. Mid / Hoog ging wel. Laag heel erg ongedefinieerd.

Nog meer mensen geweest?

gr.


Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

FrankL

Yep  8)

Geluid was voor Ahoy goed. En door de constructie van het podium (midden in de zaal) kon je lekker dicht bij staan.

Op zich hoeft al die show voor mij niet, maar het was een leuk concert.
Ik vond alleen de zang van zijn dochter niets bijzonders. Ik had liever Paula Cole gezien/gehoord.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

AppleMies

Quote from: FrankL on May  4, 2003, 16:43:45
Yep  8)

Geluid was voor Ahoy goed. En door de constructie van het podium (midden in de zaal) kon je lekker dicht bij staan.

Op zich hoeft al die show voor mij niet, maar het was een leuk concert.
Ik vond alleen de zang van zijn dochter niets bijzonders. Ik had liever Paula Cole gezien/gehoord.

Ik stond vooraan in de arena... :P

Die Paula Cole had ik ook liever gezien. De Melanie Gabriel moet nog iets beter haar best doen. Die dame van het voorprogramma heeft wel heeel veel indruk op mij gemaakt. Die knalde van het podium, wat een uitstraling. Volgens mij gaan we daar nog meer van horen in de toekomst.
Verder vond ik het een groot gemis dat Manu Katche er niet was. Die houthakker die er nu bijzat vond ik niet geweldig.

Verder vind ik het een MUST een goed show. Dat hoort gewoon bij Gabriel. Het is een artiest en een kunstenaar. Peter Gabriel is een theater voorstelling.


gr.


Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

FrankL

Ik stond natuurlijk ook vooraan, dat schreef ik toch?

Die meid van het voorprogramma was fantastisch! Inderdaad, wat een podiumuitstraling. En erg leuk om te zien  :-*
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Stevie

Ik vond het ook errug stoer. De bal kenden we al van de plaatjes op het internet, maar het op zijn kop lopen bij downside-up was voor mij toch een verrassing.

Ik had ook liever Paula gehad  :-X  ;D
Zijn dochter kon eigenlijk gewoon niet zingen, en dat heeft ze gelukkig ook niet echt gedaan.

Toch een leuk aantal forumbezoekers daar... Wordt het niet tijd voor een herkenbaarheid? T-shirts of zo? Was toch ooit sprake van?

Grr. moeten we nu weer 10 jaar wachten op de volgende ronde?

Groet,
Steef
.signature: file not found

Spacebass

Maar hoe heet die zangeres nou (voorprogramma?)...
Ik ben nou wel benieuwd enzo!