Show je collectie blu-rays

Started by svmnb, April 9, 2008, 19:29:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb



Welke BD's heb je en waar koop je ze doorgaans?

Zelf koop ik doorgaans bij Engelse webshops, via ebay. Zo weet ik 100% zeker dat ik geen Dutch Filmworks troep bestel (waarschuwingssticker zou verplicht moeten zijn) en de prijzen zijn, zelfs met verzendkosten, goedkoper dan de meeste titels hier. Daar offer ik graag Nederlandse ondertitels voor op, al zitten die er soms toch bij, vooral bij de 'grote titels'.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

ajbeefde

Quote from: svmnb on April  9, 2008, 19:29:23
Welke BD's heb je en waar koop je ze doorgaans?

Zelf koop ik doorgaans bij Engelse webshops, via ebay. Zo weet ik 100% zeker dat ik geen Dutch Filmworks troep bestel (waarschuwingssticker zou verplicht moeten zijn) en de prijzen zijn, zelfs met verzendkosten, goedkoper dan de meeste titels hier. Daar offer ik graag Nederlandse ondertitels voor op, al zitten die er soms toch bij, vooral bij de 'grote titels'.


Daar is toch al een topic over....  ???

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

astrobart

uh ik heb er maar 3
ronin, fifth element, en kingdom of heaven  oh ja en zo'n demo ding dat bij mijn laptop zat :)

riwi

Ik heb ook zo'n stapeltje  :)
Ik haal ze overal: dvdpacific, hdmoviesource, play.com, freerecordshop, mediamarkt.



Teejoo

Hoi Riwi, is the invisible regio A?

riwi

Klopt is een regio A inderdaad (klik op BluRay in m'n sig voor een lijstje met de regio beperkingen erbij)

Bornin7ty2

Ik heb er ondertussen ook al enkele O0

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

-madison-

Ik heb er slechts 1, en voorlopig komen er ook niet meer aangezien ik ze nogal prijzig vind en de kwaliteit valt me zwaar tegen :-X
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

picardo

Quote from: -madison- on May 22, 2008, 03:14:35
Ik heb er slechts 1, en voorlopig komen er ook niet meer aangezien ik ze nogal prijzig vind en de kwaliteit valt me zwaar tegen :-X

hoezo ?
Panasonic 50PZ800 | Denon AVR2808 | Panasonic DMP-BD30 | Mirage Omnisat V2 Satelite speakers | Mirage Omnisat V2 Centerspeaker | Mirage Omnisat S8

Teejoo

#10
Toch gaat het inderdaad best hard met blu-ray: het zijn er toch al 75. En dan te bedenken dat het nu pas een beetje gaat lopen als ik de komende maanden naar de releases kijk  :)

ajbeefde

Quote from: -madison- on May 22, 2008, 03:14:35
Ik heb er slechts 1, en voorlopig komen er ook niet meer aangezien ik ze nogal prijzig vind en de kwaliteit valt me zwaar tegen :-X

Zou ik je speler op de markt zetten, en anders niet zo zeuren....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Bornin7ty2

Quote from: -madison- on May 22, 2008, 03:14:35
Ik heb er slechts 1, en voorlopig komen er ook niet meer aangezien ik ze nogal prijzig vind en de kwaliteit valt me zwaar tegen :-X

Ja vertel, wat is er mis met de kwali?

Groet,

72

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

ajbeefde

Quote from: Rielplayer on May 22, 2008, 19:49:58
klik

;D

Ik open het met de gedachte dat er een hele lijst tevoorschijn komt....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Rielplayer

Quote from: ajbalmere on May 22, 2008, 20:03:24
Ik open het met de gedachte dat er een hele lijst tevoorschijn komt....  :)

lijstje ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

-madison-

Quote from: Bornin7ty2 on May 22, 2008, 19:05:48
Ja vertel, wat is er mis met de kwali?

Groet,

72

Het beeld was heel erg korrelig er zat veel ruis in en het leek zelfs minder scherp dan een dvd.. zoals jezelf aangaf in een ander topic (het gaat overigens om de film Michael Clayton) ligt dit waarschijnlijk aan DFW. Ik zal binnenkort eens een andere blu ray kopen om te kijken of het er echt aan ligt.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Bornin7ty2

Quote from: -madison- on May 22, 2008, 23:49:14
Het beeld was heel erg korrelig er zat veel ruis in en het leek zelfs minder scherp dan een dvd.. zoals jezelf aangaf in een ander topic (het gaat overigens om de film Michael Clayton) ligt dit waarschijnlijk aan DFW. Ik zal binnenkort eens een andere blu ray kopen om te kijken of het er echt aan ligt.

Er zijn echt zoveel verschrikkelijke mooie blu-rays.  Ik was zelf erg onder de indruk van Tears for the Sun en Behind Enemy lines bijvoorbeeld maar zo zijner nog legio.  Cartoons doen het ook erg goed natuurlijk.
Je moet inderdaad DFW zien te vermijden

raMniv

Hebben jullie een idee waar je het best online blu-ray's kan kopen met Nederlandse ondertiteling. En mooi dat er hier ook even gezegd wordt welke blu-ray's erg mooi zijn om te zien. Dat hoor ik graag :-)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

RaymondG

Quote from: raMniv on May 24, 2008, 11:03:27
Hebben jullie een idee waar je het best online blu-ray's kan kopen met Nederlandse ondertiteling. En mooi dat er hier ook even gezegd wordt welke blu-ray's erg mooi zijn om te zien. Dat hoor ik graag :-)

Op www.blahdvd.com kun je aardig wat BD kopen met NL subs. Let er echter wel op want ze hebben lang niet allemaal NL subs.
Prijzen zijn daar vaak erg aantrekkelijk en minimaal 5 - 7,5 euro beneden de prijzen in de nederlandse webwinkels.