Current Game(s) Playin'

Started by Snutchz, April 5, 2008, 23:21:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snutchz

Hier ben ik



Echt weer zo'n game die je als een autistisch kind, heftig fladderend op de bank doet dansen en springen  :colgate:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

roland p

#3802
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

#3804
Nog steeds deze.... :blink:

Quote from: LittleNinja on November 29, 2012, 16:28:50
Ik heb hem ook vanmorgen opgehaald ( Far Cry 3 Insane Edition, PS3 ). Nog niet gespeeld, dat komt einde van de dag pas... :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Kingpin

Hellblade



https://www.youtube.com/v/PRQgOfb9EGc

Geluid over de speakers, grootbeeld ... what a game :worship:
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Stef

Luigi's Mansion 3, Switch.
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Snutchz

#3808
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Witalik

Lekker COD warzone aan het knallen nu. Cross play werkt perfect. Al mijn maten hebben een PS4 , ik ben de enige met een PC. maar teamspeak alles werkt soepel.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

m9

Quote from: Snutchz on January 29, 2019, 01:08:49

PS4 PRO

deze ook zojuist uitgespeeld (rijkelijk laat, je sais ;)  )

maar als ik dan iemand een fastrun zie spelen in minder dan 50min (met claire)  voel ik me duidelijk op m`n plaats gezet wat gamen betreft.

morgen met re3 beginnen alhoewel deze minder schijnt te zijn dan deze re2 remake.

Zefanja

Teveel tegelijk aan het spelen en eigenlijk nauwelijks nieuwe games. Gigantische back log hier.
Net het eerste deel van uncharted uitgespeeld. (ja nu pas :blink:)
Nu verder met FFVII remake en Assassins creed Odyssey (ik moest perse wachten op mijn nieuwe tv om hier mee verder te gaan ;D)
En op de PC Bioshock infinite en de eerste DLC uitgespeeld en nu snel de 2de DLC eindelijk ook spelen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

skyfox

Ik heb op de PS4 pas geleden Detroit: Become Human uitgespeeld. Toffe game. Nu bezig met FF7 remake. Heerlijke nostalgie. Als ik die uit heb ga ik door met Witcher 3. Eeg benieuwd naar. Voorlopig nog geen PS5 voor mij, heb nog ruim voldoende voorraad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Zefanja

Quote from: skyfox on June 15, 2020, 09:45:30
Ik heb op de PS4 pas geleden Detroit: Become Human uitgespeeld. Toffe game. Nu bezig met FF7 remake. Heerlijke nostalgie. Als ik die uit heb ga ik door met Witcher 3. Eeg benieuwd naar. Voorlopig nog geen PS5 voor mij, heb nog ruim voldoende voorraad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

De Witcher 3 is de volgende die ik op de PC ga spelen.
Ik hoor/lees er zoveel goede verhalen over. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

LittleNinja

Ik speel sowieso weinig spellen. Ik ben behoorlijk autistisch als het om games gaat. Ik speelde altijd al 1 a 2 games en dan raak je vanzelf redelijk doorgewinterd in een spel. Vroeger Tekken, GranTurismo en later Far Cry 2 (waarbij je ook eigen velden kon maken voor multiplayer), toen Far Cry 3 (geen velden gemaakt) en nu sinds kort pas Far Cry 5 . De game zelf al een keer of twee a drie uitgespeeld, en daarna aan de multiplayer begonnen. Dat is ook echt mijn ding, de multiplayer. FC3 heb ik 8 jaar gespeeld! Sinds een maandje of twee dus FC5 MP. Zal wel weer een tijdje meegaan. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kingpin

GTA V
GTA V uitgespeeld en zo nu en dan gewoon dom rondrijden en kijken wat op je pad komt.

https://www.youtube.com/v/HttuZ2rcQTM&VQ=HD720

HELLBLADE
Daarnaast af en toe Hellblade ... graphics en gameplay blijven gewoon subliem.

https://www.youtube.com/v/1vE8rpLamhU&VQ=HD720

DIRT RALLY 2.0
En sinds kort in de aanbieding gekocht, Dirt Rally 2.0 met alle toebehoren.
Erg realistische rallygame waarbij elke aanpassing aan de auto merkbaar is.

https://www.youtube.com/v/6Xyjx0IwPLY&VQ=HD720

https://www.youtube.com/v/kBzrT7Vc43s&VQ=HD720

En ja soms gaat het ook wel goed mis  ;D

https://www.youtube.com/v/4Gal82nc-O8&VQ=HD720
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Snutchz



Ik ga voor de perfect run relics  :headbanging:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Stef

Afwisselend crash 4 & super mario galaxy op switch.
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).