X-box op de 3M??

Started by DD2, September 26, 2002, 13:15:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DD2

Vraagje een vriend van mij heeft een 3M projector gekocht.. (Frank weet wel welke ... ik niet zo nl *lol*)
Nu heeft hij ook een X-box en wilde ik eigenlijk weten of je daar beter beeldkwaliteit uit kan halen.. er zijn speciale kits voor RGB heb ik begrepen.. maar had ook iets over HDTV gehoord..? iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt,
David

J.A.F._Doorhof

Je kunt een Hidef kabel kopen in Amerika, en als je X-box een enighma of andere mod bezit dan kun je die hier waarschijnlijk ook gebruiken (moet ik nog testen, maar dit was voor mij de reden om de mod te laten doen).

Je krijgt dan een Y,Pr,Pb signaal en dat is via een speciale convertor weer om te zetten naar RGBHV wat de 3M slikt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DD2

Heel erg bedankt voor de Info! :)
Is er toevallig al iemand die dit werkend heeft?

Grindtegel

Nou als het goed is kan ik straks bij het postkantoor mij s-video verbindingskabeltje op gaan halen om mijn xbox op mijn paino aan te sluiten.

Dus ben ik ook erg benieuwd naar het resultaat, ik laat het wel weten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

FrankL

Je kunt gewoon een s-video omzetstukje kopen in NL. Ik heb meen ik een PS1 omzetstuk gekocht, bij Intertoys geloof ik. Werkt prima, zelfde stekker.
Via composiet was de PS2 erg slecht op de Piano. Via s-video is het een stuk beter.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Grindtegel

Ik kon hier nergens een goedkoop omzetstuk vinden om (dus scart in, s-video uit) dus heb ik maar een officieel kabeltje besteld.

Ik heb hem al even uitgeprobeerd, maar toen was het nog te licht buiten en kon ik het resultaat nog niet goed beoordelen.

Voor zover ik het ot nu toe heb gezioen, ziet het beeld er fraai uit.

Morgenavond heb ik meer tijd om de zaak uit te proberen, verslag volgt...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon