Mijn HT in HVT van deze maand

Started by anton, May 1, 2003, 20:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

#575
Quote from: buckler on May 16, 2022, 20:27:31
Kortom, er zit dus niks anders op dan vier van die Phase 9 speakers te bestellen Anton  ;D
Daar gaat je zakgeld weer haha lol

Was te verwachten...gaat gebeuren ;-)
En maar zeggen de atmos is alleen maat wat effectkanaal.....

PascalP

#576
Lekker Anton  :pompom:

En zoals je zelf al zegt, heb nooit het gevoel gehad iets 'tekort' te komen aan de Teufels!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

RvD

Mooi dat je de Phase 9 zelf hebt kunnen testen in je eigen set.  8) Toch verbaasd dat het verschil zo groot is want de Teufels zijn toch flinke jongens en groter dan de Phase 9 wat grootte betreft denk ik.

Ik zit nog zwaar in twijfel je hebt me aangestoken  ;D, stel dat ik voor de Phase 9 zou gaan dan is werkelijk alles in homogeniteit fronts/center/surround/atmos alles uit de 9 serie met de Q sense bandtweeter. Als ik de review lees van de Chromium Style 85 https://www.fairaudio.de/test/quadral-chromium-style-85-lautsprecher/ Daar wordt onder andere opgemerkt dat de Bandtweeter van de Aurum serie toch net een stapje verder gaat. Wat is wijsheid ? wat voor mij persoonlijk nog een minpuntje is dat de frontjes zwart zijn ook al neem je witte speakers voor het plafond. Bij de Chromium serie zitten er wel witte frontjes op jammer dat er geen keuze is bij hun top serie.

Volgende week ga ik langs bij CM en hoop op een demo van hun setup om de Phase 9 te ervaren. Eerst de zappiti en oppo laten tunen met bijbehorende kabels en daarna wordt de stap gezet naar Atmos.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

skyfox

Mooi werk, Anton! Dat klinkt als nog intenser genieten.

RvD, frontjes kan je toch opnieuw overtrekken met witte speakerstofdoek, als ze geen wit leveren? Als dat het "probleem" oplost dan ben je snel klaar.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Ik persoonlijk zou me er niet aan storen Rudy, heb/had zelf in de woonkamer ook een set 5.1 Dali setje, en deze had ik ook boven in de hoek hangen als surround (dus net zoals jij ze als Atmos zou ophangen waarschijnlijk) en deze zijn wit met een zwart front.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

anton

@Rudy:
de teufels zijn idd best wel flinke speakers, onderschat de phase 9 echter ook niet, zal hieronder vergelijkende cijfers langs elkaar zetten:

                                                       teufel                          phase 9                         nieuwe chromium line

breedte.hoogte.diepte                    460.330.270                530.270.140                    444.185.120
belastbaarheid                                170/240                        150/250                         90/140
gewicht                                            11,2 kg                          11,6 kg                         5,5 kg
hoge toon                                       25mm zijde                   q/sense band                   e/sense band
bas/midrange                                  2 x 80 mm
woofer                                            2 x 160 mm                  2 x 155 mm altima           2 x 155 mm altima

Waar het echt op aan komt is natuurlijk hoe ze presteren in de set. Homogeniteit is altijd al enorm belangrijk geweest, wat me echter mateloos heeft verbaasd is dat "effect" speakers zo,n invloed nog konden hebben op de totaalbeleving  :wacko: :wacko:
En nogmaals: heel benieuwd naar de chromiums  8)

Refie

Quote from: skyfox on May 17, 2022, 08:50:22
Mooi werk, Anton! Dat klinkt als nog intenser genieten.

RvD, frontjes kan je toch opnieuw overtrekken met witte speakerstofdoek, als ze geen wit leveren? Als dat het "probleem" oplost dan ben je snel klaar.

Dat is wat ik voor bij mij ook van plan ben met de Phase 9
Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

Refie

Quote from: anton on May 17, 2022, 09:49:43
@Rudy:
de teufels zijn idd best wel flinke speakers, onderschat de phase 9 echter ook niet, zal hieronder vergelijkende cijfers langs elkaar zetten:

                                                     
En nogmaals: heel benieuwd naar de chromiums  8)

Anton, ik heb je laten zien waar ze liggen, je kunt zo het andere paartje Phase 9 ophalen, ondanks dat ik niet in NL ben :devil:

De Chronium Style Phase is in een paar dagen te leveren....maar mijn gevoel zegt dat die wat onder gesneeuwd gaan worden t.o.v. je huidige Teufels en de Aurum Phase 9's.

Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

vik

Mijn persoonlijke mening Rudy; hou het gewoon bij de Quadral Chromium style phase. Dan heb je absoluut een toegevoegde waarde voor een aanzienlijk lagere prijs. Dat stukje homogeniteit zou ik in jouw situatie los laten en al helemaal voor enkel wat Atmos effecten. De Trinnov Optimizer neemt de rest voor zijn rekening en zo hou je weer wat geld over voor je andere wensen. 

Quote from: RvD on May 16, 2022, 23:23:35
Mooi dat je de Phase 9 zelf hebt kunnen testen in je eigen set.  8) Toch verbaasd dat het verschil zo groot is want de Teufels zijn toch flinke jongens en groter dan de Phase 9 wat grootte betreft denk ik.

Ik zit nog zwaar in twijfel je hebt me aangestoken  ;D, stel dat ik voor de Phase 9 zou gaan dan is werkelijk alles in homogeniteit fronts/center/surround/atmos alles uit de 9 serie met de Q sense bandtweeter. Als ik de review lees van de Chromium Style 85 https://www.fairaudio.de/test/quadral-chromium-style-85-lautsprecher/ Daar wordt onder andere opgemerkt dat de Bandtweeter van de Aurum serie toch net een stapje verder gaat. Wat is wijsheid ? wat voor mij persoonlijk nog een minpuntje is dat de frontjes zwart zijn ook al neem je witte speakers voor het plafond. Bij de Chromium serie zitten er wel witte frontjes op jammer dat er geen keuze is bij hun top serie.

Volgende week ga ik langs bij CM en hoop op een demo van hun setup om de Phase 9 te ervaren. Eerst de zappiti en oppo laten tunen met bijbehorende kabels en daarna wordt de stap gezet naar Atmos.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Quote from: vik on May 18, 2022, 12:05:59
Mijn persoonlijke mening Rudy; hou het gewoon bij de Quadral Chromium style phase. Dan heb je absoluut een toegevoegde waarde voor een aanzienlijk lagere prijs. Dat stukje homogeniteit zou ik in jouw situatie los laten en al helemaal voor enkel wat Atmos effecten. De Trinnov Optimizer neemt de rest voor zijn rekening en zo hou je weer wat geld over voor je andere wensen.
Precies, dat is ook de reden waarom ik mijn B&W's ook laat zitten. Dat werkt gewoon erg goed.

Anton draait volgens mij zonder room eq, waardoor er dus geen sprake is van 'voice' matching tussen verschillende speakers. Daarom zal het voor hem veel opleveren om alles zo gelijk mogelijk te hebben. Maar bij Rudy is dat dus veel minder een issue.

RvD

Bedankt Vik en Teejoo voor de toelichting dan gaat het uit eindelijk toch de Chromium worden. Sorry voor de topicvervuiling Anton.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

anton

No problem Rudy  :headbanging:, je kunt idd via de Trinnov ontzettend veel regelen !!!!! We zien ons  :pompom: :pompom:

PascalP

Tjonge jonge Anton wat heb jij het toch weer mooi voor elkaar zeg!
Gisteren dan eindelijk de NX9 mogen aanschouwen en dit zet toch wel weer serieuze stappen t.o.v. een N7  :headbanging:
De NX9 hadden we samen al een keer gezien in de Confidence Mansion van Jan met de light CM tuning en daar was het al prachtig, maar jouw CM tuning gaat nog wel een stapje verder weer.
Bizar hoe mooi en verzadigd de kleuren zijn (zonder té verzadigd te zijn zeg maar), scherpte, contrast, licht, motion, alles gewoon top!
Verschillende demo stukjes gekeken zoals Mulan op de AppleTV en The Great Wall op Blu-ray wat er ook gewoon goed uitzag, maar toen het UHD schijfje van Ready Player One erin ging viel mijn bek echt open  :devil:
Dan zie je pas hoeveel meer er nog uit te halen is en ditzelfde zagen we bijvoorbeeld ook terug in Gemini Man op UHD schijf, bizar maar dan ook bizar scherp (smaken verschillen gelukkig of dit nu dé manier is of niet, maar voor demo heel mooi)!
Je zit gewoon naar een 140" OLED te kijken als je het mij vraagt, zeker icm met het Stewart doek is het beeld gewoon 'af' tenzij je ooit nog eens naar een externe videoprocessor toe gaat natuurlijk ;)

Kan niet wachten tot de volgende upgrade!  :clapping:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Het enthousiasme spat er van af Pascal...leuk om dit te lezen  :popcorn:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Quote from: PascalP on May 24, 2022, 15:56:32
Tjonge jonge Anton wat heb jij het toch weer mooi voor elkaar zeg!
Gisteren dan eindelijk de NX9 mogen aanschouwen en dit zet toch wel weer serieuze stappen t.o.v. een N7  :headbanging:
De NX9 hadden we samen al een keer gezien in de Confidence Mansion van Jan met de light CM tuning en daar was het al prachtig, maar jouw CM tuning gaat nog wel een stapje verder weer.
Bizar hoe mooi en verzadigd de kleuren zijn (zonder té verzadigd te zijn zeg maar), scherpte, contrast, licht, motion, alles gewoon top!
Verschillende demo stukjes gekeken zoals Mulan op de AppleTV en The Great Wall op Blu-ray wat er ook gewoon goed uitzag, maar toen het UHD schijfje van Ready Player One erin ging viel mijn bek echt open  :devil:
Dan zie je pas hoeveel meer er nog uit te halen is en ditzelfde zagen we bijvoorbeeld ook terug in Gemini Man op UHD schijf, bizar maar dan ook bizar scherp (smaken verschillen gelukkig of dit nu dé manier is of niet, maar voor demo heel mooi)!
Je zit gewoon naar een 140" OLED te kijken als je het mij vraagt, zeker icm met het Stewart doek is het beeld gewoon 'af' tenzij je ooit nog eens naar een externe videoprocessor toe gaat natuurlijk ;)

Kan niet wachten tot de volgende upgrade!  :clapping:

Wat hebben we toch een mooie hobby jongens  :clapping:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

ppeter

Quote from: PascalP on May 24, 2022, 15:56:32
Tjonge jonge Anton wat heb jij het toch weer mooi voor elkaar zeg!
Gisteren dan eindelijk de NX9 mogen aanschouwen en dit zet toch wel weer serieuze stappen t.o.v. een N7  :headbanging:
De NX9 hadden we samen al een keer gezien in de Confidence Mansion van Jan met de light CM tuning en daar was het al prachtig, maar jouw CM tuning gaat nog wel een stapje verder weer.
Bizar hoe mooi en verzadigd de kleuren zijn (zonder té verzadigd te zijn zeg maar), scherpte, contrast, licht, motion, alles gewoon top!
Verschillende demo stukjes gekeken zoals Mulan op de AppleTV en The Great Wall op Blu-ray wat er ook gewoon goed uitzag, maar toen het UHD schijfje van Ready Player One erin ging viel mijn bek echt open  :devil:
Dan zie je pas hoeveel meer er nog uit te halen is en ditzelfde zagen we bijvoorbeeld ook terug in Gemini Man op UHD schijf, bizar maar dan ook bizar scherp (smaken verschillen gelukkig of dit nu dé manier is of niet, maar voor demo heel mooi)!
Je zit gewoon naar een 140" OLED te kijken als je het mij vraagt, zeker icm met het Stewart doek is het beeld gewoon 'af' tenzij je ooit nog eens naar een externe videoprocessor toe gaat natuurlijk ;)

Kan niet wachten tot de volgende upgrade!  :clapping:
Dat kriebelt om eens te komen kijken...🤩😎🎥
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Jean Sibelius

Klinkt als een hele mooie upgrade Anton! Maar goed dat je niet voor zo'n NZ9 bent gegaan :D

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

buckler

Quote from: Jean Sibelius on May 24, 2022, 23:35:22
Klinkt als een hele mooie upgrade Anton! Maar goed dat je niet voor zo'n NZ9 bent gegaan :D

Humor Jan  :tongue2:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

anton

#593
Maandagavond Jeffrey (the blue room) en Pascal op bezoek gehad. Jeffrey was er al rond 7 uur dus eerst aan de koffie  :coffee:. Ik had Jeffrey al een keer ontmoet bij Pascal dus helemaal onbekend was hij niet maar toch erg gezellig als je even een 1 op 1 gesprek kunt hebben  :headbanging:. De geschiedenis van onze ht tijd kwam ter sprake (mijn geschiedenis was nogal wat langer  8) maar dat kan ook met leeftijd te maken hebben....
Wat we allebei erg mooi vonden van deze m&g,s is dat mensen van allerlei pluimage/beroep/leeftijd toch een gezamelijke passie hebben en delen: HT !!
Iedereen zijn ruimte/gezinssamenstelling/tijd die je erin stopt/financien/"hoe hoog leg je de lat" enz. enz. is weer anders en toch probeert een ieder een zo optimaal mogelijke ruimte te maken waarin film kijken "film beleven" wordt !!!! Erg mooi om die verhalen met elkaar te delen  :pompom: :pompom:.
Toen Pascal er rond 8 was zijn we naar de zolderkamer gegaan om eens wat demo,s te gaan draaien. Ik had de atv met de laatste CM tuning al opgezet en de film Mulan was aan het draaien. Deze atv heb ik nog maar een kleine week maar icm de nx9 komt er me toch een prachtig beeld uit  :o :o, genieten dus !!!
Voor Jeffrey was het de eerste keer dat hij bij mij was, in vergelijking met de Blue Room is mijn 23 jaar oude zolderkamer natuurlijk "een tikkie minder  ::)) maar het gaat erom hoe je als het licht uit is de film ziet/beleefd/ondergaat......waren we het alledrie roerend over eens !!!
Voor Pascal was het de eerste keer dat hij bij mij de nx 9 aan het werk zag....
Over het beeld waren ze het beiden roerend eens......het woord bizar is best wel vaak voorbij gekomen  :headbanging: :headbanging:, afhankelijk van de content ging het van : heel erg mooi...tot opperste verbazing over hoe scherp/kleurrijk/top motion/ detail/diepte het beeld wel niet was. Ben er zelf ook uitermate tevreden over. Zoals jullie misschien wel weten had ik eerst blindelings de laatste JVC (nz8 ) besteld. Op de show bij Werner heb ik de nz 9 gezien er was eigenlijk al om......totdat ik op diezelfde show in drie ruimtes die "oude" nx 9 aan het werk zag. Samen met Pascal ben ik ook bij Jan geweest en we waren toen beiden onder de indruk van "die grote OLED". Datzelfde gevoel kreeg ik ook weer bij Werner. Tevens had ik de CM Sony projector van Vik in mijn ruimte gehad met de stufe 2 tuning. Ik viel toen ondersteboven van de boost die het geluid kreeg van die tuning (vraag maar aan Remco  8). Toen Viktor me een deal aanbood van de nx 9 icm de stufe 2 tuning ben ik hier voor gegaan en de nz 8 heeft ondertussen een ander baasje  :clapping:.
Het zal altijd NOG beter en mooier kunnen maar ben super gelukkig met wat er nu staat te draaien  :wub: :wub:
Zoals jullie wel weten heeft Pascal een set om van te watertanden (understatement) maar ook Jeffrey zijn set is van een extreem hoog niveau. Heb hem nog niet mogen beluisteren (afspraak wordt gemaakt) maar de specs gaan door het dak.......Trinnov, JBL Synthesis, Mark Levinson, Oppo CM Ultimate  :worship: :worship:, was dus best wel benieuwd hoe hij mijn set zou ervaren.....
Elke ruimte klinkt anders begon hij en daarin heeft hij natuurlijk helemaal gelijk (ervaar ik zelf ook als je bij andere forum leden langs gaat), de geluidskwaliteit/beleving/het ondergaan van de film/meteen in de film gezogen worden vond hij echter in mijn ruimte helemaal o.k !!! Aan de details (atmosspeaker naar de luisterplek richtten) wordt gewerkt om een nogmaals betere plaatsing te krijgen (de klokken in de nieuwste James Bond bv). Nog even de nieuwe chromiums van quadral uitproberen en dan worden ook die puntjes op de i gezet.
Mooie avond met Pascal en Jeffrey (het was bijna 1 uur voor ik in bed lag) , over van alles gehad en leuke demo,s mogen geven. HT hobby op zijn mooist !!!!!! Thx guy,s  :headbanging: :headbanging:


reza

Mooi Anton, lekker genieten  :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Remco

Leuk Anton! Je hebt echt een waanzinnige set staan.  :headbanging:

Tot dinsdag in 'het bruisende' Cothen!  ;)
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

chansig

Niet te hard draaien anders hoor ik het ook.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

skyfox

Klinkt goed, Anton! Ben heel erg benieuwd hoe Marc en ik binnenkort jouw ruimte gaan ervaren. Heel veel zin in!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L09 met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

denoontje

Mooie avond weer.
Wil ik toch eens mijn Apple TV 4k (nieuwste generatie) eens naast die van jou met cm bekijken.
Kunnen we direct de n9 aanschouwen :p


chansig

Ik wilt het toch even ergens genoemd hebben. Gezien de teneur elders op het forum.

Dus dan maar even hier. Ik ben geen HTfan, heb ook geen mogelijkheden om dat te gaan worden. Maar ik lees jullie (wie dat ook mogen zijn) ervaringen met erg veel plezier. Zoveel plezier dat ik denk: Ik wil ook een scherm, htruimte etc.

Dus duimpje voor alle HTboys.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.