Kamidio Klipsch Theatre

Started by MLCinema, April 1, 2008, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MLCinema

Wist dat ik iemand vergeten was. SjoerdV ook natuurlijk. En ik vind echt dat je die sub moet kopen >:D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Hé Marc,

Gefeliciteerd met je verjaardag 8)

Mooie set heb je (zeker voor je leeftijd ;)) Heb je nog dingen veranderd?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Haha, bedankt! Er gaan wel dingen veranderd worden, op korte termijn. Ik hoop Audiolab aan mijn set toe te kunnen voegen. Een 8000CD en een 8000S. Mocht het budget het toe laten wil ik gaan voor de 8000Q met de 8000P. Gescheiden stereo voor en eind versterking. De 8000S spreekt me echter aan vanwege het feit dat het voorversterker gedeelte volledig uit te schakelen is. Waardoor alleen de eindversterker overblijft. Hierdoor is hij perfect te integreren met de rest van de set. Dat word dus even dubben!

Jou bouw is onderhand zo goed als af. Puntjes op de i zetten meen ik gelezen te hebben. Hoe is het met de gezondheid?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Net even de Audiolabs bekeken. Erg strak, combineren erg mooi met elkaar. En elke component is even hoog. Mooi hoor 8)

Ik moet nog best veel, maar we kunnen wel al genieten van film en muziek. Kwa akoestiek is het inderdaad de puntjes op de i, maar dat geldt niet voor de afwerking...

Ik voel me elke dag iets beter, dus er zit een steigende lijn in :D Ik werk voorlopig halve dagen tot september op advies van de bedrijfsarts die tegenwoordig reïntegratieconsulent heet ::) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Duur woord voor een bedrijfsarts. Ach zal ook wel duur betaald worden... ;D.

Audiolab is gewoon echt heel strak. Spreekt me ontzettend aan en voor het geld waar ze nu voor te krijgen zijn kan ik me daar geen buil aan vallen. Ben heel benieuwd hoe ze klinken op de Klipsch. Nog paar weken wachten en dan tot aanschaf overgaan, mochten ze dan nog te krijgen zijn.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Quote from: Marc.Visser on August 14, 2008, 10:18:15
Audiolab is gewoon echt heel strak. Spreekt me ontzettend aan en voor het geld waar ze nu voor te krijgen zijn kan ik me daar geen buil aan vallen. Ben heel benieuwd hoe ze klinken op de Klipsch. Nog paar weken wachten en dan tot aanschaf overgaan, mochten ze dan nog te krijgen zijn.
Dat worden lange weken ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

johnhifi

Quote from: HTip on August 14, 2008, 06:59:50
Net even de Audiolabs bekeken. Erg strak, combineren erg mooi met elkaar. En elke component is even hoog. Mooi hoor 8)

Ik moet nog best veel, maar we kunnen wel al genieten van film en muziek. Kwa akoestiek is het inderdaad de puntjes op de i, maar dat geldt niet voor de afwerking...

Ik voel me elke dag iets beter, dus er zit een steigende lijn in :D Ik werk voorlopig halve dagen tot september op advies van de bedrijfsarts die tegenwoordig reïntegratieconsulent heet ::) ;D

Noem een bedrijfsarts in godsnaam géén reïntegratieconsulent... Dat zijn 'simpele' administratief medewerkers van UWV en gemeente, en hebben geen medische achtergrond, hoogstens iets van personeels- of maatschappelijk werk.

Maar back on topic, ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Audiolab, mooi spul!  ;D
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

HTip

Quote from: johnhifi on August 14, 2008, 15:23:23
Noem een bedrijfsarts in godsnaam géén reïntegratieconsulent... Dat zijn 'simpele' administratief medewerkers van UWV en gemeente, en hebben geen medische achtergrond, hoogstens iets van personeels- of maatschappelijk werk.
Zal het nooit meer doen ;D Vroeger had je direct een gesprek met de bedrijfsarts, nu zit daar nog iemand tussen van de arbodienst ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: johnhifi on August 14, 2008, 15:23:23
Noem een bedrijfsarts in godsnaam géén reïntegratieconsulent... Dat zijn 'simpele' administratief medewerkers van UWV en gemeente, en hebben geen medische achtergrond, hoogstens iets van personeels- of maatschappelijk werk.

Maar back on topic, ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Audiolab, mooi spul!  ;D

Uuuh, zul je voorlopig nog even op moeten wachten vrees ik. Zal nog aardig wat TV's moeten verkopen bij de Media Markt. Haha, nee gewoon mijn salaris etc even afwachten en dan moet het niet lang duren. Dus die foto's komen.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

-madison-

Beter laat dan nooit: Van harte nog met je verjaardag! ;)

De audiolabs zien er trouwens goed uit 8) Ik ben alvast benieuwd naar de foto;s :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

MLCinema

Quote from: -madison- on August 14, 2008, 22:26:31
Beter laat dan nooit: Van harte nog met je verjaardag! ;)

De audiolabs zien er trouwens goed uit 8) Ik ben alvast benieuwd naar de foto;s :D

Dankuh :D. Foto's laten uiteraard op zich wachten zolang er nog geen spullen zijn aangeschaft ;D. Komen er wel aan, maja, salaris wordt pas 27 augustus gestort. Begin me steeds meer te irriteren aan de stereo performance. Alles klinkt in surround weergaloos, maar in stereo schiet de cd speler echt tekort. Terwijl een LP gewoon goed klinkt. Kijk dus heel erg uit naar deze upgrade.

Madison, ben ook heel benieuwd naar jou topic nadat je verhuisd bent ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Zo het heeft even geduurd voordat alles het deed zoals ik het wilde. Ook moet ik de Marantz nog aansluiten op de Audiolab, maar ze zijn in ieder geval in the building. Belangrijker nog, ze doen het! Ik kreeg het geheel maar niet aan de praat. Gelukkig is dat nu opgelost. Binnenkort zal ik foto's plaatsen van het geheel. Het is een Audiolab 8000SE met een 8000CDE geworden. Hoewel ik de interlink nog vervangen wil, ben ik over het huidige resultaat al behoorlijk tevreden. Lekker veel power punch en een breder geluidsbeeld. De interlink waaraan ik zit te denken is de W&M audio AC-01. Lijkt mij een prima kabel voor tussen de cd speler en de versterker. Dan vind ik het voorlopig wel weer even leuk geweest en wil ik alleen nog maar software aanschaffen om van te genieten.

Foto's volgen dus nog!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

-madison-

Ik ben ondertussen wel erg benieuwt naar de foto's ;D
Heeft de audiolab trouwens ook een phono ingang, voor je platenspeler?

+ je hebt een PM
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

MLCinema

Quote from: -madison- on September  6, 2008, 02:28:46
Ik ben ondertussen wel erg benieuwt naar de foto's ;D
Heeft de audiolab trouwens ook een phono ingang, voor je platenspeler?

+ je hebt een PM

Heej Madison,

Foto's komen eraan, ben echter op het moment in Gent. Dus foto's laten nog even op zich wachten. Ik gebruik de phono voorversterker die ik al gebruikte bij mijn Marantz. Wil ik nog vervangen door een PP2 van Nad. Die heb jij toch ook toevallig? Hoe bevalt het studentenleven?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

-madison-

Die heb ik inderdaad wel gehad ;) Ik heb hem helaas weg moeten doen wegens een tijdelijke financiële crisis ;D (op kamers gaan is best duur :P) Ik zit momenteel even zonder, maar binnenkort zal ik weer een kopen. waarschijnlijk dit keer een Cambridge 540P, die is toch 3 tientjes goedkoper.(nieuwprijs)

Het studentenleven is geweldig ;D Hoe bevalt het jou? (waar en wat studeer je eigenlijk? :D)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

MLCinema

Ik ben 2e jaars bestuurskunde student aan de Leidsche Universiteit. Morgen maak ik foto's. Ben nu een beetje gaar en aangeschoten. Dat komt idd door het studentenleven ;D. Ik denk alleen wel dat ik voor een W&M audio kabel ga, omdat deze al in me hoofd zat. Overigens lijkt het me wel grappig om een keer naar elkaars setup te luisteren. Ik ben heel erg benieuwd wat een buizenbak met de Klipsch doet.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Dan nu eindelijk, een momentje van rust en tijd om het een en ander op de gevoelige plaat vast te leggen!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Nummer 2
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Nummer 3
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Nummer 4
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

-madison-

Quote from: Marc.Visser on September  9, 2008, 20:02:49
Ik ben 2e jaars bestuurskunde student aan de Leidsche Universiteit. Morgen maak ik foto's. Ben nu een beetje gaar en aangeschoten. Dat komt idd door het studentenleven ;D. Ik denk alleen wel dat ik voor een W&M audio kabel ga, omdat deze al in me hoofd zat. Overigens lijkt het me wel grappig om een keer naar elkaars setup te luisteren. Ik ben heel erg benieuwd wat een buizenbak met de Klipsch doet.

Leuk plan! We pm'en binnenkort even ;)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

MLCinema

Eindelijk! Het duurde even voor ik doorhad wat er aan de hand was... Bleek er het zelfde aan de hand te zijn als met de audiolab. Ergens maakte de draadjes kortsluiting bij mijn Marantz waardoor hij telkens in protect sloeg. Mij was opgevallen dat het alleen gebeurde bij een film wanneer het volume toenam en de rears meer moesten laten horen. Allerlei dingen ingesteld, mocht niet baten. Wederom een kabel probleem.

Ach, gelijk een mooi excuus om een betere kabel aan te schaffen voor tussen de Marantz en de Audiolab. Bij de Media Markt waar ik werk ging de oude serie eruit, de oxypure series. Echt lekker spul. 2 subwoofer kabels meegenomen, maarja dat zijn natuurlijk ook gewoon RCA kabels. Deze hangen nu tussen mijn Marantz en audiolab. Voor 30 euro heb ik ook nog 2 0,75 CM RCA kabels meegenomen welke tussen de CD speler en versterker hangen.

Over het geluid nu kan ik kort zijn. Bij muziek een erg duidelijke verbetering in stereo ten opzichte van de Marantz. Bij films is het resultaat prachtig. Veel mooier laag uit de fronts terwijl ze nog steeds prima integreren in het geluidsbeeld! Ik ben dus echt erg tevreden. Vanaf nu alleen nog maar genieten en software kopen O0.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Het upgrade virus heeft mij ook weer getroffen dit jaar. Gelukkig heb ik een sok met geld gevonden om dit te genezen. In eerste instantie zal ik de inhoud van de sok gebruiken om de SR7400 te vervangen voor een receiver met 2 hdmi outputs. Mijn tv heeft slechts 1 input en ik wil graag de mogelijke beamerupgrade dit jaar realiseren. Ook mijn meubel is aan vervanging toe. Ik wil streven naar een meubel waar alles netjes inpast.

Qua beamer weet ik het vermoedelijk al. Dit zal de W500 worden. Eerst is de receiver aan de beurt. Hier twijfel ik nog over. Of kiezen voor SR7002 of kiezen voor een Onkyo SR876, wat is wijsheid? Met de klank van Marantz ben ik vertrouwd, uiterlijk spreekt me aan, doet wat ik wil. Beiden beschikken over 4x2 hdmi ingangen. De Onkyo is wat uitgebreider qua instel mogelijkheden. De receiver is echt 100% bedoeld voor films en games, muziek zal ik blijven luisteren via de pre-outs op een Audiolab 8000 set. Daarom ook de twijfel. Marantz is op het gebied van muziek wat beter als Onkyo, de Onkyo beschikt over een scaler. Alles hangt natuurlijk af van de match met de speakers. Deze zullen hetzelfde blijven. Over de klipsch RF serie ben ik gewoon tevreden.

De vraag is dan ook, wat zouden jullie kiezen in mijn geval. De Marantz, waarvan ik weet dat hij mij aanspreekt qua sound, looks etc en het goedkoopste is, of de Onkyo die 250 euro duurder is?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Het virus is genadeloos >:D

Moeilijke keuze. Persoonlijk zou ik bij de klank blijven die je kent. Marantz klinkt heel anders dan Onkyo, tenminste de keer dat ik ze heb vergeleken (is wel een behoorlijke tijd geleden ;))

Heeft je toekomstige beamer geen scaler? Zo ja, dan heb je niet die van de receiver nodig. Hoe is de scaler van je DV4001? Die zou je ook nog kunnen gebruiken.

Je hebt veel opties. Ik zou de plussen en minnen afwegen en dan kiezen voor de Marantz ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

#49
LOL weet je zou ze dus niet afwegen en gelijk kiezen voor de Marantz. De Benq die ik op het oog heb heeft een HQV aan boord. Die is zoieso beter als de scaler in de DV4001. Voor het beeld op de tv hoef ik het niet te doen, dat is opzich prima. Op het vlak van stereo ben ik uitermate tevreden over de Audiolab, veel rust en dynamiek en totaal niet te vergelijken met de Marantz qua stereo beeld. De integratie met de Marantz is ook prima, dus wat dat betreft. Daarom ook de twijfel voor de Onkyo. Is met muziek minder dan Marantz maar daar is hij in mijn situatie niet voor bedoeld. Ik vermoed dat het de Marantz gaat worden. Die is ook nog eens goedkoper.

Ik ben jaloers op jou projector upgrade. Ik wil straks overigens op 1.80 breed projecteren vanaf ongeveer 2,50 meter... Ik heb de Benq gezien bij een vriend die hem op 2.50 meter op 1.80 breed had en dat zag er goed uit. Ik zit dan ook op 2,5 meter, dat wordt echt gekkenhuis :crazy:. Maar wel heel vet!

Naar alle waarschijnlijkheid ga ik donderdag de Marantz aanschaffen...

Dan staat er nog op het lijstje:
Atacama AT187
Humax 5000C
BenQ W500
Kingpin CES150
Alle HDMI kabels vervangen voor vermoedelijk HD-01
Nieuwe bank (ben door me stoel gezakt, alweer... vorige bank ook gesloopt...)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |