Wat is je laatste fotografie aanschaf

Started by J.A.F._Doorhof, April 1, 2008, 08:53:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rage

Net m'n oude Acer beeldscherm vervangen door een Eizo ColorEdge CG222W, direct even calibreren..

PKfotografie


Rob Eric Blank

Die 24-70 is enorm mooi.

Ik gebruik nog steeds het beest...de 28-70....

rijstfj


PKfotografie

Quote from: rijstfj on July 14, 2010, 19:07:12
Laat die geen licht door.

http://www.youtube.com/watch?v=dhEZssWmAsM&feature=player_embedded

momenteel werkt het filmpje niet, maar ehhh, geen last van lichtvlekken of iets op de foto's

geen idee waar je precies op doelt..

rijstfj

Quote from: PKfotografie on July 14, 2010, 20:04:09
momenteel werkt het filmpje niet, maar ehhh, geen last van lichtvlekken of iets op de foto's

geen idee waar je precies op doelt..

Duidelijkheid zie je echter in de demo, bij mij werkt het ook even niet, probeer het later nog maar eens.
De lens schijnt valslicht door te laten via de schuif v/d zoom begreep ik eruit, als de beschermdop erop zit, hij teste dit via diverse belichtingen en iso normen bij flitslicht.

Joep

Dat dit nu pas aan het "licht" komt, zegt mij genoeg over de ernst van het probleem.

VlisChris

Een gerepareerde Epson 3880.
Was iets heel kleins in een afdekdopje afgebroken en daardoor werkte de printer helemaal niet meer. Nu weer wel 8)
Zo weer lekker printen.

Iemand interesse in een 3880? Nu vind mijn iMac de printer weer niet.
Wordt hier ondertussen echt doodziek van :(
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

misschien handig hier even een vraagje te stellen.

ik wil graag gaan beginnen met fotograferen, maar ben eigenlijk nog nooit verder gekomen dan met een digitale camera. Nou ben ik dus aan het kijken naar een leuke spiegelreflex om mee te beginnen. ik had al een canon D1000 gezien en een nikon D5000. maar geen idee hoe goed ze zijn en wat nou leuk is om mee te beginnen (geld speelt immers ook een rol) Jullie nog advies??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: The Vampire on July 16, 2010, 14:44:55
misschien handig hier even een vraagje te stellen.

ik wil graag gaan beginnen met fotograferen, maar ben eigenlijk nog nooit verder gekomen dan met een digitale camera. Nou ben ik dus aan het kijken naar een leuke spiegelreflex om mee te beginnen. ik had al een canon D1000 gezien en een nikon D5000. maar geen idee hoe goed ze zijn en wat nou leuk is om mee te beginnen (geld speelt immers ook een rol) Jullie nog advies??

Daar is dit topic voor: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=75691.0
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Hootie

Na Elements 3 en 8 toch maar eensvoor het echte werk gegaan. CS5.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

GH

Een Canon Powershot S90 voor naast de DSLR.... en ben er erg tevreden over.


denoontje


Rob Eric Blank

Quote from: Hootie on July 22, 2010, 18:25:52
Na Elements 3 en 8 toch maar eensvoor het echte werk gegaan. CS5.

Hootie
Behoorlijke investering

Valkyrie

Quote from: denoontje on July 22, 2010, 23:40:04
een lowepro flipside 400

Mooie handige tas! Ik heb een Fastpack 250 en een Vertex 200 en vooral over die laatste ben ik erg tevreden.  :satisfied:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

eric_audio

Quote from: Valkyrie on July 23, 2010, 08:45:50
Mooie handige tas! Ik heb een Fastpack 250 en een Vertex 200 en vooral over die laatste ben ik erg tevreden.  :satisfied:

Ik heb zelf de Vertex 100 (kleinere uitvoering dus) en ben daar ook erg tevreden over. Stevige, overzichtelijke rugzak met een uitstekend draagsysteem.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

denoontje

in de 400 kan mijn 50d met 100-400 incl zonnenkap schietklaar erin.
Teven was hij groter dan een alternatief dat ik heb bekeken. (merk en tye vergeten).

De 300 kon net, maar de extra ruimte is altijd handig (blikje drinken, jasje ect).
Extra lenzen erbij was bijna geen optie meer omdat ie te smal was.

Zo nu  ben ik wel klaar voor de vakantie....

Chinx

Vandaag maar eens een Batterygrip + 2 accu's extra besteld voor me 450D. plus een compactcamera voor de snelle foto's, de Canon Powershot SX210 IS.
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Rage

Een 21,5 inch iMac (met wat aanpassingen zoals 8 GB geheugen) gehaald met Photoshop CS5 en de hele mikmak, de iMac kreeg ik direct mee maar op Photoshop moet ik nog een tijdje wachten :(

Rob Eric Blank

Quote from: Rage on August 13, 2010, 02:13:32
Een 21,5 inch iMac (met wat aanpassingen zoals 8 GB geheugen) gehaald met Photoshop CS5 en de hele mikmak, de iMac kreeg ik direct mee maar op Photoshop moet ik nog een tijdje wachten :(
Congratz.

Zelf ga ik nog even een los 24" scherm aanschaffen naast mijn MBP

VlisChris

Hm,
Ik had het niet gedacht, maar zelfs met ansichtkaarten kun je nog een aardige zakcent bijverdienen.
Afgelopen week een lokale winkel benaderd of ze wat ansichtkaarten wilde afnemen, en al snel waren we het over eens dat die 5 verschillende foto's als kaart wilde met 1.000 per kaart. En of ik meer foto's had van Vlissingen.
Gelukkig heb ik daar een hele zwik van, dus vandaag weer terug. En na zo'n anderhalve minuut nog een bestelling van 4.000 kaarten erbij.
Dat in combinatie met kerstkaarten, en voor een winkel in Duitsland die kaarten wilde hebben komen er de komende dagen ruim boven de 10.000 ansichtkaarten mijn kant uit. Het doosje waar er 250 inzitten van een vorige leverinig is al een leuk maatje, dus ik zal eens een plaatje schieten als de levering compleet is ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Chinx

zo das nog is een leuke binnenkomer:D
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

svmnb

#1098
Op evilbay een lichtsterk (f1.4)50mm  bokeh monster gekocht. Met een cheapo M42 converter goed te doen op een Canon EOS. Retescherp voor foto's en met filmen in HD.

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

VlisChris

Quote from: Chinx on August 13, 2010, 18:20:38
zo das nog is een leuke binnenkomer:D

Vond ik ook wel ;)
Ben nu bezig met een Blurb boek te maken. Alle pagina's zijn opgemaakt, zometeen eens kijken voor een beetje een logische volgorde.
Alles in 1. Enige nadeel is dat als ik de komende dagen/weken nog meer foto's maak, mijn boek meteen achterhaald is. Maar alles beter dan met geprinte a4tjes naar de winkels gaan. Al blijkt dat dus ook te verkopen 8) :D
Hoop dat Blurb beetje snel levert. Wil over ruim een week langs nog een stapel winkels. Hoop dat het boekje dan binnen is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.