Wat is je laatste fotografie aanschaf

Started by J.A.F._Doorhof, April 1, 2008, 08:53:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Hootie


Mijn 70-300 F4-5.6 eerst verkocht


En de " Plastic fantastic"


Hootie

Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

VlisChris


Leuk cadeautje van de lokale winkelier die hem gratis in mijn handen drukte :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

WilcoL

Een gebruikte Canon G9: nu nog een onderwaterhuis en we zijn voor de submerged foto's klaar voor onze vakantie  ;D!



Voor het bovenwatergebeuren gebruiken we (ze :inlove:) een van de 2 DSLR's die we hebben: icm met het toch wel erg praktische 18-200 VR objectief (daar ga je nog best wat plezier aan beleven Wuppy32):



Mooie spulletjes staan hier in dit topic trouwens zeg!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

Rob Eric Blank

Gister voor 100,- euro mijn Blurb boek binnen. Soort portofio met mijn aangenaamste autosport platen van het jaar. Kijkt wel lekker terug. Iig aangenamer dan steeds de computer aan te zetten.

Hootie

Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

denoontje

Quote from: pong38 on November 16, 2009, 22:10:33
Ik kon em niet langer weerstaan en heb vandaag de Canon 7D met 18-135 lens gekocht.  :pompom:
Een firmware update eroverheen en nu eerst een lekker spelen.



hee erg nice hoor!!!
me wanna too

R

Heb hem al even vast gehad, wat een prachtmodel zeg!!

Quote from: denoontje on December 15, 2009, 20:06:37
hee erg nice hoor!!!
me wanna too

Rob Eric Blank

Quote from: Hootie on December 15, 2009, 19:24:31
Wat is een Blurb boek Rob?

Hootie
Is een fotobook, zoals van bijvoorbeeld de Hema. Alleen dan van een betere kwaliteit (veel beter).

VlisChris

Laatste aanwinst is een 6x9 filmpje, zwart-wit, asa 400
Lekker spelen met dit weer de komende dagen. Ben bijzonder benieuwd naar de resultaten. Het filmpje dat in mijn camera zat toen ik hem kreeg ligt nu bij de winkel om ontwikkeld te worden.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

Quote from: Christiaan S on December 18, 2009, 11:11:38
Laatste aanwinst is een 6x9 filmpje, zwart-wit, asa 400
Lekker spelen met dit weer de komende dagen. Ben bijzonder benieuwd naar de resultaten. Het filmpje dat in mijn camera zat toen ik hem kreeg ligt nu bij de winkel om ontwikkeld te worden.
Altijd leuk analoog.
Sinds ik een Full Frame D700 gebruik ik bijna geen film meer. Misschien toch nog eens een middenformaat aanschaffen.

Hootie

#935
Yes, eindelijk kwam hij 2e hands voor een goede prijs voorbij.



Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

spotmatic

Mijn laatste aanwinst. In geld net zoveel waard als 2 stuks 5DMkII's  :D

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Madhouse

Quote from: spotmatic on December 30, 2009, 10:54:18
Mijn laatste aanwinst. In geld net zoveel waard als 2 stuks 5DMkII's  :D



WOW! Mooi dingetje. Hoe groot is je museum inmiddels al?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

lestat1234

IK ben sinds gisteren de eigenaar van een Canon eos 450d met 18-200mm lens.

Maar eens gaan klooien met dit speeltje :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

spotmatic

Quote from: Madhouse on December 30, 2009, 11:36:05
WOW! Mooi dingetje. Hoe groot is je museum inmiddels al?

Bedankt! Het is qua formaat maar een simpele glazenkast hoor ;)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

ProXius

Wow Spotmatic, ik heb er geen verstand van, maar ziet er waanzinnig uit. :D

Zelf heb ik mijn 'oude' 5D verkocht en ben ik voor een nieuwe 7D gegaan...
Veel mensen verklaren me misschien voor gek, maar tot nu toe is het helemaal heerlijk...
Hoofdredenen van overstap?

- Filmen! Ga ik zéér veel gebruik van maken...
- Groter display en hogere resolutie...
- Kleinere dingen als stofreiniging, 18mpix is geinig, niet echt nodig... de mooie viewfinder, de zeer snelle autofocus, de 8fps, etc.

Meteen de laatste firmware eropgezet en het superflat profiel van internet geplukt en het is nu al smullen.  O0 ;D
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

donaldk

#941
Quote from: spotmatic on December 30, 2009, 11:56:06
Bedankt! Het is qua formaat maar een simpele glazenkast hoor ;)

Oei, al dat UV licht;-). Je hebt nu ten minste de ruimte voor een tweede kast, een dichte zoals voorheen en een glazen voor de show.

Ik neem aan dat jij weer eens een mooie koop hebt gedaan en niet 5K (2x 5D body retail) hebt neergeteld, waar heb je anders het afgelopen decennium voor geoefend met ebay-en;-).

Hij ziet er in ieder geval mooi uit op het plaatje.

Allemaal een goede gezondheid gewenst!

donaldk

#942
Wow dat heb je dan wel snel geregeld, ga even googlen op de modelnaam en kom al snel hierop uit: geplaatst 30-12-2009.
http://www.fotoapparatuur.nl/Voigtlander/Antiek/Verzamel/Voigtlnder-Bessa-II-klapcamera-gezocht/Ad112968.html

Aha in je profiel staat weer eind augustus, vond het al zo snel gaan. Jij bent wel snel, maar je bent afhankelijk van aanbieders;-).

donaldk

Wat is eigenlijk de aantrekkingskracht van zo'n duveltje uit 'n doosje camera, vooral die kleine is net een klein doosje met een opspringend verrassinkje...?

pong38

Een dag voor kerst deze hebbe-hebbe gekocht.



Incl. een Stofen diffuser


VlisChris

Aangezien ik deze of komende week me een dagje ga bezighouden met het fotograferen van wat spullen voor een kostbaarhedenverzekering (leuk opdrachtje nog :D) een lichttent gekocht. Kan ik tenminste meenemen naar lokatie, en met mijn beide standaardflitsers kan ik daarmee mooi egaal verlichte foto's van die spullen maken. Vandaag wat aan het pielen geweest, maar met wisselende resultaten. Reguliere zaken als een sigarendoosje of een zak met brood krijg ik in 1x goed belicht nadat ik met de lichtmeter in de weer ben geweest. Daarna wilde ik een flesje Davidof Coolwater fotograferen, en dat ging niet zoals ik wilde. Ach, dat is nog even doorspelen en proberen en dan komt dat ook helemaal goed.
Owja, als aanvulling op mijn mini-lastolite reflectieschermpje ook nog een echt reflectieschot gekocht. 82cm Dat werk tenminste ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

sj0er-D

ook even hier:

deze: Massa CPL Polarizer Lens Filter (67mm)



deze: Massa 1X/2X/4X Macro-Effect Lens Filter (67mm 3-Lens Set)



en deze:Remote Shutter



van dealextreme.. lekker goedkoop, mooi proberen :)

VlisChris

Laatste aanwinst: een leuke foto-opdracht.
Ik werd eind van de middag gebeld of ik morgenavond foto's wil maken bij een gelegenheid.
Nog voor een leuk groot bedrijf uit de buurt.
Foto's maken, en na een half uurtje inleveren zodat eind van de avond iedereen een dankkaartje mee naar huis kan nemen.
Twee uur werk.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Een kapotte Pocket Wizard.
Tijdens mijn opdracht van vanavond liep iemand tegen mijn statief aan waardoor het zaakje viel, en mijn PW op het parket kletterde vanaf 2 meter hoogte. Ik heb nu een aantal onderdelen extra.
Morgen overdag eens kijken of het zaakje nog te redden is, of dat het gevalletje verzekering wordt.
Goddank had ik een tweede bij me zodat ik binnen anderhalve minuut ofzo weer rustig verder kon fotograferen. Jammer genoeg gebeuren zulke dingen altijd als er net een trap vol mensen staat te wachten tot ze op de foto mogen :D Dan duurt anderhalve minuut best lang ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

angel66