Wat is je laatste fotografie aanschaf

Started by J.A.F._Doorhof, April 1, 2008, 08:53:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GTDesign

Quote from: spotmatic on May 30, 2008, 11:29:33
Wat een overkill. Maar ja, ik heb een deel van jouw foto's gezien en dan begrijp ik het wel (hint: het equivalent van een zware rechtervoet bij autorijden, maar dan op fotografisch gebied)  ;D

Een 909 op een 2 m scherm is pas overkill... ;D

spotmatic

Quote from: GTDesign on May 30, 2008, 13:16:53
Een 909 op een 2 m scherm is pas overkill... ;D

LOL, ik zat er al op te wachten of je me nog zou terugpakken of niet  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

J.A.F._Doorhof

Je kan beter een imagetank aanschaffen.
Ga zelf ook altijd weg met 2x 8GB en 1x4GB en een 160GB image tank.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Heb je 64gig aan geheugenkaarten gekocht?
Damn, das veel ;D
Aan de andere kant: in Rome heb ik in 5.5 dagen ook 1.046 foto's gemaakt. Was ook 8 gig in totaal. Met een 30D.
Welke neem je mee op vakantie? Al maken beide van je camera's behoorlijk grote bestanden natuurlijk :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

GTDesign

#154
Quote from: Christiaan S on May 31, 2008, 02:07:05
Heb je 64gig aan geheugenkaarten gekocht?
Damn, das veel ;D
Aan de andere kant: in Rome heb ik in 5.5 dagen ook 1.046 foto's gemaakt. Was ook 8 gig in totaal. Met een 30D.
Welke neem je mee op vakantie? Al maken beide van je camera's behoorlijk grote bestanden natuurlijk :)

5D, 1DMkIII en G9 gaan samen mee. Alhoewel dat ik toch ga twijfelen tussen de kwaliteit van de toestellen, met een lichte voorkeur voor de 1D, maar dat is een dubbeltje op zijn kant.

Met het laatste bezoek in Disneyland zat ik op 7200 foto's in 5 dagen. Wel neem ik dan mijn notebook altijd mee voor het overzetten van de foto's maar zoals Frank aangeeft zo'n Image tank is inderdaad wel ideaal.

Yanmik

7200 foto's op 5 dagen
Da's 1 foto per minuut, 5 dagen aan een stuk (24/24u)
???
Nog iets gezien van Disneyland zelf of nog geslapen ?
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

VlisChris

Met alle respect: maar hoe kom je in hemelsnaam op 7200 foto's in 5 dagen tijd? :o :o :o
Heb je dan niet meer plezier in zo'n park als je iets selectiever fotografeert? Of maak je elke foto die je maakt op de burststand van de 1D? (dus 10foto's per seconde?)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Yanmik

Ter vervanging van de Canon 17-85:
Canon 17-55 2.8 IS USM
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

R

Iemand ervaring met online bestellen bij fotokonijnenberg? Zit er sterk aan de denken om de Sigma 17-70 f2.8 daar te bestellen.

GTDesign

Quote from: R on June  2, 2008, 17:43:08
Iemand ervaring met online bestellen bij fotokonijnenberg? Zit er sterk aan de denken om de Sigma 17-70 f2.8 daar te bestellen.

Snelle levering, vandaag besteld, morgen in huis.

Audiofiel

Quote from: R on June  2, 2008, 17:43:08
Iemand ervaring met online bestellen bij fotokonijnenberg? Zit er sterk aan de denken om de Sigma 17-70 f2.8 daar te bestellen.

Niet met online bestellen, maar wel met kopen in de winkel en afhalen. Het zijn prettige mensen, als het dichterbij was kocht ik er liever dan bij Kameraexpress. Bij Konijnenberg heb ik volgens mij bijna 8x zoveel uitgegeven. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

GTDesign

#161
Quote from: MartijnR on May 26, 2008, 21:38:46
KAn ook worden hernoemd tot: wat is de laatste Canon-aanschaf van Gé.

Martijn

;D Niet alles is Canon.

Vandaag een Tamrac 5588 besteld en een Canon Extender EF 2 X II.
Verder is het Canon CPS membership binnen.

R

Thanks. Bij mij zijn ze ook niet in de buurt. Dan zal het denk ik online worden.

Quote from: Audiofiel on June  2, 2008, 18:04:18
Niet met online bestellen, maar wel met kopen in de winkel en afhalen. Het zijn prettige mensen, als het dichterbij was kocht ik er liever dan bij Kameraexpress. Bij Konijnenberg heb ik volgens mij bijna 8x zoveel uitgegeven. ;)

Jiri

Even een paar foto's van de Cambo Ultima 35 in Aktie.

Groet,
Jiri

Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Jiri

Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Joep

#165
Mooi Jiri! En hoe laat hij de gefotografeerde kabel eruit zien?  :D

edit: handig ook, zo'n donkere HT!

VlisChris

Ziet er leuk uit.
Ook leuk bij die eerste foto van je dat je mooi zo dat canontouwtje er achter ziet bungelen ;D
Hoe ziet het eindresultaat eruit?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

GTDesign

Quote from: Christiaan S on June  3, 2008, 00:44:26
Ziet er leuk uit.
Ook leuk bij die eerste foto van je dat je mooi zo dat canontouwtje er achter ziet bungelen ;D
Hoe ziet het eindresultaat eruit?

Makelijk voor op het strand als je hem aan je pols heb bungelen  ;D

Erg mooi Jiri.

eric_audio

Quote from: R on June  2, 2008, 17:43:08
Iemand ervaring met online bestellen bij fotokonijnenberg? Zit er sterk aan de denken om de Sigma 17-70 f2.8 daar te bestellen.

Wel eens een filter setje van Tiffen bij ze online besteld. Prima verlopen.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

eric_audio

Quote from: Audiofiel on June  2, 2008, 18:04:18
Niet met online bestellen, maar wel met kopen in de winkel en afhalen. Het zijn prettige mensen, als het dichterbij was kocht ik er liever dan bij Kameraexpress. Bij Konijnenberg heb ik volgens mij bijna 8x zoveel uitgegeven. ;)

Ik ben er nog nooit geweest (ook vanwege de afstand). Ik heb de indruk dat ze veel meer kleine accessoires in hun programma (en op voorraad!!) hebben dan Kamera Express. Meer verschillende filters, step-up converters (voor verschillen in filterdiameter en lensdiameter) etc. Ze hebben een complete collectie van Wimberley (Sidekick, allerlei camera- en lensplaten voor het Arca Swiss clamp systeem voor balhoofden etc. etc.). Daar hoef je bij Kamera Express niet om te komen. Maar goed, Kamera Express is een half uurtje rijden, Konijnenberg even wat meer....
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

R

En besteld. Eigenlijk volledig blind en afgaand op verschillende tips en reviews!! Ik ben zeer benieuwd. Het is de Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro Canon geworden. O0


Quote from: R on June  2, 2008, 17:43:08
Iemand ervaring met online bestellen bij fotokonijnenberg? Zit er sterk aan de denken om de Sigma 17-70 f2.8 daar te bestellen.

Fransvis

Gisteren mijn 70-200 F4 L verkocht en vandaag de 100-400 L IS besteld via Konijnenberg. Altijd gedroomd van deze lens... 8)

Jiri

Hier een voorbeeld van een Packshot, gemaakt met de Cambo.
Let er op hoe je dus met een TC de scherpte van linksachter naar rechtsvoor kan leggen.

Weten jullie eigenlijk een makkelijke manier in Photoshop om deze kabel vrijstaand te maken?
Dus niet selecteren, maar met maskers ofzo??

Groetjes,
Jiri


Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

R

En binnen. Toch wel een mooi spulleke hoor! Zal tzt eens een foto posten.

Quote from: R on June  3, 2008, 09:29:22
En besteld. Eigenlijk volledig blind en afgaand op verschillende tips en reviews!! Ik ben zeer benieuwd. Het is de Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro Canon geworden. O0



Bart_M

Een tijdje geleden al, maar calibratie van mijn Canon 17-85 IS.
Na vergelijk met een zelfde lens bleek die van mij er niet bij in de buurt te kunnen komen. Die van mij had gewoon wat front focus.
De spreiding is gewoon vrij groot bij deze lenzen. Heb je een goede, dan is het een super lens met een erg fijn bereik.