Wat is je laatste fotografie aanschaf

Started by J.A.F._Doorhof, April 1, 2008, 08:53:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

VlisChris

Quote from: LittleNinja on April  3, 2023, 23:34:33Stukkie rijden, zeker voor Chrisje. 😁
We zijn ooit eens in de buurt wezen eten met "de groep".

Toen was ik zo snugger een parkeerbekeuring te krijgen.
Dat was toen. Toch?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: VlisChris on April  3, 2023, 23:35:45Toen was ik zo snugger een parkeerbekeuring te krijgen.
Dat was toen. Toch?

Oef, dat zou ik echt niet meer weten!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Dat zou in Emmeloord best knap zijn
We hebben namelijk geen betaald parkeren hier. Wel blauwe kaart.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  4, 2023, 06:59:12Dat zou in Emmeloord best knap zijn
We hebben namelijk geen betaald parkeren hier. Wel blauwe kaart.

Was toen een etentje in een oudere binnenstad. Dat we bij jou waren weet ik nog (prachtige midden formaat die je in mijn handen drukte toen ;D)

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: VlisChris on April  4, 2023, 07:11:31Was toen een etentje in een oudere binnenstad. Dat we bij jou waren weet ik nog (prachtige midden formaat die je in mijn handen drukte toen ;D)



Oude stad kan ik me ook niet herinneren. Wel een wolachtig restaurant in the middle of nowhere. Hmmm...

Oh ja, dat leuke kleine en vooral goedkope point and shoot cameraatje..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Mijn geheugen laat me in de steek volgens mij :-X

Maargoed. Alles langer geleden dan sinds ik mijn ogen open heb valt onder lange termijn geheugen vandaag :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AudioEnZo

Quote from: VlisChris on April  3, 2023, 16:58:19Deze week weer eens wat fotootjes maken.
Mooi spul man, veel plezier ermee  ;D

LittleNinja

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  4, 2023, 06:59:12Dat zou in Emmeloord best knap zijn
We hebben namelijk geen betaald parkeren hier. Wel blauwe kaart.

Wacht.... Bestaan die plekken nog?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Yep
Nog even we vallen onder Unesco heritage :)

Wok plaza a6 was dat.
Ligt op een industrieterrein inderdaad :)
Maar... soms zijn de beste plekken op vreemde locaties. Waar wij onze vis vaak halen is op urk op een industrieterrein met alleen een bankje buiten en een balie....

Beste vis die je kan krijgen en voor een fractie van de "troep" uit de supermarkt.
We gaan daar regelmatig heen met buitenlandse gasten en het ziet er niet uitnodigend uit maar na de eerste hap zijn ze dat al vergeten :)

We kunnen iets in de studio doen maar ook richting urk of Unesco's oude haven van Schokland gaan (niet te verwarren met de toeristen plek Schokland)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  4, 2023, 07:46:01Beste vis die je kan krijgen en voor een fractie van de "troep" uit de supermarkt.
We gaan daar regelmatig heen met buitenlandse gasten en het ziet er niet uitnodigend uit maar na de eerste hap zijn ze dat al vergeten :)


Zoiets dan? :-)

J.A.F._Doorhof

Die locatie bewaren we alleen voor de Belgen. ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

LittleNinja

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  4, 2023, 07:46:01Yep
Nog even we vallen onder Unesco heritage :)

Wok plaza a6 was dat.
Ligt op een industrieterrein inderdaad :)
Maar... soms zijn de beste plekken op vreemde locaties. Waar wij onze vis vaak halen is op urk op een industrieterrein met alleen een bankje buiten en een balie....

Beste vis die je kan krijgen en voor een fractie van de "troep" uit de supermarkt.
We gaan daar regelmatig heen met buitenlandse gasten en het ziet er niet uitnodigend uit maar na de eerste hap zijn ze dat al vergeten :)

We kunnen iets in de studio doen maar ook richting urk of Unesco's oude haven van Schokland gaan (niet te verwarren met de toeristen plek Schokland)

Dit was ook wel een beetje mijn vraag. Een studio is natuurlijk geweldig, maar je moet wel wat te schieten hebben. Een model komt niet voor haar lol en ik denk dat de meeste mensen de "HTForum camera nerds bijeenkomst" vooral voor de lol zien. :D

De laatste keer zouden we richting een gezellig dorpje gaan in de omgeving van Rotterdam, maar dat had vooral met de participanten te maken die zich allemaal redelijk in die omgeving bevinden.

Als Urk of dat andere gehucht leuk is, lijkt mij dat een prima alternatief. Even afhankelijk van de anderen..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Urk is fotografisch fantastisch. Test daar altijd nieuwe dingen en voor de bloemen liefhebbers kunnen we naar de orchideeën hoeve.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Cyrus·

Urk prima, maar wordt voor mij altijd een duur dagje.  ;D

Ik kan het niet laten om die camerazaak binnen te lopen, als ik er in de buurt ben. Helaas kom je nooit met lege handen buiten  :blink:
Groeten,
Edwin

VlisChris

#5165
Als ik mee kan pikken bij iemand op deze route hou ik me aanbevolen!

Dan is het leuk mee te doen ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Wat gek dat er 4 zwarte mensen op de foto staan en dat iedereen denkt dat het belgie is :-)

J.A.F._Doorhof

#5167
Net zo apart als dat jij denkt dat het Urkers zijn toch ? ;)

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Quote from: VlisChris on April  4, 2023, 11:49:52Als ik mee kan pikken bij iemand op deze route hou ik me aanbevolen!

Dan is het leuk mee te doen ;D

Geen haar op mijn hoofd!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Quote from: VlisChris on April  4, 2023, 11:49:52Als ik mee kan pikken bij iemand op deze route hou ik me aanbevolen!

Dan is het leuk mee te doen ;D

Ik ga niet heen en ben ook niet thuis - en niet toeteren :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Gaeje

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  4, 2023, 15:31:00Net zo apart als dat jij denkt dat het Urkers zijn toch ? ;)



Het is mijn foto, dus ik wéét dat ie niet in Urk genomen is

LittleNinja

Quote from: blue-eyes on April  4, 2023, 19:13:15Ik ga niet heen en ben ook niet thuis - en niet toeteren :D :D

Ehhh... what??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Chris wilde mij altijd nog eens opzoeken - die route komt langs mijn huis :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey