8 is niets

We zijn in Finland geweest voor een jurering en workshop een paar jaar geleden en daar kon in die periode de temperatuur naar gevoelstemperatuur-35 gaan.
Gelukkig was het een warme week met max -15

In New York was toen het ergste wat we ooit hebben meegemaakt. Ook omdat we er totaal niet op voorbereidt waren en de video door moest. Annewiek kapte er al eerder mee. Die trok het helemaal niet meer. Dus ik heb toen de laatste paar scènes zelf gedaan. Nooit meer dus

Dus vandaar de tip met 2 paar over elkaar.
Die foto handschoenen heb ik ook en werken goed tot een bepaalde temperatuur maar daarna ga je toch pijn in je vingers krijgen. Vandaar dat je beter thermo gloves kan aandoen die netjes over je huid gaan en daarover heen de rest.
Is het voor kort en je word ook nat (daar komt de meeste kou vandaan) kun je nog overwegen om latex handschoenen onder je handschoenen aan te doen. Met mountain biken werkt dat ook super als het echt koud word.
Draag het alleen niet te lang.
En ben je gevoelig voor koude voeten, plastic tasje om je sokken. Maar ook daar niet te lang want je gaat enorm zweten (ik heb dat zelf nooit gedaan, maar heb overschoenen voor de fiets).