Welke HDMI kabel?

Started by Ranger, March 30, 2008, 22:38:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MadEd

#225
Quote from: tiptop on May  8, 2008, 19:24:09
Amen, Frank. ;)

Het valt me op dat de non-believers vaak zelf het bewijs ook niet willen zien/horen. Als je zegt:"neem de proef op de som en probeer een dure tov Gamma" dan komen er altijd reacties in de trant van: "dat hoef ik niet te doen want ik weet al wat de uitkomst is, blablabla....". Ja, zo komen ze er nooit achter of het werkelijk een verschil geeft. Want ons geloven ze iig niet op wat we zeggen. ;)

En ik werk er bijna dagelijks mee en wordt niet gelooft door sommige. Dan ben ik ontzettend bezig mijn fantasie aan te spreken. ;D

Ten eerste jij claimt iets en levert geen bewijs. Wij hoeven niets te bewijzen, slechts te ontkrachten en onthoud "extraordinary claims require extraordinary evidence". Ik vind het bovendien vrij ironisch dat je zegt dat "wij" het bewijs niet willen zien. Er worden hier allemaal links geleverd waarin elektronische ingenieurs uitleggen dat er geen verschil mogelijk is en dat wuif jij toch weg zijnde "slechts theorie". Wie wil er dan het bewijs niet zien? Ten tweede het feit dat je iets hoort/ziet is ABSOLUUT geen bewijs. Nogmaals als jij denkt dat jij een objectief luisterinstrument bent, overschat je jezelf. Daarom is het gebruik van getuigen in de rechtbank ook zo moeilijk. Het aantal schoten wat de mensen bij de dood van Robert Kennedy (de broer van) meenden te horen varieƫrde van 2 tot 10. En dan wil jij zeggen dat mensen in staat zijn om objectief iets vast te kunnen leggen?

Ten tweede voel ik inderdaad de behoefte niet om te gaan luisteren. Al hoor of zie ik verschil weet ik dat mijn hersenen een spelletje met mij spelen  :)

bmateijsen

Dus de discussie is klaar en topic kan op slot ;D.

Quote from: MadEd on May  9, 2008, 09:42:49
Ten tweede voel ik inderdaad de behoefte niet om te gaan luisteren. Al hoor of zie ik verschil weet ik dat mijn hersenen een spelletje met mij spelen  :)