Weinig interessante Blu-ray releases de komende tijd?

Started by Teejoo, March 30, 2008, 22:07:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ed-S

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 10, 2008, 21:43:22
Ondertitels wil ik vaak alleen in het Engels, de NL ondertitelingen kloppen vaak van geen kanten.

Daar zit wat in, maar dan toch maar geen ondertitels of de installatie maar weer eens wat in volune opschroeven. enige nadeel is dat dan de rest ook weer harder gaat praten/schreeuwen.
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Neon2000

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 10, 2008, 11:21:01
Hou goed de sites in de gaten in Amerika er komt vind ik behoorlijk veel materiaal uit.
Ik ken het begin van DVD nog zeer goed en BD released nu al meer dan DVD in het begin.

Is niet echt een vergelijk Frank. toen was het een geheel nieuwe markt met weinig afzet en nagenoeg geen mogelijkheid tot het maken van persingen.

PS. Heb je al kaartjes voor Queen?? Vorige keer hebben we genoten he??  ;)
The Virus Of Hate Infects The Ignorant Mind

J.A.F._Doorhof

Nog geen kaarten voor Queen, zijn ze al te koop dan ?

Ook BD is een nieuwe markt, DVD was natuurlijk in veel vormen nieuw maar BD is geen DVD2.0 :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Neon2000

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 10, 2008, 15:51:26
Hummm, misschien heb ik andere downloads dan jij maar het meerendeel van de films ik afspeel via de MB200 of TVIX6500 op de HD100 zien er goed uit.
Ik download alleen geen HD materiaal van 4GB.
De meeste films varieren tussen de 8-17GB.
De volle BD rips vind ik waanzin, maar vooral de +10GB films zien er gewoon zeer goed uit, iets meer blokvorming als op BD maar zeer zeker goed te doen, en zeker geen "zuig" kwaliteit :D



Ik heb ook al gemerkt dat een download van 9 GB in 720p beter is dan een doenload van 8GB in 1080p.
En ze zien er erg goed uit inderdaad.
The Virus Of Hate Infects The Ignorant Mind

Neon2000

#29
Quote from: J.A.F._Doorhof on April 11, 2008, 08:14:18
Nog geen kaarten voor Queen, zijn ze al te koop dan ?

Ook BD is een nieuwe markt, DVD was natuurlijk in veel vormen nieuw maar BD is geen DVD2.0 :D

Via de fanclub in de pré voorverkoop. Volgens mij morgen in de reguliere verkoop.

Ik stuur je de link. Mag eigenlijk niet.  ;)
The Virus Of Hate Infects The Ignorant Mind