Verslag Pluimgraaff show Cafe Engels 2008

Started by djeek, March 29, 2008, 20:43:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FFF



Welke speakers zijn dat?

Leuk, thiel hoog en eton mid/laag in zo'n redelijke ruime kast met facetten...

Ben benieuwd welke het zijn, wat iedereen er van vond, en wat ze kosten?

(kopen doe ik niet, misschien ooit bouwen  >:D)

Mitch--

#26
Speakers van Master, de Master Contemporary C, bij de stand van Dynamic Solutions, ik vond het erg goed klinken! Mooie diep laag zacht hoog en een grote soundstage, kon mij zeker wel boeien!
Ze waren wel duur, weet zo snel even de prijs niet meer
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Harry HT

Hi,
Quote from: Joep on April  2, 2008, 19:37:54
@ Harry: voor de goede orde, dat is niet Remko, maar Caspar! :)
O ja, oops...  Caspar is toch die grappenmaker?

QuoteEn als dit het foto-topic is, wil ik jullie die paar van mij niet onthouden: Joeps foto's van de Pluimgraaff 2008
prachtig  ;D

Gr

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

neverywhere

Quote from: Mitch-- on April  2, 2008, 20:10:10
Speakers van Master, de Master Contemporary C, bij de stand van Dynamic Solutions, ik vond het erg goed klinken! Mooie diep laag zacht hoog en een grote soundstage, kon mij zeker wel boeien!
Ze waren wel duur, weet zo snel even de prijs niet meer

Ik zoek me de blaren naar de website van Master...en een prijslijst zou ook wel leuk zijn...boxen zien er tamelijk verzorgd uit...ben benieuwd.


I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Harry HT

Hi,
Quote from: neverywhere on April  2, 2008, 23:42:23
Ik zoek me de blaren naar de website van Master...en een prijslijst zou ook wel leuk zijn...boxen zien er tamelijk verzorgd uit...ben benieuwd.
http://www.dynamic-solutions.nl/master.htm

Gr

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

neverywhere

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

kippekop

6 a 7000 euro afhankelijk van kleur, voor het geld zeker waard, voor mij echt één van de best klinkende speakers op een show.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

neverywhere

Quote from: kippekop on April  3, 2008, 21:42:33
6 a 7000 euro afhankelijk van kleur, voor het geld zeker waard, voor mij echt één van de best klinkende speakers op een show.

Per paar staat er gelukkig op de site bij.... ;D
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

marc b

Wat een mooie foto's.Kan ik rustig op de bank alles bekijken.
Zeg het ff als je volgend jaar weer gaat, dan zie ik de foto's op het forum wel en hoef ik er niet heen ;D



Mitch--

Quote from: marc b on April  4, 2008, 14:28:55
Wat een mooie foto's.Kan ik rustig op de bank alles bekijken.
Zeg het ff als je volgend jaar weer gaat, dan zie ik de foto's op het forum wel en hoef ik er niet heen ;D




Het gaat toch om het luisteren en de muziek, niet om de foto`s ??? ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'