Verslag Pluimgraaff show Cafe Engels 2008

Started by djeek, March 29, 2008, 20:43:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

djeek

Vandaag de show bezocht, dit was voor mij de eerste keer in Cafe Engels.

Een gezellige show in een kleine opzet waar het goed toeven was.

Mijn favoriete luisterruimten waren:

Irene zaal 1 & 2 Dynamic solutions ****

Heerlijke muziek weergave, mooi stereo beeld mooie klankbalans.
Rick heeft weer zijn best gedaan, samen met zijn mensen, om een mooie set samen te stellen.
Ook de plaatsing in de ruimte was prima in orde!






djeek

Zaal 2002 Xanadu Aspera audio *****

Hele fraaie luidsprekers, heerlijk snel en open, de muziek klonk geheel vrij van de speakers.

Leuke demo met enthousiaste mensen.

Wat ook opviel was de schoonheid en rust van de klank, geen stress, de oorzaak hiervan?

De  PS Audio stroom regenerator


djeek

#2
Zaal 2006  Audipulse / Audionord Europe ****

Ook deze set klonk heel mooi, wat ook hier opviel was de schoonheid en rust in het geluid.
Ditmaal veroorzaakt door de accuvoeding van de ASR versterker? Erg fraai.

djeek

#3
Zaal 2003 MC Systems ***

Ook hier een mooie nieuwe luidspreker van Nederlandse bodem!

djeek

Zaal 2009 Audio note UK ***

Een andere set, een andere klank, maar wel muziekkaal!


djeek

Zaal 2008 Audio cube ***

De 47 labaratory set, ook een muziekkale set!

djeek

Zaal 2004 Hihat

Imposante set, helaas geen tijd meer gehad om deze te beluisteren.


djeek

Zaal 2001 Analoge Audio Product

Ook hier helaas geen tijd meer voor gehad om te beluisteren.

djeek

Versterker Unison

djeek


djeek

De "kleinere" Magnapan's

djeek

PS AUDIO STROOMVERZORGING

djeek


djeek

De ASR versterker

djeek

Prototype CEC loopwerk

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

kippekop

#16
Niet superdruk ofoz, precies goed wat mij betreft.

Ik vond zelf de master contemporary C's het meest indrukwekkende spelen. Echt enorm holografisch, erg diep, alleen zo moeilijk om echt te bevatten met die diffusers en de ruimte. Verder erg genoten van 47 labs met JM Reynaud, echt een supermatch, klonk erg natuurlijk en muzikaal, gingen ook erg diep voor zulke kleine speakers. Hihat audio met New Audio Frontiers speakers kon mij ook bekoren, lekker rustige muziek en een mooie "timbre" (klinkt zo "hifi-nerderig maar kan geen ander woord bedenken). De rest van de speakers kon mij minder bekoren, de nieuwe Chario speakers waren qua looks geweldig maar het geluid bleef enorm aan de speakers klefen, zal ook met de opstelling te maken hebben gehad. Die nieuwe luidsprekers uit Nederland waren wellicht nog niet helemaal goed ingespeeld, want het klonk bonkerig in het laag (de base drum voornamelijk), en de tweeter klonk nog wat pittig.

Al met al erg genoten en het was een gezellig middagje zo!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

WilcoD

Voor mij de eerste keer daar en had het iets groter verwacht maar des al niet te min een geslaagde dag ;D

Mijn favoriet Dynamic Solutions.

Grt. Wilco

Mitch--

Was een leuke dag! Weer mooie dingen gezien!
Even mijn bevindingen op een rijtje, is wat ik er zelf van vond!

Audio Cube, 47 Labs, droomset voor mij, absolute favoriet van je show heb erg genoten. Ongeloofelijk hoe eerlijk en muziekaal deze set is, deze komt er ook bij mij in de toekomst!
Audio Note UK, klonk goed alleen totaal niet mijn muziek, veel te hard.
HiHat, de NAF zijn nog steeds oude favorieten, vind ze echt fatastisch klinken, komen wel op de buizen van NAF beter tot hun recht!
Xanadu, ik heb zelf ook Xanadus en deze die hier stond vond ik vreselijk, ik zat echt naar een speaker  te luisteren en niet naar muziek, kon mij totaal niet boeien.
Diapason en Opera, Diapason altijd erg goed! enorme goede monitor! De opera waren de verassing, erg goed.
Master, erg indrukwekkend prachtige speaker en enorm mooi laag en plaatsing, heb er van genoten!

De rest niet uitgebreid geluisterd, maar al met al een enorme leuke dag gehad, mede dan aan Audio-Cube/Audio-Life!  ;D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

reMC

Jij ook bedankt! :) En erg leuk dat jullie er waren (bovendien op een gezellig moment)!

Spacebass

#20
.

djeek

#21
Mooie foto's Spacebass :D

Jij hebt vast een goede camera, ik had wat foto's gemaakt met een eenvoudige camera.



DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Harry HT

Hi Spacebass,

Ze zien er weer goed uit   8)

Met een actie foto van ReMC en foto's van bekend publiek :D

@Jimmy: heb jij nog leuks te posten hieroo?

Gr

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Joep

Quote from: Harry HT on April  2, 2008, 19:24:57
Hi Spacebass,

Ze zien er weer goed uit   8)

Met een actie foto van ReMC en foto's van bekend publiek :D

@ Harry: voor de goede orde, dat is niet Remko, maar Caspar! :)


En als dit het foto-topic is, wil ik jullie die paar van mij niet onthouden: Joeps foto's van de Pluimgraaff 2008