Fotografische dipjes

Started by VlisChris, March 26, 2008, 03:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Wie heeft daar ook wel eens last van? Dat je je camera bijna niet ter hand neemt om er op uit te trekken om mooie foto's te maken?
Ik heb er sinds een maandje last van. Vorige maand is mijn harde schijf met zo goed als al mijn foto werk verloren gegaan, en daarmee is op dit moment ook even mijn zin en behoefte om te fotograferen weg lijkt het wel.
De laatste leuke foto's ik gemaakt heb zijn al weer van 2 weken geleden. Op school notabene ;D Ok, eergisteravond nog wat foto's gemaakt tijdens de sneeuw, maar dat was een gevalletje doen omdat het een uur later weer weg zou zijn.
Echt mijn camera pakken en de stad in gaan, of dingen opzoeken doe ik op het moment bijna niet.
Meer mensen die daar last van hebben? Of ligt het gewoon aan het weer dat het niet lekker buitenfotograferen is?
Zal blij zijn als mijn flitssetje binnen is. Een witte achtergrond heb ik al, nu nog een zwarte zien te regelen. En dan eens de studio induiken. Misschien krijg ik daar weer inspiratie van ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Ai, dat is zonde.
Zorg altijd voor een goede backup, maar goed dat gebeurt jammer genoeg pas als mensen een keer alles kwijt zijn geraakt :(

Dipjes heeft iedereen maar je moet je gewoon laten inspireren door nieuwe dingen.
Ik heb ook wel eens dipjes maar meestal trek ik dan gewoon even de natuur in of de stad en dan komt het vanzelf weer :D
Er zijn zoveel mooie/aparte dingen om je heen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Dat is waar :)
Houdt het er zelf alleen momenteel even op dat het aan het slechte weer ligt ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

W

Ik heb ongeveer continu een fotografie dip  ;D Niets aan te doen, komt wel weer opzetten denk ik!