B&O Beomedia connectie probleem.

Started by Pos, March 20, 2008, 12:44:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pos

Een familielid heeft een Beomedia speler aangeschaft welke draadloos op het netwerk aangesloten kan worden. We krijgen echter geen connectie met de Beomedia. We kunnen wel gewoon surfen via de tv e.d. Hij zit dus wel op internet. De connectie met Beoplayer loopt echter steeds vast. Er is een Belkin AP aangesloten (voor draadloos internet) op de ADSL-modem (al een wat oudere, ca. 2/3 jaar).

Kan het zo zijn dat de connectie misloopt omdat er alleen een AP tussenzit en geen router?

Als het systeem werkt zou je nl. de beomedia als een extra harde schijf moeten zien op de laptop, zo kun je daar dan foto's e.d. naar toe slepen. 
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

DanielZ

Ik heb deze week bij een klant nog een vrij groot netwerk gemaakt waar een belkin dus als modem fungeerde. De belkin klapte er steeds uit na intensief verbruik. Nou wil ik niet zeggen dat het direct daar aan ligt maar je kunt het proberen met een andere router/modem /w at er ook tussen staat.

Ikj heb de belkin vervangen voor ene linksys

Gr
Sony VPL-HW40ES - Denon AVR 2310 - PS4
volg mijn HT buildlog! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=139830.0

Pos

Ik ga vanmiddag even langs om het met een draadloze router te proberen. Als dit niet lukt vraag ik bij de winkel welke setup ze daar gebruiken.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP