Buffy en Angel - waar het best te kopen

Started by Martin_G, April 27, 2003, 19:04:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_G

Hoi,

Als je van plan bent om binnenkort een buffy of angel dvd aan te schaffen kan je dat het best hier doen:

www.cd-wow.co.uk

Buffy:
Regio1:
seizoen 1 = 18 pond
seizoen 2 = 30 pond
seizoen 4 = 29 pond

Regio2:
seizoen 1 = 28 pond
seizoen 2,3,4 en 5= 40 pond !!!!! (was tijd terug nog 60 pond)
seizoen 6 = 56 pond


Angel:

Regio1:
seizoen 1 = 30 pond


Regio2:
seizoen 1 = 40 pond
seizoen 2 = 40 pond


www.play.com

Buffy:

Regio1:
seizoen 1 = 22 pond
seizoen 2,3,4 = 36 pond

Regio2:
seizoen 1 = 30 pond
seizoen 2,3,4,5 = 46 pond
seizoen 6 = 58 pond

Angel:

Regio1:
seizoen 1 = 36 pond
Regio2:
seizoen 3 = 59 pond


dikgedrukt is goedkoopste

voor buffy dus naar cd-wow (als je via co.uk doet ben je 4 euro goedkoper uit vanwege de koers

en voor angel naar play.com cd-wow.co.uk

ben blij dat de prijzen zijn gezakt, kort geleden waren alle seizoenen vanaf seizoen 2 van buffy nog op beide sites zo'n 60 pond oftewel 90 euro



Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Scarp

1 engelse pond  = 1.46 euro trouwens... (bron: gwk.nl)
Een blik naar dvdboxoffice.com geeft duidelijk weer dat de Britten goedkoper zijn.
Een voorbeeld voor nederland: Bol.com rekent 47,99 euro (ex verzendkosten) voor Buffy seizoen 1. Cd-wow rekent 28,08 euro.

Martin_G

Ff ge-edit.. cd-wow is nu helemaal the way to go :)
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Stevie

www.cdwow.nl of www.cd-wow.nl doen het ook. dan zijn de prijzen in euro's. In veel gevallen zijn ze goedkoper dan anderen. Niet altijd R1, niet altijd amerikaans (vaak canadees). FF goed opletten wat je uiteindelijk bestelt dus. Ik heb tot nu toe goede ervaringen met cdwow. En tot nu toe nog geen invoer gehad, scheelt ook weer 20% met amazon ;D
.signature: file not found

Hertog_Martin

eh het is zo'n 5 euro voordeliger in dit geval om het via co.uk te doen
reken maar uit :)

BTW:

bij dvdzone2.com zijn buffy dvd's nu tijdelijk 60 euro en dat zijn NL versies. Heb seizoen 3 besteld

Wel stom dat regio1 dvd DD surround heeft en regio 2 DD2.0
maja dan moet ik 10 euro betalen om mn ps2 regiovrij te krijgen en dan heb ik geen NL subs. Maar regio1 is nog eens 15 euro goedkoper ook dus als er een keer een seizoen is die echt niet onder de 80 euro te krijgen is met NL subs dan ga ik voor regio 1 zodra ik de philips 963sa heb. scheelt me dan dus 35 euro en ik heb dan dolby digital surround.


Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Hertog_Martin

Zojuist buffy seizoen 3 ontvangen van dvdzone2.com

Verzendkosten is dan wel hoog (4 euro) maar dan doen ze het wel in een doos met beschermingsspul en staat er FRAGILE op de doos dus geen beschadigingen.

Moet zeggen dat de verpakking prachtig is. Jammer van de groene collectors item sticker maar gelukkig kan je van beide voorkanten van de box de voorkant maken.

De 6 dvd's zitten in een boekvormige verpakking en de teksten zijn in het nederlands en frans

Net eerste 2 afleveringen gekeken. helaas zijn die een beetje saai maar heb ik die iig gehad.

Mooie box van een geweldige serie

Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

suyver

Ik heb Buffy seizoen 1,2,3 en Angel seizoen 1 gekocht bij CD-WOW. Prijzen:
DVD Region 1 - Buffy The Vampire Slayer: Complete Season 3 £28.99
DVD Region 1 - Angel: Complete First Season £29.99
DVD Region 1 - Spirited Away: Special Collector's Edition (2 Disc Set) £14.99
DVD Region 1 - Buffy The Vampire Slayer: Complete Season 1 £17.99
DVD Region 1 - Buffy The Vampire Slayer: Complete Season 2 £29.99

Total payment: £121.95 = US$190 (ik woon niet meer in de euro-zone) = (ongeveer) Euro 165.

Ik wou de Buffy-seizoenen voor zoveel mogelijk in breedbeeld, dus de andere heb ik gekocht bij dvdzone2:
1 x BUFFY THE VAMPIRE SLAYER'S - SEASON 4 @ 49.58 EUR
1 x BUFFY, THE VAMPIRE SLAYER - SEASON 5 @ 49.58 EUR
1 x BUFFY, THE VAMPIRE SLAYER - SEASON 6 @ 71.89 EUR

Shipping costs : 3.31 EUR
TOTAL : 174.36 EUR

Ik denk dat deze zo goedkoop zijn, omdat ik buiten de euro-zone woon en dus in Nederland geen BTW hoef te betalen.

Nu nog Angel seizoenen 2,3 (breedbeeld!) scoren en dan wachten totdat de hele zooi geleverd wordt.

-Freek.

Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

Wat raar dat je die voor 50 kan kopen daar.
Prijs op de site is gewoon 60. Beetje vreemd dat als je vanuit een ander land besteld dat de BTW er dan gewoon vanaf gaat.

Meestal betaal je namelijk gewoon de BTW voor het land waaruit je het besteld.

Maar dat is wel mooi voor je... want goedkoper kan haast niet voor regio2 (50 euro is maar ongeveer 2.25 per aflevering)
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

FrankL

Freek,

Zo te zien is Play goedkoper voor R2. Waarom daar niet gekocht?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Hertog_Martin

Goedkoper voor R2? stukken duurder juist

Anyway.

Weet iemand of angel seizoen 1 R2 nog ergens goedkoop te krijgen is?

baal er trouwens erg van dat mn tv geen ntsc ondersteund! scheelt me op 11 buffy en angel dvd's gewoon zo'n 165 euro
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

suyver

Ik kon Angel #1 (R2) nergens voor een enigsinds normale prijs vinden. Daarom ben ik maar voor de R1 versie gegaan.

En play (R2) is verschrikkelijk duur voor deze series: 130 euro per seizoen!  :o. Play (R1) is wel goedkoop, maar niet de goedkoopste (da's dus CD-WOW).

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

ja ze hebben hun prijzen weer verhoogd tijdje geleden (play dus)
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

FrankL

#12
Sorry, ik had niet gezien dat de prijzen in EUR stonden, en vergeleek ze met de GBP prijzen :-[
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

suyver

Ik denk dat (voor regio 2) CD-WOW het goedkoopste is voor Angel seizoen 2 en 3: GBP 40 = 56 euro per stuk (incl. verzenden).

Als jullie (snel) iets goedkopers weten, dan hoor ik het graag...

O, en is er iets bekend van de releasedate van Angel seizoen 4?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

suyver

Nu niet meer, maar ik heb ze gemailt: binnen een week staan ze er wel weer op...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

seizoen 1 ook? want dan wacht ik even op hun
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

suyver

Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

Ah geweldig. pas niet namelijk.

Heb nog net 60 euro te besteden en dan ben ik blut
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

suyver

Quote from: Hertog_Martin on June 24, 2003, 13:03:13
Ah geweldig. pas niet namelijk.
Ja, dat varrieerd vaak bij hun!

Quote
Heb nog net 60 euro te besteden en dan ben ik blut
:D Het bekende probleem: meer wensen dan geld. Helaas heb ik daar ook wel eens (lees: altijd) last van  :'(

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...