Voorstel: nieuw board over rippen, NAS en andere server-based bronnen

Started by Shorty, March 10, 2008, 15:22:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Dank je Frank, ik vind die boomstructuur met sub boards ook wel wat ;)
JBL PRX Power!

Shorty

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 11, 2008, 18:11:50
Ik wil best de boards aanmaken maar we kunnen dan geen informatie verschuiven, dat is echt een ondoenelijke klus.
Zal even een opzetje maken.

Zou TOP zijn, Frank! Hopelijk zijn de experts die al jáááren vanaf servers muziek en film draaien bereid om van dat nieuwe board een handige vraagbaak te maken waar ook de beginner mee gediend is.  :-* :-* :-*
Overigens zou iedereen die over dit onderwerp in het verleden gepost heeft misschien ook zelf even z'n relevante bijdragen kunnen copy/pasten?

VrGr,

Bart J.

WickedGame

Quote from: Shorty on March 11, 2008, 19:27:17
Zou TOP zijn, Frank! Hopelijk zijn de experts die al jáááren vanaf servers muziek en film draaien bereid om van dat nieuwe board een handige vraagbaak te maken waar ook de beginner mee gediend is.  :-* :-* :-*
Overigens zou iedereen die over dit onderwerp in het verleden gepost heeft misschien ook zelf even z'n relevante bijdragen kunnen copy/pasten?

VrGr,

Bart J.

Lijkt mij geen probleem. Stream op dit moment in huis met een NAS en 2 SB3's en draai met 2 laptops de software variant. Dus op die basis ben ik wel bereid dingen te doen.

Shorty

Mooi! Er is nu een sub-board gemaakt bij "Home Theater PC's" met de titel "Streamen".

Daar heb ik zonet de eer gehad de twee posts te plegen. :)

Gentlemen, start your engines!  8)  ;D


VrGr,

Bart J.

Deleted member

We hebben al 'Portable Audio' en 'Media Spelers'. Twee buitenlandse fora hebben ook een van onderstaande fora:

Computer Based Audio (Computers-as-Source Components)
PC Audio

De huidige groep 'Home Theater PC's' onder 'PC vragen en discussies' kan wellicht worden verplaatst naar 'Home theater algemeen' waarna er ook een subboard bij wordt geplaatst zoals hierboven (of een NL vertaling er van) of dat dat subboard als volwaardig onder 'PC vragen en discussies' wordt bijgeplaatst.

Misschien is het dan ook handig om 'media spelers' te hernoemen naar 'bronapparatuur' o.i.d. Media spelers verwijst m.i. tegenwoordig te veel naar computergerelateerde bronnen.