probleem samsung plasma 50-Q92

Started by Ray, February 23, 2008, 18:27:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ray

Sinds vandaag loopt er een zwarte horizontale lijn door het beeld van onze plasma  >:(.

Nog even naar het Samsung 0900 nummer gebeld, maar helaas. Maandag vanaf 9 uur kan ik
weer gaan bellen.

Ik ben benieuwd hoe de 24 uurs service van Samsung verloopt.
Waar ik zelf nog benieuwder naar ben, is de oorzaak van het probleem. Heb aardig wat
problemen over plasma's de revue zien paseren. Maar dit probleem is echt nieuw voor mij.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groet Ray

Ray


Vandaag is de Samsung monteur langs geweest. Helaas kon hij het niet repareren, want het panel is kapot. Het komt niet vaak voor zei hij, dus dit is een van de schaarse gevalletjes.

Heb keurig een bruikleentoestel gekregen, welliswaar een 32" inch, maar toch het is beter als niets.

Het zal wel een paar weken duren, want het panel moet worden besteld.

Tot nu toe vind ik de service van Samsung ok.

Gr. Ray

Ray

Vanochtend om 10 over 8 gebeld door Samsung, panel is vervangen voor een nieuwe. Of het deze ochtend uitkwam, dat ze hem komen brengen. Natuurlijk vond ik dat prima.

Om half elf stonden ze al op de stoep met de plasma, na een kleine check van het scherm, waaronder
het whitescreen. Werkte alles naar behoren, staat dus nu weer in te spelen op de BBC. Mochten er wederom weer problemen komen, hoef ik maar een belletje te geven.

Dus we gaan weer op voor de 1e 200 uur  ;D.

Trouwens ik was blij, dat ik de "giant" doos bewaard had, scheelt echt bij eventueel vervoer.

Service van Samsung was prima, eind goed al goed  :D.

Gr. Ray