Rode kruizen...

Started by mr._Custard, April 26, 2003, 00:00:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mr._Custard

De laatste dagen krijg ik af en toe rode kruizen te zien i.p.v. sommige afbeeldingen in het forum. Het is nu al een paar keer gebeurd bij de map icoontjes en net bij de sterren onder de uername. Een pagerefresh verhelpt het probleem... Is trouwens alleen op het htforum hetgeval, niet op andere Yabb boards die ik bezoek. Hebben meer mensen hier last van?

riwi

Ik heb het ook gezien.
Ik dacht al : waar heeft deze persoon zijn logo'tje opgeslagen, maar die zijn allemaal lokaal in het forum opgeslagen volgens mij.

Richard

J.A.F._Doorhof

Sommige avaters staan lokaal, de meeste niet.
De kruizen heb ik hier nog niet gezien, zal het in de gaten houden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bart_M

Heb je misschien DAP (download accelerator) geinstalleerd?

Grtn,
Bart

mr._Custard


Sullivan

Ik heb het probleem hier ook. Het gebeurd regelmatig, vooral de new/old posts icoontjes (zodat je kan zien of er nieuwe reply's zijn). Als ik dan 1 of 2 keer een refresh doe is het weer goed.
Ik heb dit sinds de snelle servers.

Ik heb trouwens wel DAP geinstalleerd, hoezo?

mvg,
Frank

Vlearmoes

Ik had er ook al een topic over geopend  en dacht dat het aan mijn pc lag   maar kom nu toch meerdere post`s tegen waar mensen het zelfde als ik hebben
En volgens mij moeten we richting JAVA zoeken  erbij vermeld dat ik een straatversie van XP heb zonder SP1
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

J.A.F._Doorhof

Check eens of het nu over is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vlearmoes

veel rode kruizen in deze tread http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=41;action=display;threadid=2474  
zou het kunnen komen doordat er veel afbeeldingen zijn gelinkt en nu niet meer beschikbaar zijn?
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

mr._Custard

#9
@Vlearmoes: Da's niet precies wat ik bedoel, het gaat om plaatjes van de forumsoftware zoals iconen van mappen "new" en de sterren onder de username.

@Frank: tot nu toe geen problemen herstel: nee, nog steeds hetzelfde.

Vlearmoes

Klopt  van het forum zelf heb ik ook problemen gehad maar nu kan ik er geen meer ontdekken
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

J.A.F._Doorhof

Hi,

In die thread missen de bestanden, bij een oudere conversie zijn een keer de attachments verdwenen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"