Hannibal rising, de slechtse film ooit?

Started by JeKa, March 8, 2008, 23:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JeKa

Hannibal rising zojuist op Film1 gezien. Wat een verschikkelijk slechte film zeg!
Ondanks dit toch uitgekeken, maar dat was omdat het op zich wel een goed verhaal had.
Wat klopte er allemaal niet? Ik kan me zo nog een paar dingen herinneren.

-Hoe kan het dat een Russische plattelandsjongen een Engels accent heeft?

-Zijn moordmotieven hebben niets te maken met de eerdere delen van de Hannibal films. Van wraakmoordenaar naar psychomoordenaar? Nogal ongeloofwaardig, want dit zijn twee totaal verscillende daderprofielen.

-Deze vond ik erg grappig: De "schurken" zitten achter Hannibal aan, maar weten niet hoe de jongen er uitziet. Daarom gaat er een schurk op pad om een foto van hem te maken. Op een willekeurige hoek van de straat van Parijs, maakt de schurk een foto als de Hannibal uit de taxi stapt... Hoe weet hij wie hij moet fotograferen en dat de taxi daar gaat stoppen?

-Wat ik me vooral vaak afvroeg, was hoe mensen elkaar steeds vonden en tegenkwamen. De wereld leek wel een postzegel.

Wie weet er nog een paar, want het waren er nog veeeeeeeeel meer. ;D

squeek

ik heb em zelf niet gezien maar ik snap je ergenis wel. zo'n "onverklaarbare" gebeurtenissen heb ik ook een hekel aan. je snapt niet dat ze daar niet over nadenken als ze die dingen schrijven.


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dennistattoo

slechte film ja, gisteren ook gekeken alleen in hd. slecht
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Lucky.L

Ik had hem van de week gekocht voor 5 euro  :-X,de laatste 3 kwartier spoelend gekeken!
Het word waarschijnlijk een onderzetter!

Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

JeKa

Quote from: squeek on March  9, 2008, 09:29:50
ik heb em zelf niet gezien maar ik snap je ergenis wel. zo'n "onverklaarbare" gebeurtenissen heb ik ook een hekel aan. je snapt niet dat ze daar niet over nadenken als ze die dingen schrijven.


greetz

Dat is inderdaad het trieste! Wordt zo'n film dan niet kritisch bekeken voor hij naar de drukker gaat ::)?

sr7000

Ik vond de film op zich nog wel vermakelijk. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je de film vindt tegenvallen als je de andere films uit de serie wel goed vindt.

squallgage

ik vond de film eigelijk best wel oke. ik heb de eerdere films van hannibal te lang geleden gezien om enige vergelijking te doen.
maar ik moet wel zeggen dat ik totaal een andere film had verwacht dan dat het uiteindelijk was.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

EdwinB

Ik vond de film best wel vermakelijk, zeker niet "slechtste film ooit".

Persoonlijk heb ik er eerlijk gezegd meer plezier aan beleeft dan aan bijvoorbeeld het oersaaie "2001: A Space Odyssey"...  ;)


dvd-fan

had niet de naam hanibal moeten krijgen. Vond de aanval met de stuka's toch wel erg vermakelijk. De buren volgens mij ook. Mijn Sub ging aardig tekeer.
robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

JeKa

Quote from: dvd-fan on March 19, 2008, 13:02:00
had niet de naam hanibal moeten krijgen. Vond de aanval met de stuka's toch wel erg vermakelijk. De buren volgens mij ook. Mijn Sub ging aardig tekeer.
robin

Het misbruiken van de naam draagt inderdaad geval goed bij aan mijn "waardering".