Analoge interlink

Started by WilcoD, March 7, 2008, 19:45:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paul1967

Wilco:

hoeveel stereo setjes heb je nodig want dat is mij niet duidelijk: eentje of 3 voor bv sacd/dvd-a??

WilcoD

Dat is een goede opmerking, als ik het goed heb zullen dat in totaal 4 setjes worden denk ik.

1 set voor stereo en 3 setjes voor het sacd gebeuren.

Paul1967

Ik heb evt. een mooie Kimber Timbre voor je (zie mijn topic op de markt bij bekabelingen).
Dit is een mooie helder klinkende kabel (perfect i.s.m. warme Marantz) die zeer open klinkt (breed geluidsveld geeft) en zeker het laag niet aandikt.
Stuk beter ddan de PBJ en volgens het Duitse Stereoplay en Engelse HifiChoice de beste kabel tot 150 euro.
PM me maar bij mogelijke interesse.

Mvg, Paul ;)

HTip

Quote from: stevefilmfreak54 on March 10, 2008, 19:21:49
Jij gebruikt die W & M`s voor SACD toch? Waarom gebruik je SCART? heb je geen HDMI?

Klopt. Set staat nog op de slaapkamer. Hoofdzakelijk voor muziek en sporadisch iets met beeld en daarvoor is ie nog aangesloten op een ouderwetse CRT ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: WilcoD on March 10, 2008, 19:19:32
Hou op man met die plaatjes bah :-X

Ik kan niet wachten tot mijn dv7001 binnen is hij zou vorige week al komen maar dat is dus een weekje opgeschoven.

Zonder gekheid heerlijke foto!!

Zeker ga ik luisteren naar diverse kabels want er zijn zoveel mensen en wensen.

;D Ik zal je niet nog lekkerder maken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: WilcoD on March 10, 2008, 19:31:14
Dat is een goede opmerking, als ik het goed heb zullen dat in totaal 4 setjes worden denk ik.

1 set voor stereo en 3 setjes voor het sacd gebeuren.

Ik heb dus exact hetzelfde. Ben dus ook klaar voor 7.1 analoge uitgang op toekomstige HD-spelers...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

TS, sorry, waar kan ik een shop vinden die die WM audio kabels verkoopt? Zit namelijk met de gedachte te spelen over een aantal maanden een PM7001 en een SA7001 aan mijn set-up toe te voegen. En nog belangrijker, aan wat voor prijs moet ik denken voor die kabels? 70E?

Alvast bedankt!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

hifi | Roderick

Quote from: Marc.Visser on March 10, 2008, 22:58:26
TS, sorry, waar kan ik een shop vinden die die WM audio kabels verkoopt? Zit namelijk met de gedachte te spelen over een aantal maanden een PM7001 en een SA7001 aan mijn set-up toe te voegen. En nog belangrijker, aan wat voor prijs moet ik denken voor die kabels? 70E?

Alvast bedankt!

zie www.av123.nl
of e-mail: [email protected]

MLCinema

AV123, bedankt. Wist niet dat jullie daar in zaten, kende je alleen als zijnde dealer van Onix. Zijn prima prijzen overigens, zat in deze hoek ongeveer te denken. Tzt zal ik W&M in overweging nemen. Eerst budget bij elkaar schrapen voor de PM en SA7001.

Vriendelijk bedankt, allicht helpt het de TS ook.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

hifi | Roderick