Matrox weer nieuwe speler aan het 3D front ?

Started by crazyman, May 12, 2002, 04:17:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

crazyman

Las laatst dat Matrox zich weer gaat bezig houden met het ontwikkelen van 3D kaarten !
Nadat ze een aantal jaren geleden de 3D slag hadden verloren van nVidia en 3Dfx, lijken ze zich nu weer op de 3D markt te gaan richten.

Zou mij benieuwen wat voor een product ze op de markt gaan brengen.

mzzl, Crazy
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

Chief

#1
Ik heb ook zoiets gelezen. Nu maar hopen dat het meer dan geruchten en hype is. Het zou niet de eerste keer zijn de de specs van een aangekondigde videokaart in de praktijk bij uitlevering een stuk lager uitkomen dan 'beloofd' is door de fabrikant.  :(

In ieder geval heeft Matrox wel tijd gehad om wat te ontwikkelen. En een beetje concurrentie in de videokaart-markt kan geen kwaad. Nog steeds jammer dat 3dfx zijn zaakjes niet beter voor elkaar had.  :'(

Time will tell...

cya, Chief


Armor666

De keycard waar ze nu mee willen doorbreken is de Matrox Parhelia-512.

Ik heb al een aantal reviews over kaart gelezen....maar hij komt er niet zo lekker uit !!!

TE lage benchmark scores .... en maakt niet waar wat matrox er van zegt....

Dus ik blijf lekker bij mijn gainward ti4600 golden sample ....

matrox moet zich gewoon op de dual/ triple/quad workstation kaarten houden .... daar zijn ze het beste in ...
All work and no play makes jack a dull boy...All work....
Filmpje?

J.A.F._Doorhof

Ik ben ook heel bang dat het heel moeilijk zal worden om NVIDIA van het paard te stoten.

Het probleem met 3DFX was dat ze niet snel genoeg nieuwe kaarten uitbrachten wat de hardcore gamer toen wilde was elke 3 maanden een snellere kaart.

ATI is altijd al buggy geweest, en daar kwam NVIDIA met een refresh van ongeveer elke 3 maanden met meer en meer snelheid.

Zolang ze dit blijven doen zal het denk ik HEEL moeilijk worden voor de concurrentie.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"