Volgen Topic

Started by BuSpu, March 5, 2008, 11:19:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BuSpu

Is het idee om een knop aan te maken waar je op kan klikken als je een topic wilt volgen?

Wat nu vaak gebeurd is dat iedereen reply's gaat posten om zo te zorgen dat ze "geabonneerd" zijn op het topic.
Soms tot ergenis van de Topicstarter en vaak ook met vervuiling van het topic tot gevolg.

Is maar een suggestie.

Groet BuSpu

reMC

Bestaat gewoon hoor... rechtsbovenaan deze topic staat 'notificatie' ;)

BuSpu

dom dom, had de knop wel gezien maar wist zo snel niet waar die voor was  ;)

neptune

Quote from: BuSpu on March  5, 2008, 12:08:44
dom dom, had de knop wel gezien maar wist zo snel niet waar die voor was  ;)
het probleem is niet het volgen, maar je er weer voor afmelden :)
zet hier iets neer

BuSpu

tsja daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Is dat dan misschien een idee?

(dan heeft dit topic toch zin gehad  ;) )

TheSpeedSkater

Quote from: BuSpu on March  5, 2008, 12:14:35
tsja daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Is dat dan misschien een idee?

(dan heeft dit topic toch zin gehad  ;) )
Gewoon een keer niet op de link klikken in je mail, krijg je ook geen mailtje meer binnen als er een nieuwe reactie geplaatst wordt...


Maar dan moet je natuurlijk niet handmatig naar het topic gaan ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

BuSpu

maar dan komt ie nog steeds bij 'reacties op jouw berichten' toch?

TheSpeedSkater

Quote from: BuSpu on March  5, 2008, 14:53:12
maar dan komt ie nog steeds bij 'reacties op jouw berichten' toch?
Dat zou kunnen, weet ik niet. Die functie gebruik ik zelf nooit...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Audiotwin

Quote from: neptune on March  5, 2008, 12:10:15
het probleem is niet het volgen, maar je er weer voor afmelden :)


Gewoon weer op dezelfde notificatieknop drukken om te deactiveren.
Tevredenheid!!!

BuSpu

kijk daarom hoor je nu bij de HT Forum Legendgroup  ;)

dank voor de tip.

BuSpu

mmm Audiotwin dat kost je toch een ster. Als ik, in een topic dat ik volg, nog een keer op notificatie druk vraagt het systeem of ik me inderdaad wil aanmelden om dit topic te volgen. Nee dus want ik volg het al en wil het juist niet meer volgen.

Tips..... ???

reMC

Profiel > notificaties en e-mail ;)

Audiotwin

Quote from: reMC on March  6, 2008, 12:04:33
Profiel > notificaties en e-mail ;)

Ik hoop dat jij je ster mag houden ;D
Tevredenheid!!!

BuSpu

volgens mij niet  ;D

daar kan je volgens mij niet instellen dat je, een topic dat je volgde, niet meer wilt volgen.........

Wie weet hoe het precies zit...?

reMC

Kan wel.

Je kunt het toch gewoon even uitproberen (notificatie op dit topic en dan naar dat menu) ;)

Audiotwin

Quote from: BuSpu on March  6, 2008, 12:01:05
mmm Audiotwin dat kost je toch een ster. Als ik, in een topic dat ik volg, nog een keer op notificatie druk vraagt het systeem of ik me inderdaad wil aanmelden om dit topic te volgen. Nee dus want ik volg het al en wil het juist niet meer volgen.

Tips..... ???

Bij mij werkt het wel zo,ik gebruik Firefox,misschien helpt het om je internetcache en htforum cookie te legen.
Tevredenheid!!!

BuSpu

#16
@ reMC: Je hebt helemaal gelijk, dat werkt. Als ik notificatie aanzet dan zie ik dat in mijn profiel staan. Daar kan je hem inderdaad ook weer uitzetten.

Maar stel, ik post ergens een reply, als ik dan een paar dagen later "toon nieuwe reacties op jouw berichten" aanklik, dan krijg ik altijd te zien als er nieuwe reacties in dat topic zijn. Prima. Dit werkt dan dus zonder notificatie. Als ik nu na een tijdje denk: ach dat topic geloof ik wel, hoe zorg ik dan dat ie niet meer in het lijstje 'toon nieuwe reacties op jouw berichten' komt. Ik heb eens geprobeerd om mijn eerdere post in zo'n topic te verwijderen maar dat lukt niet.

reMC

Quote from: BuSpu on March  6, 2008, 15:20:11
Maar stel, ik post ergens een reply, als ik dan een paar dagen later "toon nieuwe reacties op jouw berichten" aanklik, dan krijg ik altijd te zien als er nieuwe reacties in dat topic zijn. Prima. Dit werkt dan dus zonder notificatie. Als ik nu na een tijdje denk: ach dat topic geloof ik wel, hoe zorg ik dan dat ie niet meer in het lijstje 'toon nieuwe reacties op jouw berichten' komt. Ik heb eens geprobeerd om mijn eerdere post in zo'n topic te verwijderen maar dat lukt niet.

Dit kan niet en vind ik zelf ook een issue.. Komt vast ooit een update voor (je hoeft het niet aan de mods te vragen; ze weten van het 'probleem').

BuSpu

Kijk, dat is duidelijk. Toch niet zo'n heel domme opmerking gelukkig  ;)

Bornin7ty2

Quote from: reMC on March  6, 2008, 15:26:28
Dit kan niet en vind ik zelf ook een issue.. Komt vast ooit een update voor (je hoeft het niet aan de mods te vragen; ze weten van het 'probleem').

Waarom niet die functie eruit dan en alleen notificaties als je je abonneert op een topic?   Ik vindt het ook vreselijk irri worden.