eweka

Started by gogo, March 1, 2008, 11:35:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Quote from: Hanky Panky on March 15, 2009, 02:55:03
Ik herken het Eweka verhaal ook niet. Gaat als een tierelier met een Live 20/1 lijn haal ik continu 1200-1400 kb/sec via een SSL verbinding.
Een DVD is in iets minder dan een uurtje binnen, een volle BD-J rip duurt tussen de 8 en 10 uur.

Ik haal totzelfs ~1700KB/s over SSL. Continu  O0

Leuk hoor, op zo'n manier een 1TB schijf vullen  ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Sullivan

Sinds ik Sabnzbd+ gebruik zie ik dit probleem ook niet meer, dus ik denk dat de fout bij Unison lag. Wel heb ik regelmatig warnings dat de connection uit zijn timeout is gelopen en meldingen dat de limiet is bereikt (terwijl eweka volgens mij geen limiet heeft). Maar Sabnzbd+ gaat gewoon keurig door zonder dat er actie van mij nodig is, dus ik ervaar dit niet als een probleem.


FrankB

Ik krijg nog wel eens 'connection limit has been reached', wellicht is een connectie nog niet goed afgesloten terwijl sabnzbd+ alweer een nieuwe wil openen. Maar dat pakt ie zelf verder idd goed op.

Vandaag is downloaden alleen wel een drama. Hij vindt heel veel artikelen niet die er wel goed op zouden moeten staan en het is niet vooruit te branden...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Hanky Panky

Quote from: FrankB on March 15, 2009, 08:00:42
Ik haal totzelfs ~1700KB/s over SSL. Continu  O0

Leuk hoor, op zo'n manier een 1TB schijf vullen  ;D

Waar ik nu tegen aan loop is dat ik meer download dan ik kijk / kijken kan. Ik hoop dat de 2TB modellen snel goedkoper worden, dan kan ik beeldmateriaal voor de zomer-/komkommertijd op tv opsparen.

We moeten nog 80 aflevering van Lost kijken  ;D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

LexiconLogan

@ HankyPanky;  gebruik jij SABnzbd of Grabit of een andere?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Hanky Panky

Quote from: LexiconLogan on March 15, 2009, 18:19:29
@ HankyPanky;  gebruik jij SABnzbd of Grabit of een andere?

Ik gebruik SABnzbd dat ik met wat hulp van een amigo heb geïnstalleerd. Ik vind het geweldig want het doet alles inclusief uitpakken, checken, repareren en verplaatsen als het klaar is. Ik heb een abo-tje op newzbin (paar dubbeltjes per week) zodat ik alle nzb's makkelijk binnen kan halen omdat ik vanaf elke pc kan inloggen (account is te bekijken vanaf elke internet pc) zodat ik ook via mijn werk pc (gescheiden netwerk) af en toe even wat nzb's in de bookmarks van newzbin kan schieten. SAB haalt die vervolgens elk kwartier leeg en gaat dan downen

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

FrankB

Quote from: Hanky Panky on March 15, 2009, 18:13:07
Waar ik nu tegen aan loop is dat ik meer download dan ik kijk / kijken kan. Ik hoop dat de 2TB modellen snel goedkoper worden, dan kan ik beeldmateriaal voor de zomer-/komkommertijd op tv opsparen.

We moeten nog 80 aflevering van Lost kijken  ;D

Of een tweede 1TB schijf kopen en af en toe van schijf wisselen ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Hanky Panky

Quote from: FrankB on March 16, 2009, 12:58:47
Of een tweede 1TB schijf kopen en af en toe van schijf wisselen ;)

Ik wacht even tot de 2 TB schijven qua €/GB op ongeveer dezelfde verhouding zitten als de 1GB modellen.

Ik heb nog 2 vrije SATA poorten in mijn server dus nog max 4 TB ruimte erbij als het moet  ;D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

edwin99

Kan alleen maar zeggen dat Eweka bij mij super werkt. 4,2 a 4.6 MB/s zonder problemen.
Bijna alleen maar complete bestanden, had hiervoor xsnews, maar daar had ik veel last van incompklete bestanden.
zelfs als ze nog maar een paar weken oud waren.
TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

Sullivan

Par werkt prima, maar wanneer de bestanden meer dan 100 dagen oud zijn heeft eweka ook veel incomplete bestanden terwijl ze een retentie van 170 dagen hebben.

Dirc

Quote from: Sullivan on March 16, 2009, 14:02:15
Par werkt prima, maar wanneer de bestanden meer dan 100 dagen oud zijn heeft eweka ook veel incomplete bestanden terwijl ze een retentie van 170 dagen hebben.

mss download jij wel speciale contentr sullivan?  ;D

Hanky Panky

Quote from: Dirc on March 16, 2009, 14:05:39
mss download jij wel speciale contentr sullivan?  ;D

Ik zeg slagroom, leer en zwepen  :devil:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Sullivan

Quote from: Hanky Panky on March 16, 2009, 14:58:48
Ik zeg slagroom, leer en zwepen  :devil:

Ik houd niet van slagroom...

Dirc

Quote from: Sullivan on March 16, 2009, 15:00:59
Ik houd niet van slagroom...

melk, touw en stenen

Sullivan

Quote from: Dirc on March 16, 2009, 15:12:36
melk, touw en stenen

Wat is er mis met leer en zwepen? Ik zei alleen dat ik slagroom niet lekker vond.

Dirc

Quote from: Sullivan on March 16, 2009, 15:23:14
Wat is er mis met leer en zwepen? Ik zei alleen dat ik slagroom niet lekker vond.

combineert toch niet met melk  8)

donaldk

De nieuwe ..share NAS van WD heeft met 4 2 (ahum) terabyte schijven een adviesprijs van 1799,- euro.

'Whips and things', hmm some good ol' boys op het forum hier, houwen van echte ouderwetse country music, vast onder het tattoo volk, waar de zanger immers ook toe behoort.

Seth__Gekko

#42
Quote from: Hanky Panky on March 15, 2009, 18:13:07
Waar ik nu tegen aan loop is dat ik meer download dan ik kijk / kijken kan. Ik hoop dat de 2TB modellen snel goedkoper worden, dan kan ik beeldmateriaal voor de zomer-/komkommertijd op tv opsparen.

We moeten nog 80 aflevering van Lost kijken  ;D
Herkenbaar, niet zo vreemd als het downloaden van een dvd nu 2 x zo snel klaar is dan dat je deze kijkt. Hier met ~2000KB/s hoeft bij Telfort nog niet via SSL, met par files een dvd5 rip in 45 mins binnen, duurt 2 uur om te kijken die film...

SABNZBD is prima, zelfs mijn vriendin weet nu haar series te vinden op FTD, download zelf de nzb, en fikt zelf de geleechde dvd, uiteraard wel op haar eigen computer :wub:

Xstream

Sinds de upgrade van Chello haal ik savonds laat / snachts gemiddeld 3.5 MB/s . Met primetime ook zo'n 3.2MB/s. Met Eweka ... dus bevalt me prima :D | (over SSL lijn)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub