Nieuwe generatie Sony Blu-ray

Started by ACQUA, February 29, 2008, 20:19:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flash3d

Heb 5 jan jl. de bon voor de 6 blu-rays opgestuurd, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen zijn?
bedankt

Kjelt

Quote from: Flash3d on January 25, 2009, 12:21:55
Heb 5 jan jl. de bon voor de 6 blu-rays opgestuurd, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen zijn?
bedankt 
Is het geld al afgeschreven? Dan ruim 2 weken daarna (datum afschrijving) bij mij. Als het geld nog niet is afgeschreven zou ik even contact met Sony opnemen.

Cage

Ik had mijn bon op 20 dec ingestuurd. Het geld is op 12 jan afgeschreven maar ik wacht nog steeds op levering. Ik verwacht ze wel komende week anders ga ik eens contact opnemen met sony.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Loki999

Hoi,

Bij mij duurde het 2 weken nadat het bedrag was afgeschreven.

Gr Patrick
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

kippekop

Quote from: Cage on January 25, 2009, 12:41:27
Ik had mijn bon op 20 dec ingestuurd. Het geld is op 12 jan afgeschreven maar ik wacht nog steeds op levering. Ik verwacht ze wel komende week anders ga ik eens contact opnemen met sony.

Bij mij duur het ook al 2 weken... even geduld nog.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Flash3d

Quote from: kippekop on January 30, 2009, 19:11:45
Bij mij duur het ook al 2 weken... even geduld nog.

Zag idd dat het geld is afgeschreven, ik wacht nog geduldig af ;)

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

JCL

Quote from: Cage on January 25, 2009, 12:41:27
Ik had mijn bon op 20 dec ingestuurd. Het geld is op 12 jan afgeschreven maar ik wacht nog steeds op levering. Ik verwacht ze wel komende week anders ga ik eens contact opnemen met sony.

Hier hetzelfde. Heb ze gebeld. Nu is het volgende het geval. De schijfjes zijn slecht leverbaar. Deze week (eerste week februari) komen ze weer binnen en dan beginnen ze ook met verzending. De schijfjes zouden dan week 7 (09/02-15/02) binnen moeten komen. Dat is tenminste was de dame van Sony mij wist te vertellen.

Cage

Bedankt,
Ik was net van plan ze te gaan bellen. Maar nu ik dit weet wacht ik nog wel even af. Duurt wel lang. Maar ik heb nog een paar films liggen om te kijken dus echt haast heeft het niet.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

JCL

Heb die van mij dinsdag binnen gekregen. Duurt even maar dan heb je ook wat :D

kippekop

Mijne ook al weer een weekje binnen!  :colgate:
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Eriks

Ik ga ervan uit dat men mij nu vast een zeikerd vindt, maar het moet me van het hart;
11 reacties over een een of andere actie van sony, reacties zoals "hier nog een wachter" Wat voegt dat nu helemaal toe aan een topic met de titel "Nieuwe generatie Sony Blu-ray" ??
Niks toch. het is offtopic geneuzel.
Als ik vraag of iemand die een 550 bezit even zou kunnen kijken of hij erachter kan komen waar de overgangsfrequentie ligt (ontopic dus) is dat teveel moeite.

weinig constructief en irritant.


Nahpets

Als je zo'n moeite hebt met offtopic postings dan vraag ik me af wat jouw berichtje hierboven toevoegt, heeft namelijk helemaal niets te maken met de spelers van Sony.

De wachter was/ben ik. Dat wachten is direct gerelateerd aan een actie (van Sony!) mbt betreffende BR spelers, wel degelijk ontopic.

Betreffende je vraag over de overgangsfrequentie heb je zelf al het antwoord gegeven, het is op de reguliere manieren niet te vinden. Waarom bel je Sony niet? Of is dat teveel moeite voor een vraag die jij biljkbaar zo belangrijk vind dat je er in dit topic een aantal keer om vraagt. Misschien een beetje teveel ontopic?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Eriks

#239
Quote
Als je zo'n moeite hebt met offtopic postings dan vraag ik me af wat jouw berichtje hierboven toevoegt, heeft namelijk helemaal niets te maken met de spelers van Sony.

Dat klopt daar heb je gelijk in. daarom ga ik er hierna niet verder op in. ik maak me er nu zelf schuldig aan.

QuoteDe wachter was/ben ik. Dat wachten is direct gerelateerd aan een actie (van Sony!) mbt betreffende BR spelers, wel degelijk ontopic.
aan een actie van sony ja, het heeft verder geen enkel raakvlak met de spelers of het functioneren zelf. eraan gerelateerd is het wel. inhoudelijk een reactie van niks. Het feit dat ik toevallig jou reactie als voorbeeld neem wil niet zeggen dat ik persoonlijk iets tegen jou heb, of jou postings. Mocht je dat wel zo opvatten is dat verder jouw ding.
Quote
Betreffende je vraag over de overgangsfrequentie heb je zelf al het antwoord gegeven, het is op de reguliere manieren niet te vinden. Waarom bel je Sony niet? Of is dat teveel moeite voor een vraag die jij biljkbaar zo belangrijk vind dat je er in dit topic een aantal keer om vraagt. Misschien een beetje teveel ontopic?

Dat is nog irritanter; conclusies trekken op basis van....niks! Ik heb die "fijne" mensen bij sony 3 mailtjes gestuurd, en 2 maal gebeld om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die niet snapt wat je bedoelt en je dus ook niet kan helpen. Ik heb uren en uren gezocht op internet en diverse fora, Ik heb weldegelijk tijd en moeite gestopt in iets wat ik blijkbaar wel belangrijk vindt, voordat ik dik 300 euro uitgeef. Hier zitten mensen die even met de sub uit een frequentie sweep kunnen doen om maar iets te zeggen.
"Of is dat teveel moeite voor een vraag die ik blijkbaar zo belangrijk vindt?"
alsjeblieft man.


blue-eyes

Ik kreeg gisteren een nieuwe firmware voor de BDP-S550 gepushed.

Ben er nog niet achter wat deze nieuwe versie doet. De sub instelling kan nog steeds niet op +10 ingesteld worden. De afstanden voor analoog uit moeten nog steeds in stappen van 20cm ingesteld worden en de sub heeft als minimale afstand 2mtr.....

Grrrrr.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Kjelt

Quote from: Blue-Eyes on February 16, 2009, 19:49:28
Ik kreeg gisteren een nieuwe firmware voor de BDP-S550 gepushed.
Hmmm ik heb mijn speler altijd los van het internet hangen, ik ben wel benieuwd wat er is veranderd.
Ik kan alleen over de pas spelers wat vinden, daar gaat het om firmware update 015 , lekker slim dat er weer geen datum bij staat  :(
Kun je op je speler eens naar de firmware versie kijken?

http://www.sony-asia.com/support/download/289271

blue-eyes

Improvement of BD-Live performance.
Improves BD-Java compatibility to enhance interactivity with some BD-ROMs.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

peterrr

Ik heb hem er al 2mnd aanhangen....alleen de update verder nog niets ;D

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Kjelt

Quote from: CineSmurf on March  4, 2009, 12:34:12
Kennelijk komt er weer een nieuwe generatie sony's aan: de 360 en 560.
Als de enige upgrade inderdaad de Wifi interface is dan vind ik dit niet echt boeiend maar wellicht anderen wel. Ik zelf heb alles met Wifi uitgezet vanwege de ether ellende (storingen, wegvallende connecties, trage verbindingen etc.), gewoon kabel wat mij betreft dat werkt tenminste betrouwbaar  :thumbs-up:

CineSmurf

Voor mij is WIFI ook niet interessant, maar er zijn een hoop mensen zonder ethernetaansluiting achter hun TV.  :dozingoff:

Wel interessant vind ik dat de S360 kennelijk alle geluidsformaten intern kan decoderen.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.