the Planets

Started by Erik, April 23, 2003, 19:54:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Op BBC is blijkbaar pas een serie the planets uitgezonden. Heb net 8 delen uit de serie  gedownload na een voorbeschouwing en dat zag er al geweldig uit. Dit wordt een mooie serie cq DVD's collectie.
Dus hoe BBC in gaten want het zal vast nog wel eens herhaald worden.
 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MrPink

Is dat de oude serie uit 1999 (geloof ik) of een nieuwe?

Groetjes,
Oscar

Erik

ehum, ik moet ze nog uitpakken en kijken.  :-[
Van welk jaar geen flauw idee. Mocht ik het ontdekken in de aftiteling dan geef ik nog even een seintje.
Maar het was een docu met computer animatie, alhoewel dat zegt niets want dat had TRON ook in 1978  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Jij bent hier vast beter in, wil jij dit even vertalen  ;D  MCMXCIX
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MrPink

#4
ROFL! :) Inderdaad, 1999. :) Erg mooie serie, heb ik ook. :)

Groetjes,
Oscar

PS Uitleg getal: M = 1000, CM (1000 - 100) = 900, XC (100 - 10) = 90, IX (10 - 1) = 9. ;)

Erik

#5
Kijk ik wist wel dat jij dat allemaal nog zou weten, volgens mij ben jij leraar van beroep ;)
Had het wel gehad, maar kon me er amper meer iets van herineren, ja dat I een 1 is en X een 10, maar daar hield het wel op. ;D

Maar wel grappig het kwam op mij over als een recente serie net asl walking with dinosaurs en grafisch ook erg mooi.
Heb jij ze op dvd of op kuch, kuch vhs?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

take5

Hij is bij play.com te koop voor een kleine 18 pond. Hier staat alleen dat hij uit 2000 is? Vreemd...

MrPink

LOL - ik ben helemaal geen leraar (er was toch een topic over wie wat deed?) ;D
Ik heb de serie op dvd.

Groetjes,
Oscar