AUTOCAD 2008 vraagje

Started by ACQUA, February 23, 2008, 15:21:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Iemand een idee hoe je de achtergrond wit maakt en de lijnen zwart bij AUTOCAD 2008?

ACQUA

Xander

Quote from: ACQUA on February 23, 2008, 15:21:15
Iemand een idee hoe je de achtergrond wit maakt en de lijnen zwart bij AUTOCAD 2008?

ACQUA

Normaal gesproken typ je 'op' gevolgd door [enter]
Nu kom je in het scherm met alle opties en instellingen voor AutoCAD
Op het juiste tabblad kun je de kleuren van je achtergrond veranderen naar wit.
Hierdoor worden de witte getekende lijnen zwart.

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

ACQUA

Mijn dank is groot, nu kan ik rustig verder werken...

ACQUA

master30

Als je vragen hebt over autocad of architectural desktop 2007, architecture 2008, of voorgaande versies.

vraag me maar, ik werk hier al jaren mee en weet er wel wat vanaf ,

groeten,

Marcel
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

kobuzz

Als je dit doet om screenshots te maken, je kunt evt ook printen naar pdf, dan schakelt hij aut. om naar witte achtergrond.
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

Wijx wondere wereld

Quote from: kobuzz on February 23, 2008, 18:44:03
Als je dit doet om screenshots te maken, je kunt evt ook printen naar pdf, dan schakelt hij aut. om naar witte achtergrond.

gewoon model zwart houden en paper in wit.
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Maartje


tekenen met een witte achtergrond krijg je toch pijn van in je ogen  :P
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Rob G

tekenen doe je ook in jouw modelspace...

Maartje


Ik neem aan dat de TS ook bedoelde om in modelspace met een witte achtergrond te werken

Vandaar ook mijn opmerking
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Rob G

Ah, ik dacht dat je doelde op de opmerking van Wijx  ;D ::)

Werken op een witte achtergrond heeft inderdaad ook zeker niet mijn voorkeur.

Maartje


Ja of je vindt werken met een zonnebril op cool  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Maartje


zo vandaag werken op locatie met een maagdelijke versie van autocad

Alles weer opnieuw instellen
werkbalken
printers
papierformaten
locale printer installeren
peninstellingen
persoonlijke knoppen maken
persoonlijke instellingen

:P
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

master30

bij ons op werk, hebben we alles op de server staan,
als ik deze map thuis op de pc zet en de netwerknaam gelijk houd als op het werk, kan ik zo een profiel importeren,
ik hoef dan niet veel meer in te stellen, alleen even wat in de options bij de padverwijzingen.

We hebben zo voor elke klant een eigen profiel, de tool pallettes die nodig zijn zijn dan zichtbaar.

overigens dit werkt zo met architectural, ik weet nie of kale autocad ook zo werkt
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Wijx wondere wereld

Quote from: master30 on February 29, 2008, 17:48:55
bij ons op werk, hebben we alles op de server staan,
als ik deze map thuis op de pc zet en de netwerknaam gelijk houd als op het werk, kan ik zo een profiel importeren,
ik hoef dan niet veel meer in te stellen, alleen even wat in de options bij de padverwijzingen.

We hebben zo voor elke klant een eigen profiel, de tool pallettes die nodig zijn zijn dan zichtbaar.

overigens dit werkt zo met architectural, ik weet nie of kale autocad ook zo werkt

ja kan met autocad "normaal" ook
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Maartje

ja dat kan ook met autocad

alleen moet ik dan op de zaak mijn instellingen exporteren en dan locaal weer importeren

maar ja als je alles van tevoren weet
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

master30

dingen herhalen is op zich wel beter,
ik maak wel eens een template voor een klant en als je dan na een tijdje eens weer opnieuw wat moet instellen moet je weer flink nadenken waar en hoe je sommige dingen ook alweer hebt ingesteld.

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Maartje


Zijn er niet nog mensen met een moeilijke vraag / uitdagend probleem ?
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .