9 HD DVD Films met gratis HD DVD speler bij 1dayfly (alleen vandaag)

Started by Sjakie81, February 20, 2008, 12:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SpeedyAndré

Het is een soort mini pc die moet opstarten en duurt idd even.
Een disc laden en spelen gaat wel redelijk vlot (met de EP10 dan want die heb ik).
Updates kan je bij Toshiba op de website vinden en het kan ook via de ethernet aansluiting op het apparaat (als je die in een modem/router prikt).

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

yorkie13

vandaag om 17:16 uur even weg, en ja hoor briefje van TNT, morgen een nieuwe kans

voor laatste firmware zie link voor de Toshiba EP30 version 2.0

http://toshibahddvd.eu/firmware/download_latest_firmware.html

Netuser

Ik wil niet zelf steeds op die site hoeven kijken of er nieuwe firmware is. Een notificatie zoals de brief aangeeft is toch veel fijner ;)

Hoe zie ik overigens welke firmware er nu aan boord is?
Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat


Netuser

Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat

ShellBeach

Quote from: desaubin on February 27, 2008, 22:28:17
Ik wil niet zelf steeds op die site hoeven kijken of er nieuwe firmware is. Een notificatie zoals de brief aangeeft is toch veel fijner ;)

Hoe zie ik overigens welke firmware er nu aan boord is?

Denk je echt dat er nog nieuwere firmware gaat uitkomen nu HD-DVD dood verklaard is ?
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

sj0er-D

Quote from: klinktbeter on February 28, 2008, 11:43:24
Denk je echt dat er nog nieuwere firmware gaat uitkomen nu HD-DVD dood verklaard is ?
ja.
productondersteuning? er word toch ook nog steeds ondersteuning gegeven aan minidisc?

yorkie13


Nahpets

Dat is dan een gat van 100 EUR met "9 HD DVD Films met gratis HD DVD speler bij 1dayfly (alleen vandaag)"  :P
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

ShellBeach

S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

yorkie13

ja als je al een hd dvd speler hebt en nog deze 9 films zocht, dan is 9 euro een koopje

Netuser

Mag ik nog een keer zeiken over de EP30?  :P
Hij onthoudt niet waar de disc gebleven is als de speler op stop of uit gezet is. Vind ik een gemis  ::)
Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat

neptune

Quote from: desaubin on February 28, 2008, 16:39:50
Mag ik nog een keer zeiken over de EP30?  :P
Dat mag, daarvoor is zelfs een aparte sectie in after hours voor in het leven geroepen: de Klaagplek  ;)
zet hier iets neer

yorkie13

eindelijk de Toshiba binnen vandaag, beled is prima zeker scherper als gewone dvd, morgen eens vergelijken met de philips bpd7100 blue ray speler
geluid is wel vreemd, alles werkt, en is via hdmi aangesloten, op de display van mijn onkyo 605 verschijnt multichannel, bij de blue ray gewoon dts, dolby digital of True HD
wordt weer even puzzelen

ShellBeach

Quote from: RA SUBS on February 28, 2008, 17:05:40
eindelijk de Toshiba binnen vandaag, beld is prima zeker scherper als gewone dvd, morgen eens vergelijken met de philips bpd7100 blue ray speler
geluid is wel vreemd, alles werkt, en is via hdmi aangesloten, op de display van mijn onkyo 605 verschijnt multichannel, bij de blue ray gewoon dts, dolby digital of True HD
wordt weer even puzzelen

volgens mij kan je de hdmi instellen voor bitstream, pcm of downmixed pcm

wellicht dat de speler de boel decodeert en dan als PCM doorstuurt
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Loubega

De topic titel kan worden aangepast:

Als het al gezegt is vergeet dit maar,
Hij staat in de membershop bij 1dayfly, je kan hem dus nog steeds bestellen. Ik heb me vorige keer in kunnen houden, blijft een mooie prijs voor een (HD) dvd speler met films... :)

Shane One

Quoteeindelijk de Toshiba binnen vandaag, beld is prima zeker scherper als gewone dvd, morgen eens vergelijken met de philips bpd7100 blue ray speler
geluid is wel vreemd, alles werkt, en is via hdmi aangesloten, op de display van mijn onkyo 605 verschijnt multichannel, bij de blue ray gewoon dts, dolby digital of True HD
wordt weer even puzzelen

dat heb ik ook op mijn onkyo 875 incombinatie met de ep30
ik kreeg er geen  true hd uit alleen multichannel

Paul Landsmeer

Quote from: Loubega on February 28, 2008, 17:59:01
De topic titel kan worden aangepast:

Als het al gezegt is vergeet dit maar,
Hij staat in de membershop bij 1dayfly, je kan hem dus nog steeds bestellen. Ik heb me vorige keer in kunnen houden, blijft een mooie prijs voor een (HD) dvd speler met films... :)

De set is intussen uitverkocht, ik was 1 van de laatste die 'm heeft aangeschaft.

Netuser

Quote from: desaubin on February 28, 2008, 16:39:50
Mag ik nog een keer zeiken over de EP30?  :P
Hij onthoudt niet waar de disc gebleven is als de speler op stop of uit gezet is. Vind ik een gemis  ::)
Oeps, bij DVD's onthoudt ze het wel. Cool :D
Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat

jaco

Quote from: RA SUBS on February 28, 2008, 17:05:40
eindelijk de Toshiba binnen vandaag, beled is prima zeker scherper als gewone dvd, morgen eens vergelijken met de philips bpd7100 blue ray speler
geluid is wel vreemd, alles werkt, en is via hdmi aangesloten, op de display van mijn onkyo 605 verschijnt multichannel, bij de blue ray gewoon dts, dolby digital of True HD
wordt weer even puzzelen
Tja, HDMI 1.2 kan geen bitstream van True-HD overzetten, dus je krijgt multi channel PCM over HDMI...
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

yorkie13

HDMI 1.2, dat is dan niet anders, helaas ook geen 5.1 pre out, dus wordt het dts en dolby digital via een coax digitale ingang, blijft een mooie speler met de upscale mogelijkheden en de 9  hd-dvd films

Michel8

Quote from: RA SUBS on February 29, 2008, 13:56:38
HDMI 1.2, dat is dan niet anders, helaas ook geen 5.1 pre out, dus wordt het dts en dolby digital via een coax digitale ingang, blijft een mooie speler met de upscale mogelijkheden en de 9  hd-dvd films

Wat ik dus een beetje tegen vindt vallen. Maar dat kan aan mijn instellingen liggen. Had denk ik teveel verwacht> Beeld instelling op 1080p/24hz gezet.

HD ziet er top uit!

yorkie13

morgen eens een firmware update doen, staat nu op 1.1/1.3
er is al een 2.0 versie, ga het eerst eens via adsl proberen, 15 meter ethernetkabel ertussen en wat instellingen doen, anders gewoon downloaden en branden op cdr

Netuser

Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat

yorkie13

Specificaties Toshiba HD-EP30
• HD DVD Resolutie: 1080p/60Hz, 24Hz
• Afspelen: HD DVD1, DVD Video, DVD-R/-R Dual Layer DVD-RW/+R/+RW, CD-R/-RW
• DVD Video Upscaling: 720p, 1080i, 1080p
• Dolby® Digital Plus, Dolby® True HD, DTS®,
• DTS®-HD (core)
• HDMI v1.2a
• Audio uitgang: 2 kanaals analoog
• 148MHz/12 bit Video DAC
• Ethernet verbinding

inderdaad 1.2a hdmi, geluid blijft multichannel, dus wordt coax digitale interlink voor dts en dolby digital
ga anders inderdaad maar met cdr aan de gang