9 HD DVD Films met gratis HD DVD speler bij 1dayfly (alleen vandaag)

Started by Sjakie81, February 20, 2008, 12:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

angel66

nee ik heb toevallig vandaag gebeld.
ze kregen de films en de spelers apart aangeleverd,gisteren dus.
dus hebben ze zelf de films in de dozen moeten doen.
en vandaag hebben ze alles verstuurd.

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

neptune

Nog niets van ibood gehoord, die zullen ook wel morgen opsturen of zo.
zet hier iets neer

sj0er-D

Quote from: neptune on February 26, 2008, 22:33:55
Nog niets van ibood gehoord, die zullen ook wel morgen opsturen of zo.

nou dat is meestal wel wat later hoor. reken op volgende week.. dan valt het altijd mee..

SpeedyAndré

Ibood deed bij de EP10 5 hd dvd's in de doos, dan zullen ze er nu wel 9 bij stoppen om 2x verzendkosten te voorkomen :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

neptune

Quote from: sj0er-D on February 26, 2008, 22:47:04
nou dat is meestal wel wat later hoor. reken op volgende week.. dan valt het altijd mee..
heb je eerder bij hun besteld dan? ik nog niet.
Zaterdag was ie toch? ik geloof dat ze binnen 3-5 werkdagen verzenden. Nou ja kan idd nog wel volgende week worden.
zet hier iets neer

sj0er-D

Quote from: neptune on February 26, 2008, 22:50:38
heb je eerder bij hun besteld dan? ik nog niet.
Zaterdag was ie toch? ik geloof dat ze binnen 3-5 werkdagen verzenden. Nou ja kan idd nog wel volgende week worden.

ja ik heb best vaak bij ze besteld.. iets van 10 keer.. een keer was de verzending verrassend snel.. meestal heel langzaam. maar in de meeste gevallen halen ze hun leveringstijd niet.

volgens RAsubs wachten zein dit geval zelfs nog op een levering van toshiba?
Quote from: RA SUBS on February 26, 2008, 12:32:59
ibood wacht nog op een zending bij Toshiba vandaan

Ik vraag me af hoe hij dit weet...

Nooff

Quote from: sj0er-D on February 26, 2008, 22:54:35
ja ik heb best vaak bij ze besteld.. iets van 10 keer.. een keer was de verzending verrassend snel.. meestal heel langzaam. maar in de meeste gevallen halen ze hun leveringstijd niet.

volgens RAsubs wachten zein dit geval zelfs nog op een levering van toshiba?
Ik vraag me af hoe hij dit weet...

Ik vind dat als je niet binnen 1-5 werkdagen iets kunt leveren wat je op je site aanbiedt onder die leveringsvoorwaarden, dat je dat er ook gewoon niet op moet zetten. De levering zou geschieden binnen 1-5 werkdagen, dus ik verwacht dan ook dat zij zich daar aan houden. Als men nu nog moet wachten op levering van Toshiba dan biedt men dus iets aan wat men eigenlijk niet eens heeft. Gezien de tijd dat Toshiba er over doet om films op te sturen kan dit wel heel erg lang gaan duren, iets wat ik persoonlijk echt een slechte zaak vind.

neptune

Quote from: Nooff on February 27, 2008, 00:16:13
Ik vind dat als je niet binnen 1-5 werkdagen iets kunt leveren wat je op je site aanbiedt onder die leveringsvoorwaarden, dat je dat er ook gewoon niet op moet zetten. De levering zou geschieden binnen 1-5 werkdagen, dus ik verwacht dan ook dat zij zich daar aan houden. Als men nu nog moet wachten op levering van Toshiba dan biedt men dus iets aan wat men eigenlijk niet eens heeft. Gezien de tijd dat Toshiba er over doet om films op te sturen kan dit wel heel erg lang gaan duren, iets wat ik persoonlijk echt een slechte zaak vind.
Ja  nou ik ga nog steeds van levering binnen 3-5 werkdagen uit zoals beloofd, dus ik hoop het apparaat (eind) deze week in huis te hebben.
Even afwachten dus. We melden ontvangst hier wel weer :)
zet hier iets neer

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

sj0er-D


Netuser

Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

sj0er-D


Michel8

Jaja, binnen!! Koerier met 9 dvd's in zijn handen, of ik wil tekenen. Dacht even, naja, misschien dat ze te weinig spelers hadden en dat de mijne nog moet komen. Maar toch maar even gechecked: ik mis volgens mij een deel van het pakket. Heb je nog een dvd speler. Oja zegt ie, en komt vrolijk met die doos tevoorschijn. Hoe kan ik die nou over het hoofd zien  ;) Dat dacht ik ook!!

Moest ik apart voor tekenen...

Sjit dat ik vandaag verder geen tijd hebt om mee aan de gang te gaan...

jaco

Quote from: sj0er-D on February 27, 2008, 13:16:16
ook een klein stukje ibood  ;)
Ja dat was nog 15 Euro goedkoper geweest, maar ik heb met de eendagsvlieg aanbieding meegedaan.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Blord

Kan iemand de titels posten die je bij de 1dayfly kreeg ? Zijn dat allemaal Nederlandse versies ?

Ik vraag dit omdat toen bij de Toshiba aktie van gratis 5 HD DVD's enkele titels Franse uitvoerig waren. Weliswaar met NL sub maar toch.
Children of Men werd Les Fils de l'Homme en Bourne Supremacy werd Die Bourne Verschworung.

jaco

Quote from: Blord on February 27, 2008, 14:35:41
Kan iemand de titels posten die je bij de 1dayfly kreeg ?
300
serenity
bourne supremacy
Children of men
Chronicles of riddick
bourne ultimatum identity
dreamgirls
The prestige
Black rain

QuoteZijn dat allemaal Nederlandse versies ?
Hmm, mijn moeder (daar is alles afgeleverd) kon me vertellen dat er op 2 een sticker zit dat er nederlandse ondertiteling op zit. Volgens haar stond er ook nog wat over Frans en Engels op. Helaas gaat de kennis van mijn moeder niet verder qua kennis van talen op HD-DVD's  ;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Blord

Ik dacht je de Bourne Identity erbij kreeg ipv de nieuwste Bourne Ultimatum.
Niet dat het erg is :)

jaco

Quote from: Blord on February 27, 2008, 15:16:30
Ik dacht je de Bourne Identity erbij kreeg ipv de nieuwste Bourne Ultimatum.
Niet dat het erg is :)
Je hebt gelijk, ik had het vanaf een klein bitmapje bij 1dayfly gegokt..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Darkman

Knowledge is not power, knowledge applied is power.

angel66


ShellBeach

Vandaag pakket ontvangen.

HD-DVD speler aangesloten op de Panny 50' , beeld ziet er met HD-DVD goed uit over HDMI, ga nog eens goed A/B'en met PowerDVD. De speler doet 1080p 24Hz zonder moeite. Spijtig enkel een optische uitgang geen coaxiale SP/DIF. Nu is er alleen met DVD en 24p output een probleem :

een oudere titel zoals Chocolat toont serieuze pixelatie wanneer de speler op 1080p 24Hz ingesteld staat, vrij zeker dat dit een interlaced titel is
zet ik de speler op 1080i output dan zie ik deze scaling artefacts niet meer

dus mensen die willen afwisselen tussen 24p HD-DVD en PAL DVD raad ik aan om de output van de speler te verzetten (dit kan niet per bron, dit is een globale setting)
zelfs na 2:2 pulldown is 25p pal playback op een 24p output geen goed idee :(

Nu mij kan het niet schelen want ik hou de kit voor de HD-DVD's en de speler komt op een 37' FullHD LCD bij familie te staan (willen vooral DVD kunnen kijken).
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Netuser

In het pakket zat een roze brief met de titel IMPORTANT FIRMWARE UPDATE INFORMATION.
Dus ik ga naar de website highdefinitiondvd.eu zoals vermeld zodat ik automatisch wordt geïnformeerd over firmware updates, althans dat doet de brief vermoeden. De website bied die functie niet  :-\
Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat

Netuser

Mijn god wat start dit apparaat traag op :(
En is die dikke ventilator ook nodig??
Philips stofzuiger, Princess baardtrimmer, Inventum bakplaat