Beeld en geluid antwerpen 12 & 13 april

Started by stoffels, February 17, 2008, 13:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

stoffels

Binnenkort vindt er een nieuwe editie plaats van de beurs Beeld & geluid.

Dit maal in Antwerpen op  12 & 13 april.

link www.audioforum.be




eevano

Zoals de voorbije edities zal ik ook dit jaar weer van de partij zijn.

mvg
eric
Sound: Pioneer SC-LX89K & Focal ARIA 948 Front,Focal ARIA CC 900 Center,Focal Chorus 826v Surround & Back Surround.Focal ICW 8 Dolby Atmos 4 stuks. Focal Chorus SW 800 Sub.
Vision : Pioneer KRP-600A. BDP-LX88K

hifiman


squeek

yup, ik zeker, ik vroeg me van de week al af wanneer er nog eens een beurs was in de buurt. blij toen ik dit zag.  ;)

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

ShellBeach

#4
In samenwerking met Audiotorium zullen we de nieuwste Hyperion HPS-738 voorstellen
Dit is een primeur voor Belgie en Nederland!



Following the great success of HPS-968, the HPS-738 is designed for those who want to have the performance of HPS-938 and HPS-968, but don't have the space for it. HPS-738 is equipped with the same tweeter and midrange drivers as those in HPS-968 and other new features like new crossover, new woofer and new cabinet designs. It is designed with single cabinet front and back ported housing all drivers.  The new woofer design further minimizes the vibration and influence to the midrange and tweeter for a cleaner music reproduction.  HPS-738 is also designed to work with Hyperion's higher models for the home theater setup with HPS-8C as the center channel.  Finishes are also available in dark sandalwood for custom orders.



Afspraak in de VIP-ROOM op Beeld en geluid antwerpen 12 & 13 april.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

beunky

Ik dacht dat je helemaal klaar was met dit forum? ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

bmateijsen

Fred, aangezien je geen sponsor bent, mag je ook geen commerciele uiting doen.

Groet,

Bjorn

scrutinizer

Relatief weinig animo ::)......voor een show met 'meer' op de (menu) kaart. ???

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Mitch--

Quote from: scrutinizer on April  3, 2008, 14:38:47
Relatief weinig animo ::)......voor een show met 'meer' op de (menu) kaart. ???

Anton.

Vorig jaar vond ik hem nogal tegenvallen, veel hetzelfde als op andere shows, word het dit jaar anders?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

xplodm

je kan de deelnemerslijst al downloaden van op de Audioforum.be site
zit beetje vanalles tussen zo te zien, uiteraard een paar bekende gezichten

Marco Lisi

#10

Onze 2de regioshow van dit jaar staat voor de deur: BEELD & GELUID ANTWERPEN 2008! Sinds we 5 jaar geleden gestart zijn met het organiseren van shows blijft onze Antwerpse editie de populairste. De verwachtingen liggen dan ook zeer hoog: bij ons als organisatie, bij de verschillende deelnemers en last but not least bij de bezoekers! Kijk even naar de mooie flyer...



Wat mag u concreet verwachten van de 5de editie van BEELD & GELUID ANTWERPEN 2008? Veel, heel veel beeld en geluid, meer dan 2 complete hotelverdiepingen vol! In totaal hebben we meer dan 20 deelnemers verzameld, samen goed voor meer dan 30 presentatie- en demoruimtes, goed voor meer dan 100 verschillende merken. Elke deelnemer zal met veel plezier uitleg geven over de tentoongestelde merken/producten, ja zelf met een big smile het allemaal laten horen en zien. Daarrond draait het natuurlijk allemaal.



Place to be wordt zoals vanouds het Scandic Hotel in Antwerpen (Borgerhout), naast Ring 1. Voor alle duidelijkheid vermelden we graag nog eens de juiste gegevens:

BEELD & GELUID ANTWERPEN 2008
12 & 13 april (10u-18u)
Scandic Hotel
Lt. Lippenslaan 66
2140 Antwerpen
Inkom: €5

Leuk om weten is dat alle standhouders door audioforum.be voorzien worden van zogenaamde "beurssamplers", respectievelijk de nieuwste CD van Sarah K (Don't I know you from somewhere?) en de DVD Diana Krall (Live in Paris). Vraag dus gerust aan onze standhouders om een track af te spelen of een scène van de DVD te laten zien, da's pas leuk vergelijken! De beurssamplers worden naar trouwe gewoonte aan kassa aangeboden, voor het het ultieme vergelijk straks thuis...



Bij deze nodigen wij u dan ook vriendelijk uit om onze show BEELD & GELUID ANTWERPEN 2008 te bezoeken! We zouden het erg leuk vinden om u (opnieuw) te mogen begroeten. Hou in ieder geval onze website www.audioforum.be in de gaten, dagelijks kan je voorbeschouwingen lezen met meer informatie over de verschillende presentaties en demo's van onze deelnemers.

Klik hier om de PDF te downloaden met de complete deelnemerslijst:
http://www.audioforum.be/downloads/shows/antwerpen2008.pdf

Tot BEELD & GELUID ANTWERPEN 2008!

laserlord

Uiteraard zijn we met Cinedream dit jaar ook wederom van de partij met de meest begeerde home cinema artikelen  ;)
Verschillende nieuwigheden én de huidige toppers komen aan bod... en net zoals vorig jaar in de grote zaal op het gelijkvloers !

Een tipje van de sluier zal opgelicht worden later deze week, maar deze show mag je beslist niet missen.
Er zal wel weinig geslapen worden in ons team die voor de opbouw zal zorgen vrijdagavond ::)

Bezoekers zullen het zeker geweten hebben, dit zal een show worden die je niet mag missen.

scrutinizer

#12
Quote from: Mitch-- on April  3, 2008, 14:45:05
Vorig jaar vond ik hem nogal tegenvallen, veel hetzelfde als op andere shows, word het dit jaar anders?
Als je het kaf van het koren weet te scheiden..... ;)
Probleem met dit soort beurzen.....je hersenen geven weinig marge ::) m.a.w. de demo's voor jouw van belang selectief luisteren.... en dan de rest als 'Borg' collectief beluisteren. ;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Ik ga zaterdag samen met HarryHT. Gaan we nog meer forumleden tegenkomen of gaat er geen

Sk

Quote from: Audioloog on April  9, 2008, 12:39:22
Ik ga zaterdag samen met HarryHT. Gaan we nog meer forumleden tegenkomen of gaat er geen

Heeeeeeel misschien kom ik met vriendin met Squeek en vriendin  :D
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

stoffels


Sk

#16
Iemand in de omgeving van Arnhem/westervoort/duiven die mij en mijn vriendin mee wilt nemen a.s. zondag? We hebben jammer genoeg beide nog geen rijbewijs.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

ShellBeach

Lijkt me leuk om eens wat mensen achter de nicknames hier te leren kennen. Is weer jaren geleden dat ik nog naar een meet & greet geweest ben. Maar aangezien er toch wel een aantal van 't forum afkomen bij deze : ik heb vandaag een heuse espresso machine meegesleurd naar de VIP room, altijd leuk om dit weekend gezellig wat bij te praten over onze HT hobby.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Sk

Quote from: klinktbeter on April  9, 2008, 22:47:42
Lijkt me leuk om eens wat mensen achter de nicknames hier te leren kennen. Is weer jaren geleden dat ik nog naar een meet & greet geweest ben. Maar aangezien er toch wel een aantal van 't forum afkomen bij deze : ik heb vandaag een heuse espresso machine meegesleurd naar de VIP room, altijd leuk om dit weekend gezellig wat bij te praten over onze HT hobby.

Als ik met iemand mee kan rijden kom ik zeker even een kopje koffie halen  8)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Ed-S

#19
Ik zou best wel naar deze beurs willen gaan en zit mij af te vragen of iemand zin heeft om mee te gaan (altijd gezellig).
Ik kom uit de omgeving Rotterdam, Spijkenisse om precies te zijn.

Ik heb vervoer, wie heeft zin om mee te gaan?
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

edonck

Goedemorgen,

Staat Final er ook?
Is het parkeren gratis of moet daar voor betaald worden?


Groet,
Ed


edonck

Goedemorgen,

Staat Final er ook en is het parkeren gratis?

Groet,
Ed

Ed-S

#22
Quote from: edonck on April 11, 2008, 10:59:22
Goedemorgen,

Staat Final er ook en is het parkeren gratis?

Groet,
Ed

Zie deelnemerslijst http://www.audioforum.be/downloads/shows/antwerpen2008.pdf

Het is bij een Hotel dus verwacht ik niet dat je moet betalen om te parkeren, intree is € 5,-.


PS nog mede forumgenoten die er heen gaan? lijkt me leuk om deze ook eens in het echt te ontmoeten.



Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Sk

Quote from: Ed-S on April 11, 2008, 13:04:47

PS nog mede forumgenoten die er heen gaan? lijkt me leuk om deze ook eens in het echt te ontmoeten.


Ik wil wel maar wacht op reactie of iemand mij en eventueel mijn vriendin mee kan nemen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Ed-S

Als het een beetje op de route ligt wil ik jullie wel meenemen.
Ik kom uit Spijkenisse,
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp