panasonic plasma beeldproblemen, technieker is geweest = judder

Started by ACQUA, February 15, 2008, 16:31:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Ik heb al enkele maandjes de 37PV70 en ik zit met een probleem.  Ik heb op geen enkele aansluiting of bron een vloeiend beeld.  Heb alles al verandert van bekabeling, stroombekabeling, coax,... noem maar op.  Je kan nu last hebben van motion blur of iets dergelijks maar toch niet erger dan een LCD?  Bij trage beelden is het beeld redelijk scherp, stilstaande beelden zijn goed scherp maar al de rest is een ramp zelfs via de HD DVD die ik onlangs verkocht heb...

Iemand raad?

ACQUA

PjotrrrNL

Lijkt me een exemplarisch probleem, zou de servicedienst maar eens langs laten komen...

qapla

Ik heb ook (of had :-\) de 37pv70 en ik had af en toe last van wazig beeld, streperig en vaak leek het net of de zender er naast stond. Dit op alle bronnen inclusief blu-ray en hd materiaal. 16 januari is er een monteur geweest en zag niks en adviseerde om hem te laten testen en dit zou maximaal 2 weken duren. Hij nam de plasma dus mee en na 2 weken gebeld met de technische dienst en ik kreeg te horen dat de plasma niet meer gemaakt kon worden en ik zou een nieuwe krijgen. Deze is besteld, maar het duurt lang!. Panasonic heeft moeite met leveren en haalt ze uit het buitenland, heb ik gelezen. Hopelijk zijn deze ook op en krijg ik de pv80  :) Zal wel niet.

ACQUA

Net telefoon gehad van het Panasonic Service Center en ze komen deze week eens kijken. Kan een probleem zijn met het paneel of de aansturing. Indien het niet hersteld kan worden dan word het een nieuwe plasma.  Prima service vind ikzelf

Dirc

Welke contactgegevens gebruik jij voor contact met pana direct?
En waarom heb je niet je leverancier gebeld?

Atmoz

Quote from: Dirc on February 18, 2008, 12:25:23
Welke contactgegevens gebruik jij voor contact met pana direct?
En waarom heb je niet je leverancier gebeld?

Omdat die je waarschijnlijk toch alleen maar het nummer zou geven van de Panasonic Service Dienst.
Dan zou je 2x moeten bellen, als je meteen de PSD belt hoef je maar 1x te bellen :)

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Dirc

Smits zou iemand bij mij langssturen bij problemen?

ACQUA

ik woon in belgiƫ en zoals gezegt heb ik eerst naar men leverancier gebeld. deze verwees mij door naar de service dienst van panasonic.

ACQUA

Dirc


ajbeefde

Quote from: PjotrrrNL on February 15, 2008, 16:44:14
Lijkt me een exemplarisch probleem, zou de servicedienst maar eens langs laten komen...

Lijkt mij ook..... zover valt er weinig te vinden over problemen met de Panasonics van het type PV70
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ACQUA

kan geen kwaad  :)

Wat ik wel raar vond, toen ik vertelde aan de technieker aan de telefoon dat ik nog nooit een vloeiend beeld heb gezien op de plasma is dat hij de fout nog niet was tegengekomen bij iemand anders.  Ik verwachten geen Kuro beeld maar toch beter dan een lcd?

ACQUA

ACQUA

Vandaag voor de 3e maal een mail gestuurd voor een afspraak, vrijdag hebben ze mij beloofd dat ik ten laatste vandaag een telefoon mocht verwachten om de afspraak te regelen.  Nog niets vernomen ...  :-\  >:(

TornadoGo

Tijd voor het "Panasonic klachten topic"? >:D
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

ACQUA

Vandaag nog maar eens gebeld, ze waren nog bezig met de routeplanning. Ze komen zeker deze week nog langs...
Ze moeten morgen of overmorgen niet bellen zo van " binnen 10min zijn we daar! "

Dit snap je toch niet, is het zo moelijk om een dag vast te leggen?

Service van Panasonic tot nu toe 0

ACQUA

PjotrrrNL

#14
Dat gaat in Nederland gelukkig beter afgaande op de berichten hier...

Sterkte!!!

qapla

Dat is zeker waar. Er kwam bij mij binnen een week een monteur. Na 5 weken, afgelopen maandag een hagelnieuwe 37pv70 gekregen.  :)

ACQUA

Vandaag tot 3 maal toe gebeld en zo'n 5min geleden hebben ze mij gezegt dat het "waarschijnlijk" maandag zal worden, ze konden niet zeggen ofdat dit in de voormiddag of namiddag zou zijn dus moet ik een hele dag opofferen.

Wat een gezever, bij Philips kwamen ze diezelfde week nog langs en zelfs op het uur dat we hadden afgesproken.

ACQUA

ACQUA

Vandaag komt de Panasonic man, ben benieuwd...

Update komt eraan

ACQUA

ACQUA

Even in het kort:

slechte service van Panasonic, ik woon in Vlaams Brabant en wil dan ook in het nederlands aangesproken worden.  Sturen ze een franse technieker die "volgens wat ik verstaan heb" zich meer met audio bezighoud bij de hersteldienst.  Verder vind hij geen mankementen aan de plasma, heb voor vergelijk men vader zen 42" ernaast gezet vanmorgen en ,dankzij onze elektronica winkel in de buurt, 2 bluray spelers aangesloten met dezelfde film.

42" was spectaculair scherp, de mijne was huilen met de pet op, echter vond de technieker dat er niets verkeerd was met men plasma. 

quote: hij heeft het moeilijker om het digitale signaal te verwerken, als je betere kwaliteit wilt kan je overstappen naar de Z serie of wachten op die nieuwe series die dit jaar gaan uitkomen.

Dus niets verholpen, is eigen aan het toestel

conclusie: ik had eigelijk gewoon men 32" philips kunnen houden  :-\

Dirc


ACQUA

Nog even een vraagje, word judder veroorzaakt door de plasma of door de bron?